To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-01
Ogłoszenie nr 510160350-N-2019 z dnia 01-08-2019 r.
Urząd Miasta Lędziny: Zakup i dostawa wyposażenia, narzędzi i urządzeń do przedszkola w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Przedszkola
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559895-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta Lędziny, Krajowy numer identyfikacyjny 27052912200000,
ul. ul. Lędzińska
55,
43-143
Lędziny, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 2166511, e-mail
um@ledziny.pl, faks
32 2166508.
Adres strony internetowej (url): www.ledziny.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wyposażenia, narzędzi i urządzeń do przedszkola w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Przedszkola
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.271.7.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyposażenie obejmuje meble do dwóch sal przedszkolnych, szatni oraz sali wielofunkcyjnej Wyposażenie obejmuje wyposażenie pomieszczenia nauczycieli, logopedy, administracji, archiwum oraz pomieszczenia socjalnego z Dostawa obejmuje 1 zestaw komputerowy stacjonarny, 3 laptopy, 1 router, 1 kserokopiarkę, 1 telefon centralkę. Dostawa obejmuje urządzenia elektryczne oraz inne materiały.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39161000-8
Dodatkowe kody CPV: 39151100-6, 30200000-1, 16311000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wyposażenie Przedszkola dla dzieci |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że może zwiększyć tą kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w ramach poszczególnych części zamówienia wpłynęło po jednej ofercie. Cena oferty z najniższą ceną w ramach części 1 wynosiła 273 875,49zł brutto - Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tej części zamówienia kwotę 95 000,00 zł brutto. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wyposażenie biurowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że może zwiększyć tą kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w ramach poszczególnych części zamówienia wpłynęło po jednej ofercie. Cena oferty z najniższą ceną w ramach części 2 wynosiła 41 129,97 - Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tej części zamówienia kwotę 22 860,00 zł brutto. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa komputerów i urządzeń peryferyjnych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że może zwiększyć tą kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w ramach poszczególnych części zamówienia wpłynęło po jednej ofercie. Cena oferty z najniższą ceną w ramach części 3 wynosiła 46 924,50 - Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tej części zamówienia kwotę 29 350,00 zł brutto. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa urządzeń elektrycznych oraz innych materiałów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26364.23
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: nazwą Piotr Czub Firma Handlowa "Speed"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25924.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LĘDZIN
- Remont obróbek blacharskich oraz orynnowania dla budynku administracyjnego dla PGG S.A. KWK Piast-Ziemowit Ruch Ziemowit w Lędzinach.
- Modernizacja torowiska maszyn zwałująco-zbierających w Zakładzie Przeróbki Mechanicznej Węgla w Oddziale KWK Piast-Ziemowit Ruch Ziemowit
- Remont pomp stosowanych w ciągu technologicznym zakładu górniczego dla Oddziałów PGG S.A. w okresie 12 miesięcy z podziałem na zadania.
więcej: przetargi w Lędzinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego - POWTÓRZONY
- "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa JST w Gminie Krzanowice" - etap 1 dostawa sprzętu IT
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa i montaż wyposażenia Żłobka Myszki Miki w Drewnicy
więcej: Kosiarki do trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.