eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonanie ocieplenia i remontu dachu dwudzielnego budynku głównego Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Katowicach, położonego w Katowicach przy ulicy Brynowskiej 25 a

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-30

Ogłoszenie nr 510158324-N-2019 z dnia 30-07-2019 r.

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach: Wykonanie ocieplenia i remontu dachu dwudzielnego budynku głównego Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Katowicach, położonego w Katowicach przy ulicy Brynowskiej 25 a

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555974-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 92479000000000, ul. ul. Brynowska -, 40-585 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4288618, e-mail beata.kowalewska@katowice.wiw.gov.pl, joanna.zyszczynska@katowice.wiw.gov.pl, faks 32 4288618.
Adres strony internetowej (url): witryna www: http:// bip.katowice.wiw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie ocieplenia i remontu dachu dwudzielnego budynku głównego Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Katowicach, położonego w Katowicach przy ulicy Brynowskiej 25 a

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIW.AG.ZP.272.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont polegający na: Wykonaniu ocieplenia i remontu dachu dwudzielnego budynku głównego Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Katowicach, położonego w Katowicach przy ulicy Brynowskiej 25 a. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) prace dotyczące ocieplenia dachu istniejącego budynku głównego: a) wykonanie otworów montażowych w istniejącym pokryciu, ociepleniu i płytach dachowych, b) wdmuchanie granulatu z wełny mineralnej, c) naprawę kominów, d) wymianę obróbek blacharskich w obrębie okapu dachu, e) wymianę rynien, f) naprawa istniejącego wierzchniego pokrycia z papy, g) pokrycie dachu płynną membraną nawierzchniową; 2) prace dotyczące zmian modernizacyjnych i rozwiązań materiałowych: a) demontaż instalacji odgromowej, b) demontaż obróbek blacharskich w niezbędnym zakresie, c) demontaż zbędnych instalacji o różnym przeznaczeniu. Należy ustalić przeznaczenie tych instalacji i uporządkować ich trasy, zbędne usunąć, d) wykonanie nowych obróbek blacharskich - blacha ocynkowana powlekana, grubości 0,7 mm, e) wykonanie zewnętrznej wyprawy tynkarskiej na kominach z malowaniem tynku wg projektu kolorystyki, f) wykonanie renowacji i uszczelnienia powierzchni dachu poprzez nałożenie zestawu powłoki nawierzchniowej. 3) roboty i czynności pomocnicze: a) przygotowanie stanowiska roboczego, b) utrzymanie stanowiska roboczego w czystości i porządku, c) transport poziomy i pionowy materiałów i elementów osprzętu ze składowiska przyobiektowego do miejsca wbudowania, d) ustawienie, przestawienie, przenoszenie i usunięcie czasowych podpór i rusztowań przenośnych umożliwiających wykonanie robót na wysokości, e) układanie, segregowanie i sortowanie materiałów i wyrobów na placu budowy lub w pomieszczeniach przyobiektowych, f) obsługiwanie sprzętu, g) usuwanie wad i usterek oraz naprawianie uszkodzeń powstałych w czasie wykonywania robót, a zawinionych przez bezpośrednich wykonawców, h) sprzątnięcie stanowiska po wykonaniu roboty, i) usunięcie materiałów, elementów oraz gruzu z rozbiórek poza obiekt, budynek wraz z utylizacją, j) układanie, segregowanie i sortowanie materiałów i wyrobów nowych lub rozebranych, na placu budowy lub w magazynie przyobiektowym, k) sprawdzenie prawidłowości wykonania robót, l) przygotowanie zapraw oraz mieszanek izolacyjnych, betonowych, wypraw tynkarskich, m) rozpakowanie, przegląd i segregacja elementów, n) oczyszczenie z powłok ochronnych i zabezpieczeń. 4. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej na podstawie § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. 2013, poz. 1129) - przez Biuro Analiz, Projektów i wdrożeń "PROGRESSUS", 40-159 Katowice, ul. Jesionowa 9A, składającej się z projektu budowlanego z elementami wykonawczymi, specyfikacji technicznej i przedmiarem robót. 5. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych stanowi Dokumentacja Projektowa, stanowiąca załącznik Nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), stanowiąca załącznik Nr 8 do SIWZ. Zamawiający dołączył do SIWZ Przedmiar robót, stanowiący załącznik Nr 9 do SIWZ ( nie stanowiący podstawy wyceny oferty Wykonawcy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45321000-3, 45260000-7, 45261210-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 138534.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LTL Sp. z o.o. 41-300
Email wykonawcy: ltl-dabrowa@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Zawidzkiej 10A
Kod pocztowy: 41-300
Miejscowość: Dąbrowa - Górnicza
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 170397.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 170397.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 224834.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.