eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzłopaBudowa budynku administracyjnego wolnostojącego - kancelaria dla leśnictwa Zielony Stok

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-27

Ogłoszenie nr 510161209-N-2020 z dnia 27-08-2020 r.

Nadleśnictwo Człopa: Budowa budynku administracyjnego wolnostojącego - kancelaria dla leśnictwa Zielony Stok

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560554-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Człopa, Krajowy numer identyfikacyjny 57006458200000, ul. ul. Mickiewicza 9, 78-630 Człopa, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 672 591 063, e-mail czlopa@pila.lasy.gov.pl, faks 672 591 046.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_czlopa
Adres profilu nabywcy: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_czlopa/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednstka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku administracyjnego wolnostojącego - kancelaria dla leśnictwa Zielony Stok

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.2.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku administracyjnego wolnostojącego - kancelarii dla leśnictwa Zielony Stok, na działce ewidencyjnej oznaczonej nr 8131/11, obręb ewidencyjny Jagolice (0093). Budynek (zaliczony do kategorii XVI zgodnie z Prawem budowlanym) wykonać należy w technologii drewniano-szkieletowej, częściowo uprzemysłowionej, częściowo monolitycznej (płyta żelbetowa). Wraz z budynkiem należy wykonać instalacje wewnętrzne i zewnętrzne oraz wykonać roboty związane z zagospodarowaniem terenu, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz ofertą przetargową Wykonawcy. Jeżeli dane zawarte w powyższych dokumentach i pozostałych dokumentach związanych z realizacją zamówienia są różne, obowiązywać będą warunki bardziej rygorystyczne, wskazane przez Zamawiającego. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami a w szczególności z przepisami Prawa budowlanego, w tym pozwoleniem na budowę - Decyzja Starosty Wałeckiego nr 299/2017 z dnia 26 października 2017 r. znak sprawy AB.6740.316.2017.JL oraz zgodnie z zapisami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Ponadto Wykonawca, któremu Zamawiający udzieli zamówienia zobowiązany będzie do: - uzyskania, przed przystąpieniem do robót budowlanych, decyzji zezwalającej na zajęcie pasa drogowego, zgodnie z decyzją nr PZD-3/5440/Z/05/2017z dnia 25.07.2017 r. wydaną przez Powiatowy Zarząd Dróg w Wałczu oraz poniesienia wszelkich kosztów związanych z jej uzyskaniem i zajęciem pasa drogowego, - dostarczenia najpóźniej w 30 dniu po odbiorze końcowym zadania inwestycyjnego (bez uwag) inwentaryzacji powykonawczej zatwierdzonej przez właściwy Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej wraz ze współrzędnymi geodezyjnymi punktów określającymi usytuowanie budynku, w układzie odwzorowania 2000 w formacie plików tekstowych Excel, plików geometrycznych SHP lub DXF, oraz informacji o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzonej przez osobę wykonującą samodzielnie funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe (koszty związane z obsługą geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą objęte przedmiotem zamówienia leżą po stronie Wykonawcy robót), - poprawienia wszystkich ewentualnych uchybień oraz usterek zgłoszonych przez właściwy organ nadzoru budowlanego podczas obowiązkowej kontroli w sprawie wydania pozwolenia na użytkowanie niniejszego obiektu budowlanego, po zakończeniu jego budowy (jeżeli stwierdzone uchybienia i usterki wynikać będą z winy Wykonawcy, Wykonawca dokona ich naprawienia w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia), - pokrycia wszystkich kosztów, w tym energii elektrycznej, związanych z wykonaniem przedmiotowych robót budowlanych (należności będą regulowane na podstawie wystawionych przez Zamawiającego faktur za energię), - wykonując roboty budowlane w tym roboty instalacyjne, dokonania wszelkich określonych warunkami technicznymi przyłączenia zgłoszeń, złożenia odpowiednich wniosków, itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres wykonania prac zawierają: a. Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, b. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, c. Przedmiary robót stanowiące załączniki nr 8 do niniejszej SIWZ, d. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45260000-7, 45300000-0, 45320000-6, 45312000-7, 45312310-3, 45330000-9, 45310000-3, 45400000-1, 45342000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 372773.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Tomasz Sokołowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Drzonowo 8/2
Kod pocztowy: 78-630
Miejscowość: Człopa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 357930.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 357930.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 357930.71
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.