Ogłoszenie z dnia 2020-08-27
Ogłoszenie nr 510161159-N-2020 z dnia 27-08-2020 r.
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o.: Świadczenie usług reklamowych i promocyjnych na rzecz Towarzystwa Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o. przez Śląsk Wrocław Basketball S.A
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 93193462100000,
ul. ul. Przybyszewskiego 102/104
,
51-148
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 253 338, e-mail
inwestycje@tbs-wroclaw.com.pl, faks
713 252 296.
Adres strony internetowej (url): www.tbs-wroclaw.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług reklamowych i promocyjnych na rzecz Towarzystwa Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o. przez Śląsk Wrocław Basketball S.A
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia publicznego jest realizowanie przez Śląsk Wrocław Basketball S.A. następujących świadczeń reklamowych na rzecz Zamawiającego, tj. TBS Wrocław Sp. z o.o.: a) Przyznanie tytułu PARNTERA zespołu WKS Śląsk Wrocław w Energa Basket Lidze, b) Ekspozycja logotypu PARTNERA na koszulce meczowej w Energa Basket Lidze (przód i tył koszulki, zgodnie z ofertą reklamową przedstawioną przez Śląsk Wrocław Basketball S.A.) c) Ekspozycja logotypu PARTNERA na koszulce rozgrzewkowej w Energa Basket Lidze, d) Ekspozycja logotypu/treści reklamowych PARTNERA na bandach diodowych (od meczu domowego numer 9 w sezonie 2020/2021 w Energa Basket Lidze), e) Ekspozycja logotypu/treści reklamowych PARTNERA na ekranie diodowym (od meczu domowego numer 9 w sezonie 2020/2021 w Energa Basket Lidze), f) Ekspozycja logotypu PARTNERA na ściance reklamowej w sezonie 2020/2021 w Energa Basket Lidze, g) Umożliwienie działań promocyjnych PARTNEROWI podczas meczów organizowanych przez ŚLĄSK w sezonie 2020/2021 w Energa Basket Lidze, h) Przekazanie PARTNEROWI 6 (słownie: sześciu) zaproszeń VIP oraz 10 (słownie: dziesięciu) biletów standardowych na każdy mecz (od meczu domowego numer 9 w sezonie 2020/2021 w Energa Basket Lidze i) Umożliwienia PARTNEROWI działań promocyjnych podczas meczów organizowanych w roli gospodarza przez ŚLĄSK w sezonie 2020/2021 w Energa Basket Lidze, które będą każdorazowo uzgadniane między stronami. Koszty organizacji akcji promocyjnych ponosi PARTNER. j) Przyznanie PARTNEROWI tytułu Sponsora Tytularnego zespołu Śląsk Wrocław (TBS Śląsk II Wrocław) występującego w rozgrywkach 1. Ligi koszykówki mężczyzn k) Ekspozycja logotypu PARTNERA na koszulce meczowej zespołu Śląsk Wrocław występującego w rozgrywkach 1. Ligi koszykówki mężczyzn - główne miejsce reklamowe z przodu koszulki, l) Ekspozycja logotypu PARTNERA na koszulce rozgrzewkowej zespołu Śląsk Wrocław występującego w rozgrywkach 1. ligi koszykówki mężczyzn - główne miejsce reklamowe z przodu koszulki, m) Ekspozycja logotypu PARTNERA na ściance reklamowej, n) Ekspozycja logotypu/treści reklamowych PARTNERA na banerze reklamowych w hali sportowej "Kosynierka", mieszczącej się przy ul. Mieszczańskiej 4 we Wrocławiu o) Ekspozycja logotypu PARTNERA w materiałach wideo w lewym górnym rogu każdego filmu p) Ekspozycja logotypu PARTNERA wraz z aktywnym linkiem do strony internetowej PARTNERA na oficjalnej stronie www ŚLĄSKA dostępnej pod adresem www.wks-slask.eu q) Ekspozycja logotypu PARTNERA w gronie Sponsorów i Partnerów klubu w materiałach wideo produkowanych i umieszczanych na kanale YouTube oraz mediach społecznościowych ŚLĄSKA r) Umieszczenie logotypu PARTNERA w materiałach drukowanych tj. bilety, karnety, ulotki, plakaty - zobowiązanie nie dotyczy materiałów powstałych przed zawarciem niniejszej umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
800000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Śląsk Wrocław Basketball Spółka Akcyjna
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
984000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. a) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W sezonie 2019/2020 rozgrywek ekstraklasy koszykówki mężczyzn w Polsce
(pod nazwą Energa Basket Liga), TBS Wrocław Sp. z o.o. został partnerem spółki WKS Śląsk Wrocław Basketball S.A. (w dalszej części uzasadnienia określanego jako Śląsk), właściciela drużyny koszykarskiej WKS Śląsk Wrocław. Przez cały okres trwania rozgrywek, Śląsk był godnym zaufania partnerem biznesowym. Świadczenia ujęte w umowie były realizowane terminowo, rzetelnie i profesjonalnie, a dzięki nawiązanej współpracy, marka TBS Wrocław Sp. z o.o. stała się szerzej rozpoznawalna wśród odbiorców - zarówno we Wrocławiu, jak też w Polsce. Stało się tak dzięki ekspozycji logotypu TBS Wrocław Sp. z o.o. na strojach meczowych drużyny Śląska, na powierzchniach reklamowych w hali sportowej Orbita we Wrocławiu, w której Śląsk rozgrywał swoje mecze w roli gospodarza, w materiałach drukowanych (np. na biletach), w przekazach internetowych Śląska (m.in. na stronie internetowej klubu oraz w mediach społecznościowych). Obustronne zaufanie i korzyści z tej współpracy pozwalają przedłużyć ją na kolejny sezon rozgrywkowy, a przede wszystkim poszerzyć jej zakres. W sezonie rozgrywkowym 2020/2021, Śląsk Wrocław będzie nadal występował w rozgrywkach Energa Basket Ligi, a drużyna rezerw będzie występowała w rozgrywkach 1. ligi koszykówki mężczyzn w Polsce (będącej bezpośrednim zapleczem najwyższej klasy rozgrywkowej). W propozycji Śląska dotyczącej przedłużenia współpracy z TBS Wrocław Sp. z o.o. na nowy sezon rozgrywkowy znajduje się możliwość objęcia przez TBS Wrocław tytułu sponsora tytularnego drużyny rezerw Śląska w pierwszej lidze, a zespół mógłby występować pod nazwą TBS Śląsk II Wrocław. W tym zakresie oznacza to znaczne poszerzenie współpracy reklamowo-promocyjnej w nowym sezonie rozgrywek, a co za tym idzie - zwiększenie liczby przekazów o marce TBS Wrocław Sp. z o.o. docierających do opinii publicznej w całej Polsce, jako że rozgrywki 1. ligi mężczyzn są rozgrywkami ogólnopolskimi. Wykorzystanie tej możliwości do budowania rozpoznawalności marki TBS Wrocław Sp. z o.o. w Polsce może się przyczynić do wywołania zainteresowania Spółką wśród rozmaitych firm z branży budowlanej, co zaś może się przełożyć na wzrost zainteresowania największych firm z tego sektora gospodarki w Polsce przetargami na realizację przyszłych inwestycji budowlanych prowadzonych przez TBS Wrocław Sp. z o.o. Ponadto, założenie Śląska jest takie, że zespół występujący w 1. lidze koszykówki mężczyzn będzie przestrzenią do rozwijania talentu młodych zawodników. Objęcie przez TBS Wrocław Sp. z o.o. miana sponsora tytularnego tej drużyny (tj. TBS Śląsk II Wrocław) może wpłynąć korzystnie na postrzeganie marki Spółki jako patrona rozwoju młodych, utalentowanych sportowców z Wrocławia. To działanie wpisujące się w obszar społecznej odpowiedzialności biznesu, co dla takiej Spółki jak TBS Wrocław Sp. z o.o. (czyli podmiotu publicznego, należącego w 100% do Gminy Wrocław) oznacza dodatkowe korzyści z punktu widzenia budowania pozytywnego wizerunku Spółki w debacie publicznej. Rozgrywki koszykarskiej Energa Basket Ligi w sezonie 2020/2021 będą transmitowane na łamach telewizji Polsat - planowane jest prowadzenie transmisji4 meczów z każdej serii spotkań. Ponadto, rozgrywki będą odbywały się z kibicami na trybunach - ich liczba będzie rosła zgodnie z zaleceniami sanitarnymi dotyczącymi pandemii koronawirusa (COVID-19). Z informacji przedstawionych przez Śląsk wynika, że w sierpniu 2020 r. (a więc w miesiącu, w którym rozpocznie się nowy sezon rozgrywek) w Hali Orbita (która mieści maksymalnie 3000 osób) będzie mogło zasiąść 50% dopuszczalnej liczby widzów (czyli 1500), od września do grudnia 2020 r.: 75% dopuszczalnej liczby widzów (a więc maksymalnie 2250 osób), zaś od stycznia 2021 r. do hali na mecz koszykarzy Śląska Wrocław w Energa Basket Lidze będzie mogło wejść 100% dopuszczalnej liczby widzów. Oznacza to, że od pierwszego meczu nowych rozgrywek Energa Basket Ligi logotyp oraz inne przekazy promocyjne TBS Wrocław Sp. z o.o. będzie dostępny dla szerokiej liczby widzów, co wpłynie korzystnie na dostępność przekazów promocyjno-reklamowych Spółki. Należy podkreślić, że we Wrocławiu w najwyższej klasie rozgrywkowej występuje drużyna piłkarzy Śląska Wrocław, która od założenia (czyli od 1947 r.) nie praktykowała umieszczania nazwy sponsora tytularnego w nazwie drużyny. W tym kontekście należy uznać, że tego typu forma współpracy między TBS Wrocław Sp. z o.o. i spółką piłkarską WKS Śląsk Wrocław nie byłaby możliwa - zarówno w zakresie drużyny seniorów, jak też zespołów juniorskich. Ponadto, w najwyższej klasie rozgrywkowej występuje żużlowa Betard Sparta Wrocław. Nawiązanie współpracy reklamowo-promocyjnej z tym klubem przez TBS Wrocław Sp. z o.o. byłoby jednak niekorzystne w kontekście biznesowym. Sponsor tytularny Sparty, czyli firma Betard, to podmiot z sektora budowlanego, dlatego ewentualna współpraca TBS Wrocław z klubem żużlowym mogłaby rodzić podejrzenia o nieuprawnione faworyzowanie firmy Betard w jakichkolwiek przedsięwzięciach budowlanych realizowanych przez Spółkę, w których firma Betard byłaby zaangażowana w jakiejkolwiek formie. Reprezentantem miasta Wrocławia w najwyższej klasie rozgrywkowej jest też drużyna siatkówki kobiecej Volley Wrocław. Klub ten prowadzi szkolenie młodzieży, ale należy uznać, że większą rozpoznawalnością cieszyć się będzie drużyna rezerw Śląska występująca w 1. lidze koszykówki mężczyzn w Polsce, której TBS Wrocław może zostać sponsorem tytularnym. Dzięki pojawiającej się szeroko (m.in. w przekazach medialnych, w oficjalnej tabeli i harmonogramie rozgrywek, w materiałach promocyjnych Śląska) nazwie TBS Wrocław, taka forma współpracy z koszykarskim Śląskiem Wrocław może przynieść TBS Wrocław Sp. z o.o. najwięcej korzyści reklamowo-wizerunkowych.
W najwyższej klasie rozgrywkowej występuje również drużyna Panthers Wrocław, przedstawicielka dyscypliny o nazwie futbol amerykański, ale jest to sport niszowy, cieszący się niskim poziomem zainteresowania kibiców, wobec czego promocja marki TBS Wrocław Sp. z o.o. w ramach ewentualnej współpracy z Panthers Wrocław nie zapewniłaby Spółce oczekiwanych korzyści.
Wobec powyższego należy uznać, że WKS Śląsk Wrocław Basketball S.A. jest jedynym podmiotem spośród wrocławskich klubów sportowych występujących
w najwyższej klasie rozgrywkowej w Polsce, który może zaoferować TBS Wrocław Sp. z o.o. tak obszerny pakiet reklamowo-promocyjny, pozwalający Spółce osiągnąć spodziewane liczne korzyści wizerunkowe i zapewnić ogólnopolską promocję marki TBS Wrocław Sp. z o.o.
Pełny zakres świadczeń reklamowo-promocyjnych zaoferowanych
TBS Wrocław przez Śląsk Wrocław Basketball S.A.:
1. ŚLĄSK zobowiązuje się w czasie obowiązywania umowy do wykonania następujących świadczeń na rzecz PARTNERA:
a) Przyznanie tytułu PARNTERA zespołu WKS Śląsk Wrocław w Energa Basket Lidze,
b) Ekspozycja logotypu PARTNERA na koszulce meczowej w Energa Basket Lidze (przednia i tylna część koszulki, zgodnie z ofertą reklamową przedstawioną przez WKS Śląsk Wrocław Basketball S.A.)
c) Ekspozycja logotypu PARTNERA na koszulce rozgrzewkowej w Energa Basket Lidze,
d) Ekspozycja logotypu/treści reklamowych PARTNERA na bandach diodowych (od meczu domowego numer 9 w sezonie 2020/2021 w Energa Basket Lidze),
e) Ekspozycja logotypu/treści reklamowych PARTNERA na ekranie diodowym (od meczu domowego numer 9 w sezonie 2020/2021 w Energa Basket Lidze),
f) Ekspozycja logotypu PARTNERA na ściance reklamowej w sezonie 2020/2021 w Energa Basket Lidze,
g) Umożliwienie działań promocyjnych PARTNEROWI podczas meczów organizowanych przez ŚLĄSK w sezonie 2020/2021 w Energa Basket Lidze,
h) Przekazanie PARTNEROWI 6 (słownie: sześciu) zaproszeń VIP
oraz 10 (słownie: dziesięciu) biletów standardowych na każdy mecz (od meczu domowego numer 9 w sezonie 2020/2021 w Energa Basket Lidze
i) Umożliwienia PARTNEROWI działań promocyjnych podczas meczów organizowanych w roli gospodarza przez ŚLĄSK w sezonie 2020/2021 w Energa Basket Lidze, które będą każdorazowo uzgadniane między stronami. Koszty organizacji akcji promocyjnych ponosi PARTNER.
j) Przyznanie PARTNEROWI tytułu Sponsora Tytularnego zespołu Śląsk II Wrocław (TBS Śląsk II Wrocław) występującego w rozgrywkach 1. Ligi koszykówki mężczyzn
k) Ekspozycja logotypu PARTNERA na koszulce meczowej zespołu Śląsk II Wrocław występującego w rozgrywkach 1. Ligi koszykówki mężczyzn - główne miejsce reklamowe z przodu,
l) Ekspozycja logotypu PARTNERA na koszulce rozgrzewkowej zespołu Śląsk II Wrocław występującego w rozgrywkach 1. ligi koszykówki mężczyzn - główne miejsce reklamowe z przodu,
m) Ekspozycja logotypu PARTNERA na ściance reklamowej,
n) Ekspozycja logotypu/treści reklamowych PARTNERA na banerze reklamowych
w hali sportowej "Kosynierka", mieszczącej się przy ul. Mieszczańskiej
4 we Wrocławiu
o) Ekspozycja logotypu PARTNERA w materiałach wideo w lewym górnym rogu każdego filmu
W świetle uregulowań ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Towarzystwo Budownictwa Społecznego Wrocław sp. z o.o. - art. 3 ust.1 pkt 3 w zamówieniach Towarzystwa na usługi stosuje się przepisy prawa zamówień publicznych. Usługi reklamowe (promocji), które stanowią przedmiot proponowanej umowy nie są objęte wyłączeniem przedmiotowym określonym w tej ustawie, natomiast wartość proponowanej umowy przekracza kwotę określoną w art. 4 pkt 8 tej ustawy w związku z czym zachodzi konieczność analizy wyboru jednego z trybów udzielenia zamówienia określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Mając na uwadze, iż promocja i usługi reklamowe przewidziane umową, z uwagi na fakt, że ich istotą będzie ekspozycja marki TBS Wrocław w trakcie wydarzeń sportowych transmitowanych przez ogólnopolską telewizję, mają w odmienny charakter od zwykłych usług reklamowych polegających na ekspozycji tej marki w środkach masowego przekazu, bowiem działania reklamowe wynikające z umowy kojarzą markę Towarzystwa z lokalną drużyną koszykówki i wywołują u odbiorców wrażenie powiązania działalności Towarzystwa z wydarzeniami istotnymi dla lokalnej społeczności. Powoduje to, że umowa nie ma charakteru stricte reklamowego,
lecz charakter typowy dla sponsoringu sportowego, w związku z czym świadczenie usług promocyjnych przez Śląsk Wrocław Basketball Spółka Akcyjna jest usługą odmienną od usług reklamowych oferowanych przez agencje reklamowe czy też media. Należy więc uznać, iż charakter usługi zawęża krąg jej wykonawców do podmiotów, z których działalnością bezpośrednio i w pozytywny sposób może być kojarzona marka Towarzystwa. Wydarzenia sportowe budzą powszechne zainteresowanie niezależnie od wykształcenia, czy też statusu społecznego, a także wywołują emocje, których powiązanie z marką Towarzystwa przyniesie pozytywne skutki promocyjne. Mając na uwadze, że działalność Towarzystwa jest przede wszystkim prowadzona lokalnie, zawęża to w dalszym stopniu krąg wykonawców do podmiotów związanych z życiem lokalnej społeczności. Przeprowadzona powyżej analiza innych potencjalnych wykonawców dla tych usług na lokalnym "rynku wydarzeń sportowych" wskazuje, iż jedynie Śląsk Wrocław Basketball Spółka Akcyjna, przy odpowiednio rozpoznawalnej renomie uczestników wydarzeń sportowych, oferuje możliwość promocji marki TBS Wrocław w oczekiwanym, szerokim zakresie, w szczególności w zakresie sponsora tytularnego. W związku z powyższym można uznać, iż zachodzą przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit.a ustawy Prawo zamówień publicznych bowiem wskazują, iż z przyczyn technicznych jedynym wykonawcą zamówienia może być Śląsk Wrocław Basketball Spółka Akcyjna. W art. 67 ust 1 pkt 1a p.z.p. określono, że tryb z wolnej ręki może być zastosowany w sytuacji, gdy dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Przyczyny techniczne", o których mowa w ww. przepisie, uzasadniające udzielenie zamówienia wykonawcy bez przeprowadzenia przez zamawiającego procedury konkurencyjnej, muszą mieć zasadniczy charakter, tak by można było wykazać, że wykonanie zamówienia przez innego wykonawcę jest ze względów technicznych niemożliwe, a nie tylko utrudnione, i że ta niemożliwość ma charakter nieprzezwyciężalny. "Przyczyny techniczne" nie tylko muszą dotyczyć aspektów technicznych danych usług, robót budowlanych lub towarów, które mają być przedmiotem zamówienia publicznego, ale również mieć taki charakter, aby w sposób obiektywny wskazywały na tylko jeden podmiot jako na potencjalnego wykonawcę zamówienia. (Przykładowo w wyroku z 10.03.1987 r. w sprawie C-199/85 Komisja przeciwko Republice Włoch). Jak wskazano powyżej Śląsk Wrocław Basketball Spółka Akcyjna z przyczyn o charakterze obiektywnym oferuje jedyną możliwość zapewnienia oczekiwanej przez TBS Wrocław promocji marki Towarzystwa, w sposób wiążący markę z życiem lokalnej społeczności, a zarazem budowę renomy tej marki pośród szerokiego kręgu odbiorców poprzez promocję w trakcie ważnych dla lokalnej społeczności wydarzeń sportowych o zasięgu ogólnopolskim i odpowiedniej randze.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Testy paskowe do ilościowego oznaczania stężenia przeciwciał i autoprzeciwciał metodą immunoenzymatyczną wraz z dzierżawą aparatu
- Zakup i dostawa samochodów dla Działu Agrochemicznej Obsługi Rolnictwa Okręgowej Stacji Chemiczno-Rolniczej we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa materiały zużywalne do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych
- Serwis oraz naprawa systemów, instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej Brookvent w dwóch budynkach mieszkalnych ul. Afgańska 2-4-6 oraz Afgańska 8-10-12-14 Wrocław
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 43 "KOLOROWE" WE WROCŁAWIU
- Remont trzech toalet uczniowskich oraz tarasu i schodów zewnętrznych w budynku Zespołu Szkół nr 16 przy ul. Głogowskiej 30 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.