eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczyrkOdbudowa drogi nr 681041S ulicy Pasterskiej w Szczyrku w km 0+176 do km 0+482 Etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-26

Ogłoszenie nr 510155412-N-2019 z dnia 26-07-2019 r.

Urząd Miejski w Szczyrku: Odbudowa drogi nr 681041S ulicy Pasterskiej w Szczyrku w km 0+176 do km 0+482 Etap I

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563327-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Szczyrku, Krajowy numer identyfikacyjny 52528600000000, ul. ul. Beskidzka 4, 43-370 Szczyrk, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 295 026, e-mail inwestycje@szczyrk.pl, faks 338 178 763.
Adres strony internetowej (url): www.szczyrk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbudowa drogi nr 681041S ulicy Pasterskiej w Szczyrku w km 0+176 do km 0+482 Etap I

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Celem inwestycji jest odbudowa uszkodzonej nawierzchni z betonowych płyt otworowych i odwonienia w postaci korytek betonowych, zniszczonego korpusu drogi ul. Pasterskiej w Szczyrku w km 0+176 do 0+482 etap I. Podstawowe parametry techniczne inwestycji: - jezdnie: jedno-jezdniowa, dwukierunkowa - istniejąca szerokość jezdni: 2,50 m - nawierzchnia: płyty betonowe ażurowe Odcinki nawierzchni drogi objętej zakresem prac do wymiany nawierzchni jest w złym stanie technicznym i nie nadaję się już do dalszej eksploatacji. Droga jest zdeformowana i posiada liczne ubytki w płytach betonowych. Obecnie w granicach inwestycji, jezdnia posiada szerokość 2,5 m. Odwodnienie drogi realizowane będzie powierzchniowo poprzez ściek z elementów betonowych, a następnie woda skierowana jest do istniejących wylotów. Rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe. W ramach odbudowy Gmina Szczyrk planuje wymianę konstrukcji oraz nawierzchni drogi zachowując jej pierwotny przebieg oraz parametry, a także odbudowę istniejącego systemu odwodnienia. Na całym odcinku należy odbudować istniejący ściek z korytek betonowych. Jako typowy przekrój poprzeczny dla ulicy Pasterskiej przewidziany został przekrój przedstawiony na rys. nr 2 dokumentacji, ponadto niweleta drogi pozostanie bez zmian i będzie przebiegała na całej długości po stanie istniejącym. Spadek podłużny drogi pozostanie bez zmian w stosunku do stanu istniejącego. 2. Konstrukcja drogi: - 12,5 cm betonowe płyty ażurowe zbrojone - 5 cm podsypka z chudego betonu - 25 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm - 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm 3. Konstrukcja odwodnienia: - ściek prefabrykowany typu mulda / ( ściek betonowy z kratą żeliwną na dł. 8mb) - 15 cm ława z betonu C25/30 4. Odwodnienie W celu polepszenia spływu wód deszczowych odwodnienie drogi będzie realizowane przez wyprofilowanie istniejących spadków poprzecznych i podłużnych. Odwodnienie realizowane będzie tak jak dotychczas poprzez ściek betonowy oraz istniejące wpusty deszczowe. Ponadto planuje się odbudowę odwodnienia liniowego - zgodnie z rysunkiem nr 4 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, którego celem jest ograniczenie niekontrolowanego spływu wód na drogę przeznaczoną do odbudowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45233120-6, 45233220-7, 45232452-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 295104.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SKAL-BRUK Adamczyk Marek
Email wykonawcy: skal-bruk@wp.pl
Adres pocztowy: ul.Różana 25
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: Żywiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 344589.37
Oferta z najniższą ceną/kosztem 344589.37
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 386038.92
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.