eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzino › Przebudowa dróg gminnych osiedlowych w miejscowości Mścice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-01

Ogłoszenie nr 510160659-N-2019 z dnia 01-08-2019 r.

Gmina Będzino: Przebudowa dróg gminnych osiedlowych w miejscowości Mścice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, na operacje typu "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566196-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540143391-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Będzino, Krajowy numer identyfikacyjny 33092052900000, ul. Będzino 19, 76-037 Będzino, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 162 530, e-mail ug@bedzino.pl, faks 943 162 307.
Adres strony internetowej (url): http://bedzino.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg gminnych osiedlowych w miejscowości Mścice

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.4.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy dróg gminnych osiedlowych w miejscowości Mścice, o łącznej długości ok. 1,44 km , o obejmujących: - ul. Południową, odcinek A, L= 310,34m, - ul. Północną, odcinek T od 172, 67m do 333,59 m, L= 160,92m, - ul. Tulipanową, odcinek O-P, L= 173,94m, - ul. Tulipanową, odcinek M-N, L= 422,46m, - ul. Gerberową, odcinek K-L, L= 172,62m, - ul. Różaną, odcinek R-S, L= 199,64m wg załącznika graficznego - rysunki zamienne od nr 1 do nr 3 o wykonanie kanalizacji odwadniającej (odprowadzenie wód opadowych) na w/w odcinkach dróg osiedlowych, o usunięcie kolizji sieci oświetleniowej i teletechnicznej z projektowaną przebudową dróg gminnych oraz wykonanie instalacji ochronnej od porażeń prądem elektrycznym dla przebudowywanych dróg gminnych. Zakres rzeczowy robót obejmuje miedzy innymi: 1.1. Roboty drogowe, w tym: 1.1.1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, w tym: 1.1.1.1. zabezpieczenie i organizacja placu budowy 1.1.1.2. roboty pomiarowe 1.1.1.3. prace rozbiórkowe 1.1.1.4. transport materiałów rozbiórki 1.1.1.5. transport nadmiaru gruntu 1.1.2. Ułożenie przepustów dwudzielnych na kablach 1.1.3. Roboty ziemne, w tym: 1.1.3.1. wykonanie koryta na zjazdach, poszerzeniu jezdni i ciągach pieszych z profilowaniem i zagęszczeniem 1.1.3.2. wymiana gruntu 1.1.3.3. profilowanie i zagęszczanie podłoża 1.1.3.4. ułożenie rur osłonowych dwudzielnych z PCV 1.1.4. Regulacja pionowa włazów kanałowych, studzienek telefonicznych, zaworów wodociągowych i gazowych 1.1.5. Podbudowy jezdni, w tym: 1.1.5.1. korytowanie jezdni 1.1.5.2. profilowanie i zagęszczanie podłoży 1.1.5.3. stabilizacja cementem na zjazdach, jezdni i ciągach pieszych 1.1.5.4. wykonanie warstwy wyrównawczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 1.1.5.5. wykonanie warstw podbudowy dolnej i górnej z kruszywa łamanego 1.1.6. Nawierzchnie jezdni, w tym: 1.1.6.1. wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego 1.1.6.2. wykonanie nawierzchni z kostki betonowej zjazdów i ciągów pieszych 1.1.7. Wysepka spowalniająca:1.1.7.1. wykonanie spowolnienia dla pojazdów 1.1.8. nawierzchnia poboczy gruntowych, w tym: 1.1.8.1. wykonanie nasypu 1.1.8.2. formowanie i zagęszczanie nasypów 1.1.8.3. nawierzchnie poboczy z mieszanek piaszczysto-gliniastych 1.1.9. Zieleń 1.1.10. Krawężniki i oporniki jezdni 1.1.10.1. roboty ziemne z wywozem gruntu 1.1.10.2. ławy betonowe 1.1.10.3. ustawienie opornika betonowego 1.1.11. Zjazdy i ciąg pieszy z kostki betonowej 1.1.11.1. korytowanie podłoży 1.1.11.2. profilowanie i zagęszczenie podłoży z wywozem nadmiaru gruntu 1.1.11.3. ława z betonu 1.1.11.4. ustawienie opornika betonowego 1.1.11.5. stabilizacja gruntu cementem 1.1.11.6. Ułożenie warstw podbudowy stabilizowanych mechanicznie 1.1.11.7. Nawierzchnia z kostki betonowej zjazdów 1.1.12. Elementy bezpieczeństwa 1.1.13. Dokumentacja geodezyjna powykonawcza 1.2. Roboty branży elektrycznej, w tym: 1.2.1. Roboty przygotowawcze i pomiarowe 1.2.2. Roboty ziemne 1.2.3. Roboty demontażowe i montażowe, w tym: 1.2.3.1. układanie rur ochronnych z PCV 1.2.3.2. obróbka i układanie kabli wielożyłowych 1.2.3.3. Demontaż i montaż fundamentów prefabrykowanych betonowych 1.2.3.4. Demontaż i ponowne stawianie słupów oświetleniowych 1.2.3.5. Demontaż i montaż opraw oświetleniowych 1.2.3.6. Wykonanie uziomu 1.2.3.7. Badania i pomiaru końcowe 1.2.4. Dokumentacja geodezyjna powykonawcza 1.3. Roboty branży sanitarnej, w tym: 1.3.1. Roboty pomiarowe 1.3.2. Roboty ziemne 1.3.3. Roboty montażowe, w tym: 1.3.3.1. Układanie kanałów rurowych z rur drenarskich i PCV 1.3.3.2. Studnie rewizyjne 1.3.3.3. Studzienki ściekowe 1.3.3.4. Próba szczelności 1.3.4. Dokumentacja geodezyjna powykonawcza. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji opisuje dokumentacja projektowa, na którą składają się: a) projekty budowlane: zagospodarowanie terenu w tym rysunki zamienne od nr 1 do nr 3, drogowy, sanitarny oraz elektryczny, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45231000-5, 45111200-0, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2940696.09
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DOMAR Kazimierz Domaracki
Email wykonawcy: domar-k@wp.pl
Adres pocztowy: Tatów 3
Kod pocztowy: 76-039
Miejscowość: Biesiekierz
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3831761.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3831761.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3984264.02
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.