To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-21
Ogłoszenie nr 510157565-N-2020 z dnia 21-08-2020 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Knurów: Zadanie pn.: Realizacja usług wspierania rodziny oraz realizacja usług opiekuńczych i dodatkowych w Centrum Wsparcia Inicjatyw Społecznych w Knurowie w ramach projektu "Centrum Wsparcia Inicjatyw Społecznych" finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla Osi Priorytetowej IX - Włączenie społeczne, dla Działania 9.2. - Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne, dla Poddziałania 9.2.1 - Rozwój usług społecznych i zdrowotnych - ZIT
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
projekt pn.: "Centrum Wsparcia Inicjatyw Społecznych" finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla Osi Priorytetowej IX - Włączenie społeczne, dla Działania 9.2. - Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne, dla Poddziałania 9.2.1 - Rozwój usług społecznych i zdrowotnych - ZIT
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545015-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540097243-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Knurów, Krajowy numer identyfikacyjny 34477470000000,
ul. Ks. A. Koziełka
2,
44-190
Knurów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
(032) 33 55 000, e-mail
ops@knurow.pl, faks
(032) 33 55 006.
Adres strony internetowej (url): https://knurow.bip.info.pl/index.php?idmp=1874&r=o
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie pn.: Realizacja usług wspierania rodziny oraz realizacja usług opiekuńczych i dodatkowych w Centrum Wsparcia Inicjatyw Społecznych w Knurowie w ramach projektu "Centrum Wsparcia Inicjatyw Społecznych" finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla Osi Priorytetowej IX - Włączenie społeczne, dla Działania 9.2. - Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne, dla Poddziałania 9.2.1 - Rozwój usług społecznych i zdrowotnych - ZIT
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):602/03/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi dotyczą przeprowadzenia poradnictwa specjalistycznego, zajęć i warsztatów terapeutycznych i edukacyjnych oraz rehabilitacji w domu chorego dla uczestników Centrum Wsparcia Inicjatyw Społecznych w ramach zadania pn. Realizacja usług wspierania rodziny oraz realizacja usług opiekuńczych i dodatkowych w Centrum Wsparcia Inicjatyw Społecznych w Knurowie w ramach projektu pn. "Centrum Wsparcia Inicjatyw Społecznych" finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla Osi Priorytetowej IX - Włączenie społeczne, dla Działania 9.2. - Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne, dla Poddziałania 9.2.1 - Rozwój usług społecznych i zdrowotnych - ZIT
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV: 85000000-9, 80570000-0, 85312500-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg ograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Specjalistyczne poradnictwo rodzinne typu psychologicznego i pedagogicznego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5750
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agata Pawłowska Giermak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5040
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pomoc prawna |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9750
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kancelaria Adwokacka Monika Wszołek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9594
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dietetyk |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4480
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Dietetyk Paweł Horowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4480
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Logopeda |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4480
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Usług Psychologistycznych Pedagogicznych i Logopedycznych EGO
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4416
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Rehabilitacja w domu chorego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Realizacja usług wspierania rodziny oraz realizacja usług opiekuńczych i dodatkowych w Centrum Wsparcia Inicjatyw Społecznych w Knurowie w ramach projektu "Centrum Wsparcia Inicjatyw Społecznych" finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla Osi Priorytetowej IX - Włączenie społeczne, dla Działania 9.2. - Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne, dla Poddziałania 9.2.1 - Rozwój usług społecznych i zdrowotnych - ZIT - część 5 - Rehabilitacja w domu chorego, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnością w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością w ramach pobytu dziennego
- "Świadczenie usług: Świadczenie usługi: Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM"
- 70-2025 Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "Jak tworzyć angażujące i interaktywne kursy e-learningowe"
- Realizacja specjalistycznych zajęć dla dzieci w wieku od 0 do podjęcia nauki w szkole z terenu Gminy Miasta Elbląg".
- Organizacja usług edukacyjnych
- Świadczenie usługi szkoleniowej poprzez organizację i przeprowadzenie kursów dla uczniów w ramach projektu pn. Zawodowa Małopolska. Kurs kelnerski. Kurs barmański .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.