eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SupraślBudowa kompleksowej zagrody pokazowej żubrów w Kopnej Górze - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-30

Ogłoszenie nr 510157818-N-2019 z dnia 30-07-2019 r.

Nadleśnictwo Supraśl w Supraślu: Budowa kompleksowej zagrody pokazowej żubrów w Kopnej Górze - etap I

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Budowa kompleksowej zagrody pokazowej żubrów w Kopnej Górze - etap I

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561880-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Supraśl w Supraślu, Krajowy numer identyfikacyjny 50026650000000, ul. Podsupraśl 8, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 131 550, e-mail krzysztof.domalewski@bialystok.lasy.gov.pl, faks 857 131 561.
Adres strony internetowej (url): http://www.suprasl.bialystok.lasy.gov.pl/
Adres profilu nabywcy: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_suprasl/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa kompleksowej zagrody pokazowej żubrów w Kopnej Górze - etap I

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.7.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na "Budowie kompleksowej zagrody pokazowej żubrów w Kopnej Górze - etap I", które składają się z dwóch etapów: 1) etap I: a) budowie ogrodzenia wewnętrznego zagrody- w części oznaczonej na mapie kolorem żółtym (Załącznik 1a), b) budowie drogi gospodarczej oraz ciągów pieszych- w części oznaczonej na mapie kolorem niebieskim (Załącznik 1a), c) budowie paśnika z cielętnikiem i karmidłem- w części oznaczonej na mapie kolorem pomarańczowym (Załącznik 1a), 2) etap II: a) budowie wieży widokowej- w części oznaczonej na mapie kolorem różowym (pod nr 10) (Załącznik 1a), b) budowie stodoły na siano z wiatą oznaczonej na mapie kolorem różowym (pod nr 18 i 19) (Załącznik 1a), c) budowie zagrody kwarantannowej z odłownią- oznaczonej na mapie kolorem zielonym (Załącznik 1a), d) budowie kładki- oznaczonej na mapie kolorem brązowym (Załącznik 1a), e) wykonaniu 2 szt. koryt do pojenia żubrów oraz dostawie beczkowozu- opisanych w projekcie wykonawczym; umiejscowione zostaną według zaleceń Zamawiającego na etapie realizacji przedmiotu umowy. 2. Szczegółowy zakres robót został określony w: 1) Załącznik 1a- mapa z zaznaczonym zakresem inwestycji, 2) Załącznik 1b- wyciąg z Projektu Budowlanego, 3) Załącznik 1c- Projekt Wykonawczy na budowę kompleksu pokazowego dla żubrów, ze zjazdami i infrastrukturą techniczną, pn. OGRODZENIE WEWNĘTRZNE- częściowo, według zakresu z Załącznika 1a; zakres robót jak w opisie technicznym, 4) Załącznik 1d- Projekt Wykonawczy branży drogowej- częściowo, według zakresu z Załącznika 1a, przewidujący w szczególności: a) wykonanie utwardzenia terenu w części gospodarczej z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej oraz na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie- łączna powierzchnia tego utwardzenia wynosi 630,24 m2, b) wykonanie chodników pieszych z kamienia polnego łupanego na podsypce cementowo-piaskowej oraz na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie- łączna powierzchnia chodników wynosi 4315,50 m2. 5) Załącznik 1e- Projekt Wykonawczy na budowę kompleksu pokazowego dla żubrów, ze zjazdami i infrastrukturą techniczną, pn. CIELĘTNIK, PAŚNIK, KARMIDŁA według zakresu z Załącznika 1a bez wykonania instalacji sanitarnej, 6) Załącznik 1f- Projekt Wykonawczy na budowę kompleksu pokazowego dla żubrów, ze zjazdami i infrastrukturą techniczną, pn. WIEŻA WIDOKOWA Z WINDĄ bez wykonania części instalacji elektrycznej: instalacji CCTV, 7) Załącznik 1g- Projekt Wykonawczy na budowę kompleksu pokazowego dla żubrów, ze zjazdami i infrastrukturą techniczną, pn. STODOŁA NA SIANO Z WIATĄ według zakresu z Załącznika 1a bez wykonania części instalacji teletechnicznych- wykonanie systemu alarmu pożaru i systemu sygnalizacji włamania, 8) Załącznik 1h- Projekt Wykonawczy na budowę kompleksu pokazowego dla żubrów, ze zjazdami i infrastrukturą techniczną, pn. ZAGRODA KWARANTANNOWA Z ODŁOWNIĄ według zakresu z Załącznika 1, 9) Załącznik 1i- Projekt Wykonawczy na budowę kompleksu pokazowego dla żubrów, ze zjazdami i infrastrukturą techniczną, pn. KŁADKI/PRZEJŚCIA DLA ŻUBRÓW- częściowo, według zakresu z Załącznika 1a; zakres robót obejmuje wykonanie jednej kładki (oznaczonej kolorem brązowym w Załączniku 1a), 10) Załącznik 1j- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 11) Załącznik 1k- Przedmiar robót (ma charakter pomocniczy, ofertę należy przygotować w oparciu o dokumentację projektową). 3. Zamawiający nie przewiduje wykonania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 4. Zamawiający przewiduje wykonanie robót zamiennych z przyczyn o charakterze technologicznym, jeżeli wprowadzenie robót zamiennych jest konieczne do prawidłowego wykonania umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w SIWZ oraz wynikającego z treści oferty. 5. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej zostały wskazane nazwy producenta, znaki towarowe, typy materiałów, produktów, patentów czy pochodzenia, dostawcy lub normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne czy systemy referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przy realizacji przedmiotu zamówienia produktów, materiałów i rozwiązań równoważnych. Za produkty, materiały i urządzenia równoważne Zamawiający uzna produkty, materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania w budownictwie pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji przetargowej. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia równoważności zaoferowanych produktów, materiałów i urządzeń w stosunku do produktów, materiałów i urządzeń wymaganych przez Zamawiającego, zgodnie z dokumentacją przetargową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawcy dokumentów potwierdzających równoważności zaoferowanych produktów, materiałów i urządzeń w stosunku do produktów, materiałów i urządzeń wymaganych przez Zamawiającego. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek sprawdzić zakres i rodzaj robót z dokumentacją przetargową i uwzględnić powyższe w oferowanej cenie. 6. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) osoby wykonujące prace fizyczne, w tym operatorów sprzętu, kierowców i montażystów. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy, podwykonawcy. 7. Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.), a także innych czynności polegających na nadzorze nad wykonywanymi robotami. 8. Stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 8 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca korzystał z rozwiązań i materiałów odpowiadających potrzebom wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4875813.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MÓJ DOM Z DREWNA Tomasz Waszkiewicz
Email wykonawcy: kontakt@mojdomzdrewna.pl
Adres pocztowy: Jaziewo 103B
Kod pocztowy: 16-310
Miejscowość: Sztabin
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4875813.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4875813.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8950435.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.