To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-21
Ogłoszenie nr 510157668-N-2020 z dnia 21-08-2020 r.
Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Warszawie Oddział Materiałów Ogniotrwałych: Utrzymanie ruchu maszyn i urządzeń do wytwarzania ceramiki i betonów ogniotrwałych w celach produkcyjnych i badawczych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554938-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Warszawie Oddział Materiałów Ogniotrwałych, Krajowy numer identyfikacyjny 00005637700045,
ul. Toszecka
99,
44-100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48(32)2701834, e-mail
info_gliwice@icimb.pl, a.szopa@icimb.pl, faks
+48(32)2701960.
Adres strony internetowej (url): www.icimb.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Toszecka 99
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie ruchu maszyn i urządzeń do wytwarzania ceramiki i betonów ogniotrwałych w celach produkcyjnych i badawczych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/8/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- wykonywanie przeglądów okresowych, remontów, napraw oraz usuwanie awarii maszyn i urządzeń do wytwarzania ceramiki i betonów ogniotrwałych w celach produkcyjnych i badawczych ze szczególnym uwzględnieniem maszyn i urządzeń objętych procedurą ISO /załącznik nr 5/. Nieobjęte procedurą maszyny i urządzenia min. raz w roku wg zleceń Zamawiającego. Przegląd polega na sprawdzeniu stanu technicznego maszyny lub urządzenia, pozwala usunąć zauważone usterki, zaplanować remont i wytypować części zamienne do zakupu; - uzgadnianie z Zamawiającym terminów rozpoczęcia i zakończenia przeglądów, napraw i remontów; - zmiany miejsca zainstalowania maszyn i urządzeń podyktowane względami technologicznymi, organizacji produkcji i względami bezpieczeństwa; - przygotowanie oraz zamontowanie matryc, form i ustników do maszyn i urządzeń do produkcji ceramiki; - remonty konstrukcji mechanicznych przemysłowych pieców grzewczych, prażarek i suszarek; - przeglądy, remonty i naprawę urządzeń służących do zapewnienia bezpiecznych warunków pracy i ochrony środowiska,/przeglądy zakończone protokołem przeglądów /; - uzupełnienie, wykonanie osłon i innych zabezpieczeń w celu dostosowania maszyn i urządzeń do minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn i urządzeń przez pracowników podczas pracy; - remonty i utrzymanie ruchu urządzeń transportowych z wyłączeniem wózków podnośnikowych i urządzeń dźwigowych objętych dozorem technicznym; - wykonywanie niezbędnej dokumentacji na potrzeby wykonania lub zakupu części zamiennych oraz przekazanie Zamawiającemu tej dokumentacji; - wykonanie części zamiennych niezbędnych do napraw maszyn i urządzeń, do wykonania których wystarczą materiały powszechnie stosowane i podstawowe wyposażenie warsztatu mechanicznego (dla przykładu sitka i krzyżaki w prasach pasmowych są częściami zamiennymi); - prowadzenie eksploatacji agregatu sprężarkowego, dla zminimalizowania przerw w pracy pieców tunelowych Wykonawca musi mieć przygotowane 2 komplety części zamiennych do zapychacza (1 kpl. to śruba pociągowa z nakrętką, 2 szt. prowadnic z panewkami); - montaż i uruchomienie nowo zakupionych maszyn i urządzeń; - zapewnienie po uprzednim pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym niżej wymienionych materiałów (niezbędne materiały eksploatacyjne jak: smary, oleje, środki do mycia i czyszczenia, środki konserwujące oraz potrzebne materiały do napraw) oraz części zamiennych (łożyska, pasy klinowe, śruby, podkładki, nakrętki, wyroby hutnicze do wykonania niezbędnych części zamiennych).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
204080.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "CERAMET" sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
204080.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Scena mobilna na dwuosiowej przyczepie. Znak sprawy: DZPZ.282.93.2024.AL
- Dostawa i montaż rolet. Znak sprawy: DZPZ.282.95.2024.EK
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych, specjalnych - pojazdy wielofunkcyjne
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gliwicach - 2025
- Dostawa aparatury do unikatowego wytwarzania i monitorowania hodowli sferoidów 3D w czasie rzeczywistym, w warunkach normoksji i hipoksji in vitro. Znak sprawy: DZPZ.282.96.2024.AL
- ZP.261.12.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 2
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa urządzeń i instalacji domofonowych w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach w zasobach EB 1-6
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych sprzętu i aparatury medycznej dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa konserwacji dźwigów elektrycznych zainstalowanych na Wydziale Mechatroniki PW
- "Usługa - przegląd i konserwacja sprzętu Służby Żywnościowej 33 WOG"
- Utrzymanie instalacji przeciwpożarowej na parkingu pod Parkiem Centralnym w Gdyni.
- Obsługa i konserwacja w zakresie stacji transformatorowych, rozdzielni, agregatów prądotwórczych, zasilaczy awaryjnych, w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.