To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-25
Ogłoszenie nr 510159093-N-2020 z dnia 25-08-2020 r.
Powiat Gryfiński: Przebudowa obiektów inżynierskich w ciągu drogi powiatowej nr 1549Z Banie -
Rów wraz z dojazdami
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554499-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Gryfiński, Krajowy numer identyfikacyjny 81168396500000,
ul. ul. Sprzymierzonych
4,
74-100
Gryfino, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914 045 000, e-mail
starostwo@gryfino.powiat.pl, faks
914 163 002.
Adres strony internetowej (url): www.gryfino.powiat.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa obiektów inżynierskich w ciągu drogi powiatowej nr 1549Z Banie - Rów wraz z dojazdami
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZD.272.12.2020.MW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne p.n.: "Przebudowa obiektów inżynierskich w ciągu drogi powiatowej nr 1549Z Banie - Rów wraz z dojazdami". Zadanie obejmuje przebudowę przepustów w ciągu drogi powiatowej nr 1549Z Banie - Rów, wraz z dojazdami na odcinku od km 0+845 do km 1+745, w zakresie: - przebudowy przepustów drogowych, - przebudowy pełnej konstrukcji jezdni drogi powiatowej, - regulacji poboczy, - budowy i regulacji zjazdów, - regulacji istniejących rowów. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Roboty odwadniające i nawierzchniowe 3.2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: - Załącznik nr 9 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża drogowa; - Załącznik nr 10 do SIWZ - Przedmiar; - Załącznik nr 11 do SIWZ - Projekt wykonawczy; - Załącznik nr 12 do SIWZ - Projekt stałej organizacji ruchu - Załącznik nr 13 do SIWZ - Projekt geotechniczny 3.3 Informacje szczegółowe: 1) Dalszy opis przedmiotu zamówienia wraz z technologią wykonania robót budowlanych określony został w dokumentach opisanych w punkcie 3.3. SIWZ. 2) W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny oferty Wykonawca zobligowany będzie do wykonania oraz zapewnienia: a) sprawnej organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy, b) zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż., c) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność, d) zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, e) prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy, f) przy realizacji zamówienia zagwarantowania, aby wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy posiadały dopuszczenie do obrotu oraz właściwe deklaracje zgodności z obowiązującymi w tym zakresie normami. Wykonawca, ww. dokumenty na żądanie Zamawiającego dostarczy przy odbiorze końcowym. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów, g) wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zalecaniami inspektora nadzoru Zamawiającego, oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej i wytycznymi niniejszej Specyfikacji, a także z pozostałymi załącznikami, h) Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie korzystania) dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca bezzwłocznie ma obowiązek informowania Zamawiającego o szczególnych, prawdopodobnych, nie tylko o aktualnych ale i o przyszłych wydarzeniach lub okolicznościach, które mogą niesprzyjająco wpłynąć na realizację umowy lub ją opóźnić. 4) Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane były wykonywane w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu drogowego, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. W celu bezkolizyjnego korzystania przez mieszkańców miejscowości sąsiednich prace należy wykonywać tzw. metodą połówkową. 5) Wykonawca zobowiązany jest również do zamieszczenia w prasie lokalnej i na portalach społecznościowych informacji o planowanej inwestycji ze wskazaniem schematu objazdów. 6) Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie zobowiązany jest do oznakowania oraz zabezpieczenia miejsca prowadzenia robót na czas ich realizacji, na podstawie sporządzonego na własny koszt i zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu. 7) Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 8) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych zakupionych przez siebie. 9) Obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą (zgodną z wymogami zawartymi w STWiOR), i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy robót. 10) Wykonawca zobowiązany jest do usuwania w czasie 6 godzin od ujawnienia awarii lub powzięcia wiedzy przez Wykonawcę o awarii na istniejących urządzeniach wodociągowych wywołanych lub związanych z pracami Wykonawcy w sposób bezpośredni lub pośredni, w tym w szczególności nie zachowania szczególnej staranności i ostrożności w czasie prowadzenia robót w bezpośrednim sąsiedztwie istniejących urządzeń wodociągowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zastępczego usunięcia awarii na koszt Wykonawcy w przypadku braku podjęcia robót związanych z usuwaniem awarii przez Wykonawcę w ciągu 3 godzin od powzięcia wiedzy o wystąpieniu awarii. 11) Materiały pochodzące z rozbiórki elementów dróg Wykonawca przetransportuje na własny koszt i zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z przedmiarem, z wyjątkiem znaków pionowych, barier energochłonnych i destruktu bitumicznego, który stanowi materiał Zamawiającego i zostanie załadowany, przetransportowany i rozładowany we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, na koszt Wykonawcy. 12) W trakcie prowadzenia prac Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłej dostawy wody, energii oraz odbiorów nieczystości ciekłych i umożliwienia odbioru nieczystości stałych jeśli jego prace będą miały wpływ na możliwość realizacji w/w dostaw/usług. 13) Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. 14) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. 15) Wykonawca ma obowiązek przedstawienia dokumentów, potwierdzających, że wbudowane materiały zgodne są z obowiązującymi normami i przepisami prawa. 16) Wykonawca przygotuje oraz złoży u Zamawiającego podczas odbioru końcowego robót (2 kpl. w formie pisemnej trwale spięte oraz 2 kopie zapisane na nośniku CD) wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a w szczególności: a) protokoły z badania materiałów, b) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, c) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania, d) projekt powykonawczy, e) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą (zgodną z wymogami w STWiOR), f) pozostałe dokumenty niezbędne do zgłoszenia zakończenia realizacji robót. g) protokół z przeglądu zwieńczeń studni kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Wszystkie dokumenty o których mowa powyżej (lit. a-g) mają być uporządkowane, a ich wersja papierowa ma być tożsama z wersją zapisaną na nośniku CD (taka sama numeracja i nazewnictwo). 17) Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu i Inspektorowi nadzoru wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 18) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zadania, opracuje w 2 egzemplarzach Program Zapewnienia Jakości (PZJ), który będzie musiał być zatwierdzony przez Inspektora nadzoru i przekazany dla Zamawiającego. 19) Po zakończeniu przez Wykonawcę robót objętych niniejszym zamówieniem, w przypadku chęci wykonania przyłączy infrastrukturalnych lub naprawy sieci przez "osoby trzecie", Wykonawca zostanie zwolniony z udzielenia gwarancji na wykonane roboty, na odcinku, na którym prace te będą wykonywane. Na takim obszarze gwarancja będzie obowiązywać inwestora lub Wykonawcę tych prac. 3.4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 3.5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia w podziale na części. 3.6. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 3.7. Na cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji - minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru lub więcej - w przypadku chęci uzyskania przez Wykonawcę dodatkowych punktów przyznawanych w ramach jednego z kryteriów oceny ofert tj. gwarancja (rozdział 13 pkt 13.1. SIWZ). Okres rękojmi będzie równy okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. 3.8. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: ? czynności związane z obsługą ciężkiego sprzętu budowlanego tj. m.in.: koparka, ładowarka, koparko-ładowarka, frezarka, rozkładarka mas bitumicznych; ? czynności związane z układaniem nawierzchni z masy bitumicznej;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45232451-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1804878.05
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MALDROBUD Sp. z o.o., Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2430603.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 74 % IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Dostawa i montaż okien do budynku biurowego Nadleśnictwa Gryfino wraz demontażem starej stolarki okiennej
- Modernizacja Ewidencji Gruntów i Budynków dla obrębów Czachów, Tywica i Binowo
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "POPRAWA DOSTĘPNOŚCI W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. MARII KOWNACKIEJ W WISKITKACH DLA UCZNÓW ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni drogi w miejscowości Raków, położonej na działkach nr 359, 360
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Górno w 2025 roku
- Rozbudowa i przebudowa dróg powiatowych Nr 1911T oraz Nr 1913T na odcinku o łącznej długości 571 mb w miejscowości Krasocin
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2992W Chmielewo - Bolino - Garwolewo".
- "Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 2020B na odcinku Zaręby-Kramki - Zaręby-Grzymały (granica województwa)" w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.