eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyskiwykonanie dostaw elementów stałych wraz z montażem wyposażenia w związku z adaptacją sali nr 023 w segmencie G Ostrowieckiego Browaru Kultury (OBK) zlokalizowanego w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Siennieńskiej 54 do potrzeb sali kinowej z możliwością odtwarzania projekcji kinowych w standardzie DCP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-26

Ogłoszenie nr 510160786-N-2020 z dnia 26-08-2020 r.

Miejskie Centrum Kultury: wykonanie dostaw elementów stałych wraz z montażem wyposażenia w związku z adaptacją sali nr 023 w segmencie G Ostrowieckiego Browaru Kultury (OBK) zlokalizowanego w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Siennieńskiej 54 do potrzeb sali kinowej z możliwością odtwarzania projekcji kinowych w standardzie DCP

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546937-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540119951-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Centrum Kultury, Krajowy numer identyfikacyjny 11622000000000, ul. Siennieńska 54, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 247 65 80, e-mail mckostr@mck.ostrowiec.pl, faks 041 262 48 52.
Adres strony internetowej (url): www.mck.ostrowiec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wykonanie dostaw elementów stałych wraz z montażem wyposażenia w związku z adaptacją sali nr 023 w segmencie G Ostrowieckiego Browaru Kultury (OBK) zlokalizowanego w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Siennieńskiej 54 do potrzeb sali kinowej z możliwością odtwarzania projekcji kinowych w standardzie DCP

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Dz.A.261.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: 1.opracowanie projektu wykonawczego adaptacji sali nr 023 OBK na potrzeby sali kinowej, 2.dostawę i montaż w sali nr 023 OBK systemowej podłogi monolitycznej w formie audytorium-widowni, 3.dostawę i montaż w sali nr 023 OBK wykładziny podłogowej dywanowej i PCV, 4.wykonanie ściany zamykającej przestrzeń pod audytorium (z jednej strony), 5.dostawę i montaż kotar zasłaniających drzwi wejściowe na salę nr 023 w OBK, 6.dostawę i montaż paneli zasłaniających okna na sali nr 023 w OBK, 7.dostawę i montaż oświetlenia przeszkodowego na krawędziach stopni schodowych audytorium, 8.wykonanie okładziny systemowej-akustycznej na ścianie znajdującej się za ekranem projekcyjnym, 9.wykonanie instalacji technologicznych (elektrycznych i niskoprądowych), tj. okablowania głośnikowego, zasilania i sterowania instalowanych urządzeń, 10.demontaż oraz transport na odległość 300 km i ponowny montaż na audytorium w sali nr 023 w OBK foteli kinowych będących własnością Zamawiającego, 11.demontaż w budynku Kina Etiuda zlokalizowanym przy Alei 3 Maja 6 w Ostrowcu Świętokrzyskim, transport do miejsca przeznaczenia i ponowny montaż w sali nr 023 w OBK urządzeń kinotechnicznych będących własnością Zamawiającego, 12.wykonanie obudowy akustycznej do projektora cyfrowego z systemem wentylacji w sali nr 023 w OBK, 13.dostawę i montaż w sali nr 023 w OBK zespołu ekranowego składającego się ze stalowej ramy ekranowej oraz materiału ekranowego, 14.dostawa i montaż nagłośnienia w sali nr 023 OBK, składającego się z głośników zaekranowych i dookólnych, 15.podłączenie, uruchomienie i regulacja aparatury kinotechnicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44175000-7


Dodatkowe kody CPV: 32342410-9, 44171000-9, 44212381-3, 44531100-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 365853.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AMB Group Polska Sp. z o.o. Wilanów SKA
Email wykonawcy: biuro@ambgroup.com.pl, j.bujakowski@ambgroup.com.pl
Adres pocztowy: ul. rtm. W. Pileckiego 67 02 -781 Warszawa
Kod pocztowy: 02-781
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 449999.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 449999.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 707040.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 29,80%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.