To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-19
Ogłoszenie nr 510154982-N-2020 z dnia 19-08-2020 r.
Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o.: Sukcesywne dostawy nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów na potrzeby Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554052-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 28032088000000,
ul. S. Czarnieckiego
28,
14-100
Ostróda, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 644 12 44, e-mail
m.bawolska@zuokrudno.pl, faks
89 648 41 82.
Adres strony internetowej (url): www.zuokrudno.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://zuokrudno.ezamawiajacy.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów na potrzeby Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP1/zp/3/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych worków z materiału LDPE do selektywnej zbiórki odpadów na okres od 01.08.2020r do 01.01.2022r w ilości: -worki na PAPIER w kolorze NIEBIESKIM w ilości 350 000 sztuk o poj.80 litrów; -worki na SZKŁO w kolorze ZIELONYM w ilości 350 000 sztuk o poj.80 litrów; -worki na TWORZYWO SZTUCZNE w kolorze ŻÓŁTYM 700 000 sztuk o poj. 120 litrów; -worki na BIOODPADY w kolorze BRĄZOWYM w ilości 700 000 sztuk o poj.120 litrów - worki wraz wiązaniem ulegające biodegradacji. Dostawa nowych worków LDPE do selektywnej zbiórki odpadów na frakcje papier-kolor - niebieski, szkło - kolor zielony, tworzywo sztuczne - kolor żółty i bioodpady - kolor brązowy o grubości minimum 32 mikrony wiązane taśmą. Na każdym worku wymagane jest widoczny nadruk loga o średnicy 15 cm , nadruk o treści - "Związek Gmin Regionu Ostródzko-Iławskiego "Czyste Środowisko"" o wysokości 5 cm oraz nazwa frakcji gromadzonego odpadu np.: PAPIER czcionką o wielkości 10 cm. Wymagane zgrzewanie worka na bocznej krawędzi Wykonawca udzieli 12 (dwunasto) miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy. Termin płatności po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury wynosi 21 dni po otrzymaniu faktury VAT wystawianej po każdej dostawie worków. Dostawa worków w czterech partiach: 1) dostawa do dnia 01.08.2020r do zakładu Zamawiającego w miejscowości Rudno 17, 14-100 Ostróda w godzinach pracy Działu Logistyki w godzinach 7:00 - 15:00 w ilości i asortymencie: a) worki na PAPIER w ilości 150 000 sztuk b) worki na SZKŁO w ilości 150 000 sztuk c) worki na TWORZYWO SZTUCZNE w ilości 300 000 sztuk d) worki na BIOODPADY w ilości 300 000 sztuk 2) dostawa do dnia 01.01.2021r do zakładu Zamawiającego w miejscowości Rudno 17, 14-100 Ostróda w godzinach pracy Działu Logistyki godzinach 7:00 - 15:00 w ilości i asortymencie a) worki na PAPIER w ilości 100 000 sztuk b) worki na SZKŁO w ilości 100 000 sztuk c) worki na TWORZYWO SZTUCZNE w ilości 200 000 sztuk d) worki na BIOODPADY w ilości 200 000 sztuk 3) dostawa do dnia 01.01.2022r do zakładu Zamawiającego miejscowości Rudno 17, 14-100 Ostróda w godzinach pracy Działu Logistyki godzinach 7:00 - 15:00 w ilości asortymencie a) worki na PAPIER w ilości 100 000 sztuk b) worki na SZKŁO w ilości 100 000 sztuk c) worki na TWORZYWO SZTUCZNE w ilości 200 000 sztuk d) worki na BIOODPADY w ilości 200 000 sztuk
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 18.93.00.00 - Worki i torby
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
665000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SIPEKO GROUP Sp. z o.o.Sp.K
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
568260.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- INWENTARYZACJA REKLAM NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA WRAZ Z OCENĄ ZGODNOŚCI Z UCHWAŁĄ KRAJOBRAZOWĄ
- Modernizacja kompleksu Orlik 2012 przy Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Bażyńskiego w Ostródzie
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. gen. M. Boruty - Spiechowicza w Szczecinie - w podziale na części
- Sukcesywne dostawy środków czystości.
- Dostawa artykułów higienicznych, worków na śmieci oraz ścierek na potrzeby UM Lublin
- Zakup i dostawa środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości.
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.