Ogłoszenie z dnia 2020-08-20
Ogłoszenie nr 510156680-N-2020 z dnia 20-08-2020 r.
Instytut Oceanologii Polska Akademia Nauk: Dostawa sprzętu komputerowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest finansowane lub współfinansowane w ramach: 1) projektu "Decision Aid for Marine Munitions - Practical Application" (DAIMON2, #X005), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG Region Morza Bałtyckiego 2014-2020 - dotyczy Pakietu VI, 2) projektu "Czy materia organiczna uwalniana z wieloletniej zmarzliny wzmacnia zakwaszanie wody morskiej?" (PROSPECTOR, 2019/34/E/ST10/00167) finansowanego ze środków Narodowego Centrum Nauki - dotyczy Pakietu XIII.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Oceanologii Polska Akademia Nauk, Krajowy numer identyfikacyjny 00063246700000,
ul. Powstańców Warszawy
55,
81-712
Sopot, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
585 517 281, e-mail
mmasnicka@iopan.gda.pl, azariczna@iopan.gda.pl, faks
585 512 130.
Adres strony internetowej (url): https://www.iopan.pl/index-pl.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IO/WR/1/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot(nr postępowania IO/WR/1/2020). 2. Kod CPV: 30213000-5 (Komputery osobiste), 30213100-6 (Komputery przenośne), 30213200-7 (Komputer tablet). 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 pakiety, których dokładny opis znajduje się w tabelach stanowiących Załączniki nr 3.6 i 3.13. do niniejszego Zaproszenia. 4. Zamawiany sprzęt komputerowy objęty był uprzednio prowadzonym przetargiem nieograniczonym nr IO/ZP/8/2020 w zakresie Pakietu VI - dostawa komputera przenośnego 2w1 - 1 szt. oraz Pakietu XIII - dostawa komputera stacjonarnego typu all-in-one - 1 szt. 5. Oferta w zakresie każdego z pakietów musi być kompletna. Nieuwzględnienie w tej części, w której składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji, spowoduje odrzucenie oferty. 6. Zamawiający wskazuje, iż w poszczególnych pakietach wskazuje elementy wyposażenia sprzętu, które uznał za istotne, jednakże brak wymienienia niektórych z urządzeń/elementów wchodzących w skład takiego sprzętu oznacza, iż w to miejsce Wykonawca jest zobowiązany zaoferować urządzenia tworzące funkcjonalną całość z elementami wskazanymi przez Zamawiającego. Zamawiający wskazuje, iż niezależnie od ilości wymienionych istotnych elementów sprzętu Wykonawca ma zaoferować w pełni wyposażony komputer przenośny typu 2w1 i komputer stacjonarny typu all-in-one, (nie dotyczy to sprzętu peryferyjnego). Oznacza to m.in., iż do sprzętu wymagającego baterii (np. klawiatury, myszy bezprzewodowej) należy każdorazowo dołączyć wymagane baterie. 7. Zamawiający informuje, iż w szczegółowej specyfikacji technicznej poszczególnych pakietów określił jedynie minimalne wymagane parametry. Wykonawca może zaoferować urządzenia o takich samych lub lepszych parametrach. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określony jest szczególny proces, który charakteryzuje produkt lub produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, pochodzenie lub źródło przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ przedmiotu zamówienia i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem wizualnym, funkcjonalnym, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). 8. Zamawiający informuje, że jeżeli w szczegółowej specyfikacji technicznej poszczególnego asortymentu określił kolor należy przyjąć, iż kolor ten jest przez Zamawiającego preferowany. Niezależnie od powyższego Zamawiający wymaga, aby oferowany przez Wykonawców sprzęt był w stonowanej kolorystyce. 9. Ilekroć w treści niniejszego Zaproszenia lub w załącznikach do niego, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty lub certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne. Rozwiązanie równoważne musi charakteryzować się co najmniej tymi samymi parametrami co określone w przywołanym standardzie. 10. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i pochodzić z bieżącej produkcji roku 2019 - 2020. 11. Oferowany przedmiot zamówienia musi być wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 12. Jeżeli Zamawiający nie określił inaczej, sprzęt zamawiany w ramach niniejszego postępowania powinien być objęty 24 miesięczną gwarancją. 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił serwis gwarancyjny. 14. Wymagane jest, aby dostarczone urządzenia oznaczone były symbolem CE zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 2czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego(Dz.U. z 2016 r. poz. 806). 15. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na swój koszt w terminie i na miejsce ustalone z Zamawiającym. 16. Zamówienie jest finansowane lub współfinansowane w ramach: 1) projektu "Decision Aid for Marine Munitions - Practical Application" (DAIMON2, #X005), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG Region Morza Bałtyckiego 2014-2020 - dotyczy Pakietu VI, 2) projektu "Czy materia organiczna uwalniana z wieloletniej zmarzliny wzmacnia zakwaszanie wody morskiej?" (PROSPECTOR, 2019/34/E/ST10/00167) finansowanego ze środków Narodowego Centrum Nauki - dotyczy Pakietu XIII.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30213200-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet VI |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5691.06
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EL TORO Bobrowski Blatkiewicz sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet XIII |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3821.14
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EL TORO Bobrowski Blatkiewicz sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający prowadził postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego, części i akcesoriów komputerowych, nr postępowania IO/ZP/8/2020 (nr ogłoszenia o zamówieniu w BZP: 558581-N-2020 z dnia 2020-07-06), w ramach którego zamawiany był komputer przenośny 2w1 (1 szt.) - w ramach Pakietu VI oraz komputer stacjonarny typu all-in-one (1 szt.) - w ramach Pakietu XIII.
W dniu 29.07.2020r. Zamawiający przesłał Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu oraz zamieścił na stronie internetowej postępowania Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty
w zakresie Pakietu I - V, VII - X, XII, XIV - XXIX, XXXI - XXXIV oraz o unieważnieniu postępowania w zakresie Pakietu VI, XI, XIII, XXX.
W ramach ww. Informacji Zamawiający dokonał unieważnienia Pakietu VI oraz Pakietu XIII.
Pakiet VI został unieważniony na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż jedyna złożona w Pakiecie VI oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Pakiet XIII został unieważniony na art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż jedyna złożona w Pakiecie XIII oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz (niezależnie) na postawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione
Oba Pakiety, na które zostało udzielone zamówienie w trybie wolnej ręki w ramach niniejszego postępowania były przedmiotem uprzedniego przetargu nieograniczonego.
W ramach obu Pakietów wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia.
Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione w stosunku do obu Pakietów będących przedmiotem niniejszego postępowania.
Z uwagi na powyższe, spełnione zostały wszystkie warunki udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Utrzymanie czystości w obiektach "Uzdrowisko Sopot" Sp. z o.o. oraz na terenie przylegającym do Sanatorium Uzdrowiskowego "Leśnik" w Sopocie przy ul. 23 Marca 105
- Usługi ubezpieczenia Spółki ECO SOPOT - 2 zadania
- Sukcesywna dostawa wyrobów betonowych do robót drogowych
- Ochrona nieruchomości budynkowej, gruntowej oraz mienia Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób wymagających okresowo całodobowej opieki w ośrodkach wsparcia
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem soli drogowej niezbrylającej w stanie luźnym do zwalczania śliskości zimowej
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki 3D.
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Białołęka m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w 2024 r
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.