To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-25
Ogłoszenie nr 510159486-N-2020 z dnia 25-08-2020 r.
Miasto Ełk: "PRZEBUDOWA ULICY CZESŁAWA MIŁOSZA W EŁKU WRAZ Z BUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 552363-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540119619-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Ełk, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. M. J. Piłsudskiego
4,
19-300
Ełk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
087 73 26 200, e-mail
zium@um.elk.pl, faks
087 73 26 230.
Adres strony internetowej (url): www.elk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"PRZEBUDOWA ULICY CZESŁAWA MIŁOSZA W EŁKU WRAZ Z BUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):O-ZP.271.12.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy CzesławaMiłosza w Ełku wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej na os. Tuwima na dz. geod. nr1392/38, 1392/41, 1392/42, 1392/99. W zakres robót do wykonania wchodzi wykonanie nawierzchni:jezdni manewrowej, miejsc postojowych, chodnika, zjazdów oraz budowę kablowej siecienergetycznej nN oświetlenia ulicznego, oraz budowę sieci kanalizacji deszczowej wraz zprzykanalikami.i wpustami oraz kanalizacja teletechniczna. Szczegółowy sposób zagospodarowania terenu zawiera projekt budowlany oraz projekty wykonawcze. Zakres zamówienia obejmuje: I.Opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy. Wykonanie iutrzymanie dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy oraz po wykonaniu wszystkich robótdoprowadzenie terenu przyległego do stanu pierwotnego. II. Wykonanie robót budowlanych napodstawie załączonej dokumentacji projektowej, w tym m.in.: - budowa nawierzchni jezdni z kostkibrukowej betonowej, - budowa nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej, - budowa miejscpostojowych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - budowa placu manewrowego nawierzchniz kostki brukowej betonowej, - budowa chodników z kostki brukowej betonowej, -przebudowie/budowie kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi, - przebudowie/budowieoświetlenia ulicznego wraz z doświetleniem miejsc postojowych, - budowie kanalizacjiteletechnicznej, - regulacji wysokościowej istniejącej infrastruktury technicznej, - zabezpieczeniuistniejącej infrastruktury technicznej, - budowie muru oporowego z koszy gabionowych, - montażuogrodzeń panelowych - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, - wykonanie pracwykończeniowych i porządkowych. UWAGA: Miejsca postojowe wraz z przyległym chodnikiemoznaczone w dokumentacji drogowej jako etap I od km 0+000 do km 0+037, zostały już wykonane inie są objęte zakresem zamówienia. III. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach,w tym między innymi: - projekt tymczasowej organizacji ruchu, - dokumentacja geodezyjnapowykonawcza, - oświadczenia kierowników robót i kierownika budowy, - protokoły z badań ipomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac, - atesty i certyfikaty wbudowanychmateriałów. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie: a. zaopatrzyć się wenergię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych, b. przekazać materiały z rozbiórki,nadające się do ponownego zastosowania dla zamawiającego we wskazane miejsce w odległości do 5km, c. zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punktygeodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami, d.zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ichwłaściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji, e. uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnychobiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresieudzielonej gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa"Przebudowa ulicy Czesława Miłosza w Ełku wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej"sporządzona przez SBKiM Wojciech Grzybowski W skład dokumentacji projektowej wchodzi: 1.Projekt budowlany "Przebudowa ulicy Czesława Miłosza w Ełku wraz z budową i przebudowąinfrastruktury technicznej", 2. Projekt wykonawczy branży drogowej - "Przebudowa ulicy CzesławaMiłosza w Ełku wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej". 3. Projekt wykonawczybranży sanitarnej - "Przebudowa ulicy Czesława Miłosza w Ełku wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej" 4. Projekt wykonawczy branży elektrycznej - "Przebudowa ulicy CzesławaMiłosza w Ełku wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej", 5. SzczegółoweSpecyfikacje Techniczne branży drogowej, branży sanitarnej, branży, branży elektrycznej -"Przebudowa ulicy Czesława Miłosza w Ełku wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej"6. Projekt stałej organizacji ruchu - "Przebudowa ulicy Czesława Miłosza w Ełku wraz z budową iprzebudową infrastruktury technicznej", Przedmiary robót są przykładowe. Załączone przedmiaryrobót określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tymsamym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt budowlany iprzygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy dopóźniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcjerealizacji. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie doprzedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy: 1) kosztorys ofertowy, 2) harmonogramrzeczowo-finansowy, 3) kopie dokumentów (np. referencje) potwierdzające doświadczenie kierownikabudowy, zgodne z zadeklarowanym w złożonej ofercie, 4) kopię opłaconej polisy ubezpieczenia ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotemzamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 PLN, 5) dokument potwierdzający wniesieniezabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1.1. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresierealizacji prac oraz użytych materiałów. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonaniaprzedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianamioraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami. Dokumentacjaprojektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogąwskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiającydopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych wdokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarachrobót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomiejak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robótoraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość,trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania. UWAGA: Wszystkie materiały przed ichwbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca będzie zobowiązany dowykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą "Prawo Budowlanez dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami". 1.2. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnieniapracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 1.2.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia napodstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazaneponiżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty ziemne, b) roboty związane z wykonaniem nawierzchni utwardzonych, c) roboty związane z budową oświetlenia ulicznego, d)roboty związane z budową kanalizacji deszczowej, e) inne czynności związane z wykonywaniembezpośrednio prac budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. (Wymóg tendotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw.pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową,wykonujących usługę geodezyjną itp.) 1.2.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiającyuprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełnianiaprzez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osóbwykonujących wskazane w punkcie 1.2.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególnoścido: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów idokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzeniaspełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.2.3.W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tymwezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celupotwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lubpodwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.2.1. czynności w trakcie realizacjizamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy opracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie topowinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datęzłożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione napodstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzajuumowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniuwykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przezwykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacjizamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz zdokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umówpowinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników,zgodnie z odpowiednimi przepisami o ochronie danych osobowych (RODO) tj. w szczególności bezadresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacjetakie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe dozidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawieraćrównież inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowanaprzez składającego pod kątem odpowiednich przepisów ustawy o ochronie danych osobowych). 1.2.4.Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.2.1. czynności zamawiający przewidujesankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej wistotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego.Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przezzamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcęwymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przezwykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osóbwykonujących wskazane w punkcie 1.2.1. czynności. 1.2.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwościco do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócićsię o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2. GWARANCJA - minimalnywymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45310000-3, 45231000-5, 45316110-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
644562.11
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Budowlanych "SKOMAND"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
521737.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Pełnienie funkcji streetworkera
- Dostawa fortepianu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- BUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ PRZY UL. NADJEZIORNEJ W EŁKU
- Świadczenie usług polegających na odławianiu bezdomnych, pozostawionych bez opieki psów z terenu Gminy Ełk w 2025 roku
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Ełk
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Golina ul. Polna, Kąkolowa i ul. Świerkowa, gm. Golina - etap I
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.