eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DoliceDowóz i odwóz uczniów do szkół oraz przedszkoli prowadzonych przez Gminę Dolice w roku szkolnym 2020/2021.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-21

Ogłoszenie nr 510157640-N-2020 z dnia 21-08-2020 r.

Gmina Dolice: Dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz przedszkoli prowadzonych przez Gminę Dolice w roku szkolnym 2020/2021.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567833-N2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dolice, Krajowy numer identyfikacyjny 81168565100000, ul. ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 915 640 129, e-mail ckopacki@dolice.pl, faks 915 640 237.
Adres strony internetowej (url): www.dolice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz przedszkoli prowadzonych przez Gminę Dolice w roku szkolnym 2020/2021.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: dowóz i odwóz uczniów (w dni, w których zgodnie z przepisami o organizacji roku szkolnego odbywać się będą zajęcia szkolne) do szkół prowadzonych oraz punktów przedszkolnych przez Gminę Dolice z miejscowości znajdujących się na terenie gminy. Od wybranego oferenta zamawiający wymagać będzie również zapewnienia opieki nad przewożonymi uczniami w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz podczas przewozu. Opieka musi być sprawowana przez osobę inną niż kierowca. Wstępny harmonogram dowozów i opis poszczególnych tras przedstawiają tabele od 1 do 3 zawarte w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ. Łączna średnia dzienna długość tras wykonywanych codziennie tj. od 1 do 3 objętych postępowaniem wynosi około 242,80 km (z czego średnio dziennie, trasa nr 1 - 15,20 km + 10 km - inne bitumiczne, trasa nr 2 - 81,80 km, trasa nr 3 - 135,80 km). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany dziennej długości tras (zwiększyć) w zależności od tygodniowego rozkładu zajęć szkolnych w poszczególnych szkołach, wyników kwalifikacji uczniów uczestniczących w realizowanym przez Zamawiającego projektach oraz w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w momencie rozpoczęcia niniejszego postępowania przetargowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy zgodnie z treścią art. 145 ustawy PZP. Zamawiający przyjmie długość trasy od miejsca rozpoczęcia usługi (pierwszy przystanek związany z dowozem do szkół) do miejsca zakończenia usługi (ostatni przystanek związany z odwozem uczniów). Zamawiający odmówi zapłaty za dojazd do miejsca rozpoczynania usługi i powrót pojazdu do miejsca postoju(garażowania). Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wybranemu wykonawcy wykonania usługi w ilościach większych niż wynika to z załącznika nr 7 do niniejszej SIWZ, jeżeli taka konieczność wyniknie w trakcie realizacji umowy, a Zamawiający w momencie rozpoczęcia niniejszej procedury przetargowej nie mógł tego przewidzieć. Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonania i do rozliczenia przyjmie stawki przyjęte w postępowaniu przetargowym (arkusz kalkulacyjny zawarty w załączniku nr 7. Zlecenie, o którym mowa wyżej wykonania usługi w ilościach większych niż opisano w załączniku nr 7 do siwz, nie może przekroczyć 50 % długości trasy określonej w załączniku 7 (50% dotyczy wymiaru tygodniowego długości trasy). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych jak niżej: a) część I - wykonanie usługi na trasie nr 1, Przedmiotem zamówienia będzie dowóz i odwóz uczniów na trasie: rozpoczęcie i zakończenie usługi w miejscowości Trzebień (dowóz do szkoły podstawowej w Rzeplinie), zakładana średnia dzienna długość trasy około 15,20 km. Orientacyjny przebieg trasy opisany jest w tabeli 1 załącznika nr 7 do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia kursu po drogach innych niż opisane w załączniku Nr 7 do siwz o nawierzchni bitumicznej. Dla porównania złożonych ofert zamawiający przyjmie, że usługa wykonywana na innych trasach o nawierzchni bitumicznej wynosić będzie 10 km dziennie - ilości km na drogach innych bitumicznych i służy jedynie do porównania ofert, zamawiający może zlecić przejazd na drogach innych bitumicznych w zależności od zapotrzebowania po otrzymaniu harmonogramu zajęć w szkołach w roku szkolnym 2020/2021. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty trasy i godzin przejazdu w trakcie trwania umowy, Zamawiający wymaga aby pojazd przewidywany do dowozu uczniów posiadał nie mniej niż 8 miejsc. Zamawiający zastrzega, że dzieci dowożone do szkoły są w wieku szkolnym oraz przedszkolnym. Zamawiający wymaga na tej trasie zapewnienia opieki nad przewożonymi uczniami w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz podczas przewozu b) część II - wykonanie usługi na trasie nr 2, Przedmiotem zamówienia będzie dowóz i odwóz uczniów na trasie: rozpoczęcie i zakończenie usługi w miejscowości Ziemomyśl A (przewóz do ośrodka w Barlinku), zakładana średnia dzienna długość trasy około 81,80 km. Orientacyjny przebieg trasy opisany jest w tabeli 2 załącznika nr 7 do niniejszej SIWZ. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty trasy i godzin przejazdu w trakcie trwania umowy, Zamawiający wymaga aby pojazd przewidywany do dowozu uczniów posiadał nie mniej niż 6 miejsc. Zamawiający informuje, że przewożeni uczniowie mogą zajmować miejsca siedzące dla osób pełnosprawnych. Zamawiający wymaga na tej trasie zapewnienia opieki nad przewożonymi uczniami w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz podczas przewozu. c) część III - wykonanie usługi na trasie nr 3, Przedmiotem zamówienia będzie dowóz i odwóz uczniów na trasie: rozpoczęcie i zakończenie usługi w miejscowości Ziemomyśl B (dowóz do szkół w Stargardzie przy ul.: J. Śniadeckiego, Wita Stwosza oraz na os. Zachód), zakładana średnia dzienna długość trasy około 135,80 km. Orientacyjny przebieg trasy opisany jest w tabeli 3 załącznika nr 7 do niniejszej SIWZ. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty trasy i godzin przejazdu w trakcie trwania umowy, Zamawiający wymaga aby pojazd przewidywany do dowozu uczniów posiadał nie mniej niż 9 miejsc. Jedno dziecko przewożone na trasie jest niepełnosprawne ruchowo. Wymagane jest przewożenie w foteliku bądź na nakładce. Zamawiający informuje, że przewożeni uczniowie mogą zajmować miejsca siedzące dla osób pełnosprawnych. Zamawiający zastrzega, że dzieci dowożone do szkoły są w wieku szkolnym oraz przedszkolnym. Zamawiający wymaga na tej trasie zapewnienia opieki nad przewożonymi uczniami w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz podczas przewozu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


Dodatkowe kody CPV: 60140000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Trasa nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43324.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe Krzysztof Michalczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rzeplino 11, 73-115 Dolice
Kod pocztowy: 73-115
Miejscowość: Rzeplino
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44285.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44285.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44285.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Trasa nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 95499.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dom Weselny GRACJA Łukasz Mularczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Żuków 28, 73-115 Dolice
Kod pocztowy: 73-115
Miejscowość: Żuków
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 121403.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 121403.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 121403.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Trasa nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 181085.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo transportowe PHU "TRANSA" Artur Szklar,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Piastów 75/7, 70-326 Szczecin
Kod pocztowy: 70-326
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 209839.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 209839.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 209839.52
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.