To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-20
Ogłoszenie nr 510156601-N-2020 z dnia 20-08-2020 r.
Wójt Gminy Słupsk: Dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Słupsk
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Część nr 1 jest współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Energia, Działanie 10.3 Odnawialne Źródła Energii, Poddziałania 10.3.1 Odnawialne Źródła Energii. Projekt pt. ,, OZE w gminach powiatu słupskiego".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559241-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy Słupsk, Krajowy numer identyfikacyjny 55137800000000,
ul. ul. Sportowa
34,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
0-59 842 84 60, 842 92 54, e-mail
info@slupsk.ug.gov.pl, faks
598 429 254.
Adres strony internetowej (url): http://bip.gminaslupsk.pl/zamowienia.dhtml
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Słupsk
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271,.25.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 1: Realizacja dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznych. Wykonanie dokumentacji niezbędnej dla celów odbioru i oddania instalacji do użytku oraz zgłoszenie lokalnemu operatorowi sieci przyłączenia instalacji odnawialnych źródeł energii do sieci elektroenergetycznej na obiektach tj.: 1) Szkoła Podstawowa we Wrześciu, Wrzeście 44 - instalacja o mocy 11,52 kW, 2) Szkoła Podstawowa we Włynkówku, Włynkówko ul. Błękitna 17 - instalacja o mocy 10,56 kW, 3) Szkoła Podstawowa w Siemianicach, Siemianice ul. Słupska 42 - instalacja o mocy 34,56 kW, 4) Szkoła Podstawowa w Głobinie, Głobino 47 - instalacja o mocy 11,84 kW, 5) sporządzenie dokumentacji powykonawczej (naniesienie na dokumentacji wykonawczej zmian powstałych w trakcie realizacji zadania), Do obowiązków Wykonawcy należy: 1)sporządzenie inwentaryzacji architektonicznej obiektów (wykonanie rzutów dachu oraz kondygnacji budynku) wraz z naniesieniem wszystkich elementów instalacji fotowoltaicznej również istniejącej w formacie dwg. oraz w formacie do edycji, 2) Przeprowadzenie szkolenia z przedstawicielami Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń i potwierdzenie przeprowadzonego szkolenia poprzez protokół, w którym opisany zostanie zakres szkolenia. Część nr 2: Wykonanie projektu na podstawie programu-funkcjonalno użytkowego oraz rozbudowa instalacji fotowoltaicznych na istniejących obiektach. Wykonanie dokumentacji niezbędnej dla celów odbioru i oddania instalacji do użytku oraz zgłoszenie lokalnemu operatorowi sieci przyłączenia instalacji odnawialnych źródeł energii do sieci elektroenergetycznej na obiektach tj.: 1) Nowa część Szkoły Podstawowa w Siemianicach, Siemianice ul. Słupska 42 - instalacja o mocy 12,92 kW, 2) Szkoła Podstawowa we Bierkowie, Bierkowo ul. Grodzka 89 - instalacja o mocy 14,96 kW, 3) Świetlica w Krepie Słupskiej, Krępa Słupska ul. Lipowa 3 - instalacja o mocy 7,14 kW, 4) Świetlica w Wrzesciu, Wrzeście 44 - instalacja o mocy 15,3 kW, 5) Lądowisko Kultury w Redzikowie, Redzikowo 20a - instalacja o mocy 10,2 kW, Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej (naniesienie na dokumentacji wykonawczej zmian powstałych w trakcie realizacji zadania), 2) Sporządzenie inwentaryzacji architektonicznej obiektów (wykonanie rzutów dachu oraz kondygnacji budynku) wraz z naniesieniem wszystkich elementów instalacji fotowoltaicznej również istniejącej w formacie dwg. oraz w formacie do edycji, 3) Przeprowadzenia szkolenia z przedstawicielami Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń i potwierdzenie przeprowadzonego szkolenia poprzez protokół, w którym opisany zostanie zakres szkolenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 09332000-5
Dodatkowe kody CPV: 09331200-0, 71220000-6, 71320000-7, 45330000-9, 51112000-0, 45111200-0, 45300000-0, 45331000-6, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Montaż fotowoltaiki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
209756.10
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: B&Z PROENERGY
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
258662.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Montaz fotowoltaiki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
98621.14
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: B&Z PROENERGY S.C.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
224230.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Przeglądy i naprawy aparatury do hemodializy i terapii nerkozastępczej - 41/TP/2025
- Dostawa wyrobów medycznych - 37/TP/2025
- Dostawa akcesoriów okulistycznych jednorazowego użytku - 40-TP-2025
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 w formule zaprojektuj i wybuduj oraz wykonanie dokumentacji projektowej na zagospodarowanie terenu sportowego w Siemianicach
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, fabrycznie nowego samochodu osobowego
- PODN.ZP.321.9.2025 przygotowanie i dostarczenie posiłków w formie grilla dla 500 uczestników Festynu edukacyjnego
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kotłowni gazowej i instalacji zbiornikowej na gaz płynny w należącym do Powiatu Rybnickiego budynku byłego dworca PKP w Suminie, ul. Dworcowa 30
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Rościszewie
- Dostosowanie Pawilonu Gruźlicy i Chorób Płuc na potrzeby pacjentów chorób zakaźnych i niezakaźnych - ETAP II
- Opracowanie projektu architektoniczno- budowlanego i projektu technicznego dla inwestycji przy ul. Kolejowej 1 w Ustrzykach Dolnych w podziale na 4 części
- Wymiana dźwigów osobowych w budynku zlokalizowanym przy ul. Drzymały 30 w Pruszkowie
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę, przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Dąbrówka w podziale na części. Liczba części 3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.