eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ELEMENTÓW UMUNDUROWANIA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-20

Ogłoszenie nr 510156674-N-2020 z dnia 20-08-2020 r.

2 Wojskowy Oddział Gospodarczy: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ELEMENTÓW UMUNDUROWANIA

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553347-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

2 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 20625701000000, ul. ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 261 656 244, e-mail 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl, faks 261 656 228.
Adres strony internetowej (url): www.2wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ELEMENTÓW UMUNDUROWANIA

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MUND/391/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup: 1) 6000 szt. identyfikatorów z nazwiskiem do munduru polowego zgodnych Z WDTT 133/MON; 600 szt. identyfikatorów z nazwiskiem do munduru wyjściowego; 4000 szt. oznak rozpoznawczych do ubioru polowego; 1000 szt. oznak rozpoznawczych do ubioru wyjściowego; 400 szt. proporczyków haftowanych; 300 szt. proporczyków metalowych; 2) 260 szt. oznak korpusów osobowych ( różnych specjalnościach); 3) 900 szt. naramienników Wojsk Lądowych do koszulo-bluzy (tkanina SL-2119/E55/2444PU); 4) 38 par półbutów galowych damskich zgodnych ze wzorem WDTT 917A/MON; 5) 100 szt. orłów wyhaftowanych bajorkiem do beretów (różne rodzaje SZ); 6) 600 metrów sznurka plecionego matowo-srebrnego 3,2 mm; 7) 6 kapeluszy podhalańskich oficera młodszego - zgodnych ze wzorem WDTT 417/MON. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: - załączniki nr 1.1 - 1.7 (formularze ofertowe), - załączniki nr 4.1 - 4.7 (wzory umów); - załącznik nr 5 (opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 18443310-2


Dodatkowe kody CPV: 18100000-0, 39561132-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44355.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HAKO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: hako1@hako.com.pl
Adres pocztowy: ul. Borzymowska 30, 03-565 Warszawa
Kod pocztowy: 03-565
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59556.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39704.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 78474.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważnienie przedmiotowego postępowania, w zakresie zadania n 2, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie zadania nr 2, nie złożono żadnej oferty przetargowej.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15525.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HAKO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: hako1@hako.com.pl
Adres pocztowy: ul. Borzymowska 30, 03-565 Warszawa
Kod pocztowy: 03-565
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9963.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6642.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6642.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7581.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPUH ARM-ex Barbara Mruk, Mariusz Mruk Sp. j.
Email wykonawcy: biuro@armex.net.pl
Adres pocztowy: Broniszew 71, 05-610 Goszczyn
Kod pocztowy: 05-610
Miejscowość: Goszczyn
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10516.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7011.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7011.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie nr 5

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważnienie przedmiotowego postępowania, w zakresie zadania nr 5, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie zadania nr 5, nie złożono żadnej oferty przetargowej.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zadanie nr 6

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważnienie przedmiotowego postępowania, w zakresie zadania nr 6, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie zadania nr 6, nie złożono żadnej oferty przetargowej.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zadanie nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2700.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Czesław Judziński PPH Mitchell Export Import
Email wykonawcy: pph_mitchell@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Gałeckiego 1C, 96-100 Skierniewice
Kod pocztowy: 96-100
Miejscowość: Skierniewice
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3291.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3291.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3291.48
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.