To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-26
Ogłoszenie nr 510156016-N-2019 z dnia 26-07-2019 r.
Gliwickie Centrum Organizacji Pozarządowych: Przebudowa, remont holu, korytarzy, klatek schodowych oraz pomieszczeń biurowych GCOP i portierni wraz z aranżacja. Etap II: Adaptacja pomieszczeń oraz korytarzy budynku głównego filii GCOP przy ul. Barlickiego 3.(3)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550969-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gliwickie Centrum Organizacji Pozarządowych, Krajowy numer identyfikacyjny 27769154100000,
ul. Zwycięstwa
1,
44-100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
0-32 238 24 55, e-mail
gcop@gcop.gliwice.pl, faks
0-32 231 19 56.
Adres strony internetowej (url): http://gcop.gliwice.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa, remont holu, korytarzy, klatek schodowych oraz pomieszczeń biurowych GCOP i portierni wraz z aranżacja. Etap II: Adaptacja pomieszczeń oraz korytarzy budynku głównego filii GCOP przy ul. Barlickiego 3.(3)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GCOP.2712.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dot. adaptacja korytarzy na piętrach oraz klatek schodowych od parteru wzwyż w budynku głównym filii Gliwickiego Centrum Organizacji Pozarządowych przy ul. Barlickiego 3 w Gliwicach. Zakres prac obejmuje: 1. 1 PIĘTRO: 1) wymiana drzwi wewnętrznych prowadzących z pomieszczeń na komunikacje, w nawiązaniu do drzwi, które już zostały wymienione w latach 2015 - 2016 (drzwi wymienione bez zmian), 2) wymiana drzwi do kabin w.c., czyszczenie i malowanie ościeżnic, 3) demontaż drzwi drewnianych wahadłowych dzielących komunikację, 4) skucie glazury ze ścian, 5) schowanie pionów instalacyjnych prowadzonych w listwach pcv pod tynk, 6) demontaż i ponowny montaż kamer monitoringu, czujników PIR, 7) prace naprawcze ścian, gipsowanie, malowanie ścian farbami lateksowymi, zmywalnymi o podwyższonej odporności na zabrudzenia, 8) zachowanie /odtworzenie/ cokolików przypodłogowych; 9) czyszczenie istniejącej glazury, impregnacja /posadzka korytarz/, 10) utworzenie stref odpoczynku /siedziska składane/, 11) ulokowanie szafek skrytkowych dla uczniów na korytarzu, 12) oznakowanie sal zgodnie z estetyką znajdującą się na parterze, 2. 2 PIĘTRO: 1) wymiana drzwi wewnętrznych prowadzących z pomieszczeń na komunikacje, w nawiązaniu do drzwi, które już zostały wymienione w latach 2015 - 2016 (drzwi wymienione bez zmian), 2) wymiana drzwi do kabin w.c., czyszczenie i malowanie ościeżnic, 3) skucie glazury ze ścian, 4) schowanie pionów instalacyjnych prowadzonych w listwach pcv pod tynk, 5) demontaż i ponowny montaż kamer monitoringu, czujników PIR, 6) prace naprawcze ścian, gipsowanie, malowanie ścian farbami lateksowymi, zmywalnymi o podwyższonej odporności na zabrudzenia, 7) zachowanie /odtworzenie/ cokolików przypodłogowych (korytarz); 8) czyszczenie istniejącej glazury, impregnacja /posadzka/ (korytarz), 9) przeniesienie centrali oraz głowicy /internet/ do pomieszczenia portierni na parterze (według odrębnego opracowania), 10) stworzenie strefy wystawowej /przestrzeń ścienna wystawowa, meble ekspozycyjne z ruchomym oświetleniem np. na szynach/ na korytarzu, 11) oznakowanie sal zgodnie z estetyką znajdującą się na parterze, 3. 3 PIĘTRO: 1) wymiana drzwi wewnętrznych prowadzących z pomieszczeń na komunikacje, w nawiązaniu do drzwi, które już zostały wymienione w latach 2015 - 2016 (drzwi wymienione bez zmian), 2) skucie glazury ze ścian, 3) schowanie pionów instalacyjnych prowadzonych w listwach pcv pod tynk, 4) demontaż i ponowny montaż kamer monitoringu, czujników PIR, 5) prace naprawcze ścian, gipsowanie, malowanie ścian farbami lateksowymi, zmywalnymi o podwyższonej odporności na zabrudzenia, 6) zachowanie /odtworzenie/ cokolików przypodłogowych (korytarz); 7) czyszczenie istniejącej glazury, impregnacja /posadzka/ (korytarz), 8) renowacja kraty zamykającej pomieszczenie nr 49, 9) zabudowa rury kanalizacyjnej zlokalizowanej w korytarzu przy posadzce obok tylnego wejścia do auli, 10) oznakowanie sal zgodnie z estetyką znajdującą się na parterze, 4. KLATKI SCHODOWE: 1) naprawa stopni lastryko schodów, wymiana aluminiowych kątowników na stalowe /istniejące kątowniki stalowe biegu schodów pomiędzy II i III piętrem z uwagi na dobry stan techniczny należy zachować/, 2) demontaż glazury ściennej, montaż nowej tożsamej z istniejącą, 3) schowanie pionów instalacyjnych prowadzonych w listwach pcv pod tynk, 4) demontaż i ponowny montaż kamer monitoringu, czujników PIR, 5) prace naprawcze ścian, gipsowanie, malowanie ścian farbami lateksowymi, zmywalnymi o podwyższonej odporności na zabrudzenia, 6) wymiana parapetów okiennych na drewniane, 7) zamurowanie dwóch wnęk na ostatnim spoczniku w lewej klatce schodowej, materiałem tożsamym z istniejącym, 8) usunięcie starych warstw farby z balustrady stalowej, oczyszczenie i malowanie farbą antykorozyjną, 9) wymiana drewnianego pochwytu na nowy, 10) wstawienie na spocznikach pomiędzy piętrami gablot informacyjnych zamykanych, 11) zachowanie /naprawa, odtworzenie/ cokolików przypodłogowych, 5. OZNACZENIE DLA OSÓB NIEDOWIDZĄCYCH: 1) oznaczenie pochwytu na spocznikach piętrowych alfabetem Braille'a, 2) oznaczenie pierwszego i ostatniego stopnia biegu schodów, 3) kontrastowe oznaczenie pomieszczeń umieszczone na linii wzroku, 4) oznaczenie windy, 5) ścieżki dotykowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ w zakresie obejmującym 1-3 piętro oraz klatek schodowych od parteru wzwyż. Zakres prac nie obejmuje wygłuszenia sali nr 23. UWAGA: Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie. Zamawiający wymaga wykonania prac w sposób i w czasie nie zakłócającym jego funkcjonowanie, przy zachowaniu bezpieczeństwa korzystania z budynku przez pracowników Zamawiającego i użytkowników obiektu. Wykonawca ma obowiązek zapewnić bieżące utrzymanie czystości na ciągach komunikacyjnych wykorzystywanych do transportu materiałów oraz na terenie prowadzenia prac i wokół niego. Wykonawca będzie wykonywał prace zgodnie z harmonogramem robót uzgodnionym przez Strony po wyborze najkorzystniejszej oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
717507.43
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "LTL" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
737990.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawa naturalnej wody źródlanej wraz z urządzeniami. Znak sprawy: DZPZ.282.1.2025.TB
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowej obsługi łaźni górniczych dla potrzeb Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddzał KWK Sośnica
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach do potrzeb rynku pracy"
- 4WOG-1200.2712.111.2024 Usługa wynajmu strzelnicy celem realizacji zadań programowych ze szkolenia ogniowego na rzecz jednostek woj. będących na zaopatrzeniu 4 WOG w Gliwicach w podziale na 9 zadań.
- ZP/G/86/24Dostawa gazów technicznych, czystych i mieszanek wraz z dzierżawą butli do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach, Skawinie, Poznaniu i Legnicy w 2025 r.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów językowych
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa poddasza budynku Kotłowni Centralnej wraz ze zmianą przeznaczenia na pomieszczenia biurowe (powtórzenie)
- Budowa Centrum opiekuńczo - mieszkalnego w gminie Niegosławice
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Stanisławów - etap II
- Modernizacja sali sesyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Cieszynie ul. Bobrecka 29 w formule: "zaprojektuj i wybuduj"
- "Poprawa Infrastruktury rowerowej na terenie powiatu żnińskiego - Budowa drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 2335C Gąsawa - Bożejewice na odcinku Gąsawa - Biskupin - etap I"
- Bieżące utrzymanie nawierzchni gminnych dróg gruntowych i wzmocnionych na terenie Gminy Solec Kujawski w 2025 r.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.