To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-20
Ogłoszenie nr 510156674-N-2020 z dnia 20-08-2020 r.
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ELEMENTÓW UMUNDUROWANIA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553347-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 20625701000000,
ul. ul. Obornicka
100-102,
50-984
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
261 656 244, e-mail
2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl, faks
261 656 228.
Adres strony internetowej (url): www.2wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ELEMENTÓW UMUNDUROWANIA
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MUND/391/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup: 1) 6000 szt. identyfikatorów z nazwiskiem do munduru polowego zgodnych Z WDTT 133/MON; 600 szt. identyfikatorów z nazwiskiem do munduru wyjściowego; 4000 szt. oznak rozpoznawczych do ubioru polowego; 1000 szt. oznak rozpoznawczych do ubioru wyjściowego; 400 szt. proporczyków haftowanych; 300 szt. proporczyków metalowych; 2) 260 szt. oznak korpusów osobowych ( różnych specjalnościach); 3) 900 szt. naramienników Wojsk Lądowych do koszulo-bluzy (tkanina SL-2119/E55/2444PU); 4) 38 par półbutów galowych damskich zgodnych ze wzorem WDTT 917A/MON; 5) 100 szt. orłów wyhaftowanych bajorkiem do beretów (różne rodzaje SZ); 6) 600 metrów sznurka plecionego matowo-srebrnego 3,2 mm; 7) 6 kapeluszy podhalańskich oficera młodszego - zgodnych ze wzorem WDTT 417/MON. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: - załączniki nr 1.1 - 1.7 (formularze ofertowe), - załączniki nr 4.1 - 4.7 (wzory umów); - załącznik nr 5 (opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 18443310-2
Dodatkowe kody CPV: 18100000-0, 39561132-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
44355.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HAKO Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
59556.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie przedmiotowego postępowania, w zakresie zadania n 2, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie zadania nr 2, nie złożono żadnej oferty przetargowej. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15525.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HAKO Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9963.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7581.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPUH ARM-ex Barbara Mruk, Mariusz Mruk Sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10516.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie przedmiotowego postępowania, w zakresie zadania nr 5, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie zadania nr 5, nie złożono żadnej oferty przetargowej. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie przedmiotowego postępowania, w zakresie zadania nr 6, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie zadania nr 6, nie złożono żadnej oferty przetargowej. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2700.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Czesław Judziński PPH Mitchell Export Import
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3291.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja instalacji C.O. w budynku wielorodzinnym
- Przetarg nieograniczonym na wymianę 94 wyłazów dachowych w budynkach mieszkalnych na terenie osiedla ,,Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa testów PCR kompatybilnych z urządzeniem Genxpert którego Zamawiający jest właścicielem , przez okres 36 miesięcy , dla Zakładu Mikrobiologii DCOPiH.
- 83570 Remont placu Wolności i zwiększenie ilości zieleni w ul. Zamkowej we Wrocławiu
- Rozbiórka budynku nr 147 w K-7795 w Duninowie wraz z towarzyszącą infrastrukturą.
- 39.2025 Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych, sortów BHP, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suchedniów w roku 2025
- Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej i ochronnej, butów roboczych i ochronnych oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Parku Śląskiego S.A. im. Gen. J. Ziętka w Chorzowie na rok 2025
- "Wynajem i serwis odzieży do pomieszczeń typu "cleanroom"
- Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej.
- Dostawa odzieży roboczej i obuwia BHP dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Strzyżów 2025.
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.