eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gierzwałd"Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Glądach gm. Grunwald"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-19

Ogłoszenie nr 510155355-N-2020 z dnia 19-08-2020 r.

Gmina Grunwald z siedzibą w Gierzwałdzie: "Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Glądach gm. Grunwald"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Glądach gm. Grunwald"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562779-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Grunwald z siedzibą w Gierzwałdzie, Krajowy numer identyfikacyjny 51074323200000, ul. Gierzwałd 33, 14-107 Gierzwałd, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 642 69 00, e-mail s.sapryka@gminagrunwald.pl, sekreteriat@gminagrunwald.pl, faks 89 642 69 21.
Adres strony internetowej (url): http://gminagrunwald.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://gminagrunwald.biuletyn.net/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Glądach gm. Grunwald"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RGGIOŚ.271.17.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana i dostawa związana z realizacją projektu pn. "Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Glądach gm. Grunwald". zostaje podzielony na dwie części: 1) Część I - polega na wykonaniu robót budowlanych związanych z utworzeniem Dziennego Domu "Senior+" w Glądach na działce nr 7/3, na wykonanie których opracowano dokumentacje projektowa i złożono wniosek do Starostwa Powiatowego w Ostródzie o pozwolenie na budowę/przebudowę, zgodnie z przepisami ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Zakres rzeczowy obejmuj wykonanie następujących elementów robót: a) Roboty rozbiórkowe - 1 kpl, b) Wieńce i ściany szczytowe - 1 kpl, c) Dostosowanie otworów okiennych i drzwiowych w ścianach zewnętrznych -1 kpl,, d) Dach - 1 kpl, e) Docieplenie elewacji - 1 kpl , f) Docieplenie cokolika - 1 kpl, g) Daszek nad wejściem - 1 kpl, h) Podkłady pod posadzki i ścianki działowe - 1 kpl, i) Ścianki działowe i kominy - 1 kpl, j) Okna- 1 kpl, k) Drzwi - 1 kpl, l) Tynki, gładzie, sufit - 1 kpl, m) Posadzki - 1 kpl, n) Licowanie płytkami - 1 kpl, o) Malowanie - 1 kpl, p) Utwardzenie terenu przy budynku - 1 kpl, q) Podjazd dla niepełnosprawnych - 1 kpl, r) Przyłącze wodociągowe - 1 kpl, s) Kanalizacja - wyprowadzenie z budynku- 1 kpl , t) Instalacja z.w. i c.e.u. - 1 kpl , u) Kanalizacja - instalacja - 1 kpl, v) Biały montaż - 1 kpl, w) Klimatyzator z funkcją grzania - 1 kpl, x) Instalacja grzewcza - grzejniki elektryczne- 1 kpl , y) Przebudowa przyłącza energetycznego - 1 kpl, z) WLZ i rozdzielnica wewnętrzna - 1 kpl, aa) Instalacja elektryczna wewnętrzna - 1 kpl, bb) Instalacja odgromowa - 1 kpl. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacje techniczne. 2) Część II - polega na wykonaniu dostawy wyposażenia Dziennego Domu "Senior+" w Glądach w tym: Zakres rzeczowy obejmuj wykonanie następujących dostaw: a) Stoliki o wym. 90x50 cm - 3 szt. b) Krzesła - 20 szt, c) Szafa dwudrzwiowa - 2 szt. d) Kanapa trzyosobowa 1 szt. e) Fotele - 4 szt. f) Ława drewniana (kawowa) owym. 120X60 cm - 1 szt. g) Stoły drewniane o wym. 150x80cm - 2 szt. h) Biurka drewniane o wym. 120x50 cm - 3 szt. i) Stolik pod telewizor o wym. 120x50 cm - 1 szt. j) Telewizor kolorowy 42 cale z anteną RTV - 1 szt. k) Komputer - laptop z oprogramowaniem i dostępem do internetu - 2 szt. l) Regał w pom. Zabiegowym - 1 szt. ł) Kozetka - 1 szt. m) Parawan - 1 szt. n) Szafki seniorów o wym. 40x60x180cm, o) Ścianka meblowa w pom. kuchennym o wym. 420x50 cm pod zabudowę sprzętu AGD -1 szt. p) Płyta indukcyjna - 1 szt. r) Okap kuchenny - 1 szt. s) Kuchnia mikrofalowa - 1 szt. t) Lodówka o wym. 60x60x180 cm - 1 szt. u) Czajnik bezprzewodowy - 1 szt. v) Zlewozmywak dwukomorowy - 1 szt. w) Sztućce na 18 osób - 1 kpl. x) Serwis obiadowo - kawowy na 18 osób - 1 kpl. y) Drabinka drewniana mocowana do ściany o wym. 120x180 cm - 1 szt. z) Bieżnia - 1 szt. aa) Łóżko do fizjoterapii - 1 szt. bb) Materac do ćwiczeń - 1 szt. cc) Piłki i sprzęt do ćwiczeń ogólnorozwojowych i sprawnościowych - 15 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45232460-4, 45310000-3, 45331100-7, 39150000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Glądach gm. Grunwald" - Roboty budowlane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 402887.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Urszula Zielińska
Email wykonawcy: ulaz50@wp.pl
Adres pocztowy: ul. 19 Stycznia 2A, 13-200 Działdowo
Kod pocztowy: 13-200
Miejscowość: Działdowo
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 495551.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 495551.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 850845.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Glądach gm. Grunwald" - Dostawy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art.93 ust.1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004. Prawo zamówień publicznych (Dz.U Z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W niniejszym postępowaniu, została złożona jedna oferta, której cena znacznie przewyższyła kwotę, jaką zamawiający planuje przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający też nie może zwiększyć tej kwoty do ceny jaką przedstawił Wykonawca w swojej ofercie.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.