eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzDOSTAWA SPRZĘTU ORAZ MEDYCZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH - SPRAWA NR 36/2019

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-26

Ogłoszenie nr 510155679-N-2019 z dnia 26-07-2019 r.

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: DOSTAWA SPRZĘTU ORAZ MEDYCZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH - SPRAWA NR 36/2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551652-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540109098-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Administratorem danych osobowych uczestników postępowania przetargowego jest 13 WOG


I. 1) NAZWA I ADRES:

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail 13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA SPRZĘTU ORAZ MEDYCZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH - SPRAWA NR 36/2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

36/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu oraz medycznych środków materiałowych według zadań następująco: ZADANIE NR 1: dostawa sprzętu medycznego;1 Ciśnieniomierz zegarowy Soho 150 (bez stetoskopu) lub równoważny - 1 szt. 2 Ciśnieniomierz zegarowy ze stetoskopem Soho 150 ze stetoskopem lub równoważny - 3 szt. 3 Defibrylator AED szkoleniowy - 3 kpl 7 Elektrody dla dorosłych do defibrylatora ZOLL Stat-Padz II - 6 par 8 Elektrody dla dzieci do defibrylatora ZOLL Stat-Padz II - 4 par 9 Elektrody do defibrylatora AED Plus - 5 par 10 Elektrody do defibrylatora M-250 - 2 opak. 11 Elektrody samoprzylepne do elektrokardiografu Skintact F-55 - 2 opak. 12 Elektrody treningowe do defibrylatora AED Lifeline - 13 par 14 Fantom 3-letniego dziecka - 1 szt. 15 Fantom niemowlęcia - 2 szt. 16 Glukometr Accu-Chek Active lub równoważny - 2 kpl 17 Kołnierz dla dzieci i niemowląt - 34 szt. 18 Kołnierz ortopedyczny dla dorosłych - 34 szt. 19 Nosze podbierakowe - 2 szt. 20 Nosze ratownicze do ewakuacji MEDEVAC (działania ratownicze polegające na transporcie rannych z pola walki lub miejsca katastrofy przez personel medyczny do obiektów medycznych) - 1 szt. 21 Pasy zabezpieczająey do deski ortopedycznej - 5 kpl 22 Pulsoksymetr CMS 50D lub równoważny - 2 szt. 23 Stabilizacja klockowa do deski ortopedycznej - 10 kpl 24 Szafka na defibrylator - 1 szt. 25 Torba-opakowanie zestawu IPMed - 6 szt. 26 Wózek składany pod nosze ratownicze - 1 szt. 27 Zestaw do pozoracji ran - 1 szt. 28 Zestaw szyn do unieruchomienia kończyn - 2 kpl 29 Zestaw do segregacji rannych (opaski odblaskowe) - 1 szt. ZADANIE NR 2: dostawa baterii do sprzętu medycznego; Akumulator do defibrylatora ZOLL PD 4410 - 4 szt. 2 Bateria CR2032 3V - 4 szt. 3 Bateria ER 14250 1/2AA 3,6V - 30 szt. 4 Bateria LR 6/AA 1,5V - 24 szt. 5 Bateria 15VDC/7,2Ah/IImNO2 - 1 szt. ZADANIE NR 3: dostawa materiałów medycznych; Aparat/przyrząd do płukania oka - 10 op. 2 Apteczka autobusowa - 5 szt. 3 Apteczka pierwszej pomocy medycznej metalowa (naścienna) - 10 szt. 4 Apteczka samochodowa - 58 szt. 5 Chusta trójkątna bawełniana 96 x 96 x 134-138 cm - 274 szt. 6 Urządzenie do środkostnej infuzji doszpikowej - 2 szt. 7 Filtr przeciwbakteryjny - 70 szt. 8 Igła do odbarczania odmy 2,1x83 mm - 22 szt. 9 Igła typ Luera jednorazowa rozmiar 0,8 - 10 szt. 10 Igła typ Luera jednorazowa rozmiar 1,2 - 24 szt. 11 Kaniula venflon 14g - 10 szt. 12 Kaniula venflon 16g - 8 szt. 13 Kaniula venflon 18g - 10 szt. 14 Koc izotermiczny p.wstrząsowy 210 x 160cm - 275 szt. 15 Komplet rurek nosowo-gardłowych typ rozm. 8, 9, 10 - 1 kpl 16 Maseczka do sztucznego oddychania - 20 szt. 17 Maseczka ochronna jednorazowego użytku z gumką - 100 szt. 18 Maska krtaniowa dla dorosłych nr 5 - 20 szt. 19 Maska typ serduszko do resuscytatora - 2 szt. 20 Maska silikonowa dla dorosłych nr 3 - 33 szt. 21 Maska silikonowa dla dorosłych nr 5 - 24 szt. 22 Maska tlenowa dla dzieci z rezerwuarem - 35 szt. 23 Maska tlenowa dla dorosłych rozm. 5 z rezerwuarem - 27 szt. 24 Nożyczki ratownicze wielofunkcyjne 180mm - 10 szt. 25 Nożyczki ratownicze wielofunkcyjne 185mm - 20 szt. 26 Nóż ratowniczy do cięcia pasów 12cm - 20 szt. 27 Stopery do uszu - 2100 opak. 28 Okulary ochronne medyczne - 16 szt. 29 Pałeczka świetlna czerwona - 12 szt. 30 Pałeczka świetlna zielona - 12 szt. 31 Pałeczka świetlna żółta - 9 szt. 32 Paski do glukometru Accu-Chek Active A'50 - 1 opak. 33 Paski do glukometru GLUCOCARD GT- 1820 - 2 opak. 34 Pęseta do kleszczy - 3 szt. 35 Pęseta ze światłem led 8,5cm x 3cm - 3 szt. 36 Prowadnica dla dorosłych - 6 szt. 37 Przewód tlenowy 10m - 8 szt. 38 Przyrząd do usuwania kleszczy i jadu - anty-kleszcz - 4 szt. 39 Resuscytator (worek samorozprężalny) - 2 kpl. 40 Resuscytator pediatryczny - 12 kpl. 41 Resuscytator taktyczny - 3 szt. 42 Rękawice nitrylowe bezpudrowe czarne rozm. L (100szt.) - 104 op. 43 Rękawice nitrylowe bezpudrowe czarne rozm. M (100szt.) - 55 op. 44 Rękawice nitrylowe bezpudrowe rozm. S - 3 op. 45 Rękawice nitrylowe czarne L A'100 - 4 opak. 46 Rękawice zabiegowe lateksowe rozm. XXL - 5 opak. 47 Rękawiczki lateksowe rozm. L - 6 opak. 48 Rękawiczki zabiegowe lateksowe rozm. XL - 5 szt. 49 Rurka krtaniowa LTS-D nr 3, nr 4, nr 5 - 45 kpl 50 Rurka nosowo-gardłowa rozmiar 28 z lubrykantem - 6 kpl 51 Rurka nosowo-gardłowa rozmiar 30 z lubrykantem - 1 kpl 52 Rurka nosowo-gardłowa rozmiar 32 z lubrykantem - 2 kpl 53 Rurka nosowo-gardłowa rozmiar 7,0mm - 3 szt. 54 Rurka nosowo-gardłowa rozmiar 8,0mm - 22 szt. 55 Rurka nosowo-gardłowa rozmiar 9,0mm - 2 szt. 56 Rurka nosowo-gardłowa rozmiar 7,5 mm - 1 szt. 57 Rurka krtaniowa LTS-D rozmiar 3 - 2 szt. 58 Rurka krtaniowa LTS-D rozmiar 4 - 2 szt. 59 Rurka krtaniowa LTS-D rozmiar 5 - 2 szt. 60 Rurka ustno-gardłowa 100 mm - 1 szt. 61 Strzykawka typu Luera 10ml - 8 szt. 62 Strzykawka typu Luera 20ml - 10 szt. 63 Strzykawka typu Luera 2ml - 2 szt. 64 Strzykawka typu Luera 5ml - 10 szt. 65 Worek na odpady 60L - 13 op. 66 Wskaźnik pomiaru dwutlenku węgla jednorazowy - 30 szt. 67 Wygięta pęseta do usuwania ciał obcych dł. 12cm - 3 szt. 68 Zestaw chirurgiczny do szycia rml 100-017 wersja B - 3 kpl 69 Zestaw do konikotomii - 3 szt. 70 Zestaw do przetaczania płynów infuzyjnych - 24 kpl 71 Zestaw do infuzji doszpikowej - 2 szt. 72 Zestaw zabiegowy mały T10-09-022 - 2 kpl 73 Lubrykant do rurki nosowo-gardłowej - 29 szt. 74 Żel do EKG i USG 500 ml - 2 szt. ZADANIE NR 4: dostawa materiałów opatrunkowych;Bandaż elastyczny 4m x 6cm - 300 szt. 2 Bandaż samoprzylegający o szerokości 10cm z możliwoącią rozciągnięcia się do 4,5 m - 2 szt. 3 Środek do tamowania krwi - 35 szt. 4 Plaster hipoalergiczny 1 m x 6 cm - 20 szt. 5 Gaza opatrunkowa jałowa 0,25 m² - 150 szt. 6 Gaza opatrunkowa jałowa 0,5 m² - 4 szt. 7 Gaza opatrunkowa jałowa 1 m² - 143 szt. 8 Gaza rolowana 11-12cm x 3,7-3,8 m - 107 szt. 9 Gaziki medyczne do dezynfekcji 9 x 12 nie przekraczające po rozłożeniu 12cm x 12,4 cm /100szt./ - 11 opak. 10 Hydrożelowy opatrunek na twarz 40x60cm - 2 szt. 11 Kompres gazowy jałowy 10cm x 10cm /3 szt./ - 235 opak. 12 Kompres gazowy jałowy 5 x 5cm /3szt./ - 220 opak. 13 Kompres gazowy jałowy 7,5 x 7,5cm /3szt./ - 70 opak. 14 Kompres gazowy jałowy 9 x 9cm /3szt./ - 580 opak. 15 Opaska elastyczna z zapinką 10cm x 5m - 255 szt. 16 Opaska elastyczna z zapinką 10cmx 4m - 24 szt. 17 Opaska elastyczna z zapinką 15cm x 4m - 9 szt. 18 Opaska elastyczna z zapinką12cm x 4m - 187 szt. 19 Opaska z gazy dziana 10cm x 4m - 549 szt. 20 Opaska z gazy dziana 4mx5cm - 397 szt. 21 Opatrunek wentylowy BCS - 12 szt. 22 Opatrunek brzuszny - 2 szt. 23 Opatrunek hemostatyczny - 30 szt. 24 Opatrunek indywidualny typ A - 46 szt. 25 Opatrunek indywidualny typ W - 100 szt. 26 Opatrunek na oko - 5 szt. 27 Opatrunek na ranę penetrującą klatki piersiowej - 99 szt. 28 Opatrunek osobisty - 99 op. 29 Opatrunek hemostatyczny - 4 szt. 30 Opatrunek ratowniczy izraelski 10cm x 4,5m - 24 szt. 31 Opatrunek wentylowy RCS - 59 szt. 32 Opatrunek schładzający hydrożelowy 10cm x 12cm - 47 szt. 33 Opatrunek schładzający hydrożelowy 10cm x 40cm - 8 szt. 34 Opatrunek schładzający hydrożelowy 20cm x 20cm - 14 szt. 35 Opatrunek schładzający hydrożelowy 20cm x 40cm - 30 szt. 36 Opatrunek schładzający hydrożelowy 25cm x 25cm - 30 szt. 37 Opatrunek schładzający hydrożelowy 28cm x 49cm - 4 szt. 38 Opatrunek schładzający hydrożelowy 2x (10 x 40); 1x (49 x 28) - 1 op. 39 Opatrunek wentylowy ACS - 20 szt. 40 Plaster bez opatrunku 5cm x 5m - 6 szt. 41 Plaster do mocowania kaniul rozm. 70-80 x 50-60mm - 32 szt. 42 Plaster włókninowy 10cm x 6cm - 90 szt. 43 Plaster na rolce 1,25 x 5 - 40 opak. 44 Plaster z opatrunkiem na włókninie 1m x 6cm - 70 szt. 45 Plaster z opatrunkiem 10 x 8cm - 410 szt. 46 Plaster-przylepiec na szpuli 2,5cm x 5m - 33 szt. 47 Siatka opatrunkowa rozm. 1 - 46 szt. 48 Siatka opatrunkowa rozm. 2 - 46 szt. 49 Siatka opatrunkowa rozm.3 - 46 szt. 50 Siatka opatrunkowa rozm. 6 - 46 szt. 51 Taktyczna opaska uciskowa - 30 szt. ZADANIE NR 5: dostawa środków dezynfekcyjnych; Aerodesin 2000 1L lub zamiennik - 74 op. 2 Aerodesin 2000 5L lub zamiennik - 7 op. 3 AHD 2000 A'1000 ml bez dozownika lub zamiennik - 55 op. 4 AHD 2000 A'1000 ml z dozownikiem lub zamiennik - 8 op. 5 Hospisept 250 ml spray lub zamiennik - 10 op. 6 Jodyna, płyn 10g - 10 op. 7 Kodan tinktur forte płyn 250ml lub zamiennik - 15 op. 8 Lysoformin 3000 1L lub zamiennik - 43 op. 9 Octenisept płyn 50 ml spray lub zamiennik - 22 op. 10 Środek do dezyfekcji Skinsept lub zamiennik - 10 op.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa umowa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 38423100-7


Dodatkowe kody CPV: 33182100-0, 31711140-6, 35112100-3, 38422000-9, 33141700-7, 33192160-1, 33140000-3, 33190000-8, 33192300-5, 34946110-4, 31400000-0, 31411000-0, 33140000-3, 33190000-8, 33141240-4, 33141320-9, 33141310-6, 33141220-8, 33157800-3, 33157110-9, 33141410-7, 18523000-1, 33734000-4, 38422000-9, 33170000-2, 33141420-0, 33157800-3, 34928480-6, 38433200-1, 33141113-4, 33140000-3, 33141111-1, 33141114-2, 33141110-4, 33141119-7, 33141112-8, 33141111-1, 33631600-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31156.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Boxmet Medical Sp. z o.o
Email wykonawcy: przetargi1@boxmet.com.pl
Adres pocztowy: Piskorzów 51
Kod pocztowy: 58-250
Miejscowość: Pieszyce
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36581.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36581.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 68316.62
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa baterii do sprzętu medycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3729.35
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Boxmet Medical Sp. o.o.
Email wykonawcy: przetargi1@boxmet.com.pl
Adres pocztowy: Piskorzów 51
Kod pocztowy: 58-250
Miejscowość: Pieszyce
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4059.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4059.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8092.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa materiałów medycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26038.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sinmed Sp. z o.o.
Email wykonawcy: dzp@sinmed.pl
Adres pocztowy: ul. Graniczna 32B
Kod pocztowy: 44-178
Miejscowość: Przyszowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28525.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28525.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 72253.08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa materiałów opatrunkowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35581.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Boxmet Medical Sp. z o.o.
Email wykonawcy: prztargi1@boxmet.com.pl
Adres pocztowy: Piskorzów 51
Kod pocztowy: 58-250
Miejscowość: Pieszyce
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38427.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38427.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 79877.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa środków dezynfekcyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5593.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mercant Sp. z o.o.
Email wykonawcy: s.konderak@mercant.pl
Adres pocztowy: ul. Obywatelska 15
Kod pocztowy: 94-104
Miejscowość: Łodź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6040.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6040.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9456.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.