eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług utrzymania czystości w obiektach oraz terenów zewnętrznych Biura KRRiT

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-01

Ogłoszenie nr 510160589-N-2019 z dnia 01-08-2019 r.

Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji : Świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach oraz terenów zewnętrznych Biura KRRiT

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 564830-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji , Krajowy numer identyfikacyjny 01018240100000, ul. Skwer Kard. S. Wyszyńskiego 9, 01-015 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 597 30 80, e-mail przetargi@krrit.gov.pl, faks 22 597 31 86.
Adres strony internetowej (url): www.krrit.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach oraz terenów zewnętrznych Biura KRRiT

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/5/DA/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach oraz terenów zewnętrznych Biura KRRiT. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: a)część I zamówienia: świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach oraz terenów zewnętrznych Biura KRRiT przy Skwerze kard. S. Wyszyńskiego 6 i Skwerze kard S. Wyszyńskiego 9, b)część II zamówienia: świadczenie usług utrzymania czystości w obiekcie oraz terenu zewnętrznego Biura KRRiT przy ul. Sobieskiego 101. 3.Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolną lub obie części zamówienia. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i sposób jego wykonania zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym odpowiednio do części zamówienia Załącznik nr 1.1 i 1.2 do SIWZ oraz IPU stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 5.Zamawiający wymaga by, przez cały okres realizacji zamówienia, wszystkie osoby biorące udział w realizacji usług w zakresie określonym w: a) pkt. B.I.1 OPZ oraz pkt. B.II.1 lit. a)-u) OPZ - dla część I zamówienia (świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach oraz terenów zewnętrznych Biura KRRiT przy Skwerze kard. S. Wyszyńskiego 6 i Skwerze kard. S. Wyszyńskiego 9), b) pkt. B.I.1 OPZ oraz pkt. B.II.1 ppkt 1 i 2 OPZ - dla część II zamówienia (świadczenie usług utrzymania czystości w obiekcie oraz terenu zewnętrznego Biura KRRiT przy ul. Sobieskiego 101), zatrudnione były przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę, w takim wymiarze czasu pracy w jakim dana osoba realizuje Usługi. Zasady dokumentowania i kontroli sposobu realizacji ww. obowiązku oraz sankcje za jego niedotrzymanie określone są w IPU, w szczególności w § 1 ust. 4, § 4 ust. 7-10, § 10 ust. 2 pkt 1 i 2 IPU. 6.W ramach oferty - dla każdej części zamówienia odrębnie - Zamawiający wymaga aby Wykonawca realizował zamówienie z zastosowaniem Procedury kontroli jakości, określonej odpowiednio do części zamówienia w Załączniku nr 2.1 i 2.2 do SIWZ. Zasady kontroli jakości związane ze stosowaniem Procedury kontroli jakości określone są w § 6 ust. 8-11 IPU. Zamawiający wymaga Realizacji zamówienia z zastosowaniem Procedury kontroli dla każdej z części zamówienia odrębnie. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę przedmiotowego obowiązku, Zamawiający przewiduje sankcje określone w IPU, w szczególności § 10 ust. 9 IPU.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90919200-4


Dodatkowe kody CPV: 90911300-9, 90620000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach oraz terenów zewnętrznych Biura KRRiT przy Skwerze kard. S. Wyszyńskiego 6 i Skwerze kard S. Wyszyńskiego 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 410266.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe S.O.S. BARWIT Barbara Jakubczak
Email wykonawcy: barwit@barwit.pl
Adres pocztowy: ul. Klemensiewicza 5A lok 32
Kod pocztowy: 01-318
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 423706.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 423706.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 719811
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: świadczenie usług utrzymania czystości w obiekcie oraz terenu zewnętrznego Biura KRRiT przy ul. Sobieskiego 101

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 206565.91
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe STYK Hanna Bloch
Email wykonawcy: biuro@phstyk.pl
Adres pocztowy: ul. Leśniewska 3
Kod pocztowy: 03-582
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 184850
Oferta z najniższą ceną/kosztem 184850
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 257272
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Podwykonawcy BM COMPLEX, ul. Blokowa 6, 03-614 Warszawa, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy zostanie powierzone wykonywanie prac okresowych oraz zatrudnianie osób do wykonywania usługi.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.