To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-02
Ogłoszenie nr 510161282-N-2019 z dnia 02-08-2019 r.
Zespół Szkół im. Tadeusza Kościuszki: "Wykonanie ogrodzenia wokół budynku Zespołu Szkół im. T. Kościuszki w Żarkach"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551760-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540103404-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół im. Tadeusza Kościuszki, Krajowy numer identyfikacyjny 10953850000000,
ul. ul. Myszkowska
50,
42-310
Żarki, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
343 148 024, e-mail
sekretariat@zs-zarki.edu.pl, faks
343 148 024.
Adres strony internetowej (url): www.zs-zarki.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zespół Szkół im. T. Kościuszki w Żarkach, ul. Myszkowska 50,42-310 Żarki
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wykonanie ogrodzenia wokół budynku Zespołu Szkół im. T. Kościuszki w Żarkach"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZS.ZAM/12/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest "Wykonanie ogrodzenia wokół budynku Zespołu Szkół im. T. Kościuszki w Żarkach" Roboty budowlane - WYKONANIE I MONTAŻ OGRODZENIA WRAZ Z BRAMAMI I FURTKAMI 1.Wyszczególnienie i opis prac towarzyszących robót tymczasowych. Prace towarzyszące obejmują: kierowanie budową i prowadzenie dokumentacji budowy, zabezpieczenie i dozór budowy oraz obiektów i elementów znajdujących się na terenie budowy, oznakowanie związane z ruchem drogowym na przylegającej drodze,wykonanie przedsięwzięć wynikających z zaleceń i warunków udostępnienia terenu do prowadzenia prac przez zarządcę terenu. Roboty tymczasowe obejmują: ogrodzenie placu budowy lub jego oznaczenie (w zależności od potrzeb), ustawienie i wykonanie obiektów zaplecza budowy, transport wewnętrzny na terenie budowy, wykonanie deskowań i zabezpieczeń,wykonanie robót ziemnych. 2. Informacja o terenie budowy. Teren budowy znajduje się na działce budowlanej, która jest jednostką oświatową. 2. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WŁAŚCIWOŚCI WYROBÓW BUDOWLANYCH. 2.1. Właściwości wyrobów budowlanych. Wszystkie wyroby budowlane, które zostaną użyte do wykonania robót objętych niniejszą specyfikacją muszą spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa Budowlanego. Wyroby budowlane powinny być dostarczone wraz z dokumentami potwierdzającymi, że są dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie. Dokumenty powinny zawierać informacje identyfikujące rodzaj, markę, klasę, odmianę i gatunek wyrobu budowlanego. Wymagania dotyczące zasadniczych wyrobów budowlanych zostały opisane w szczegółowych specyfikacjach technicznych. 2.2. Przechowywanie, transport, warunki dostawy i składowanie. Wszystkie wyroby budowlane należy przechowywać, transportować i składować zgodnie instrukcjami i zaleceniami producenta. Z uwagi na ograniczoną powierzchnię terenu budowy wyroby budowlane powinny być dostarczane partiami i w sposób systematyczny. Zaleca się dostawę wyrobów bezpośrednio przed planowanym terminem wbudowania. 2.3. Kontrola jakości. Kontrolę jakości prowadzi kierownik budowy lub kierownik robót. Okresowo kontrolę jakości prowadzi inspektor nadzoru inwestorskiego lub inny upoważniony przedstawiciel zamawiającego. Kontrola jakości powinna obejmować sprawdzenie dokumentów potwierdzających dopuszczenie wyrobów do stosowania w budownictwie oraz ocenę i badanie jakości wyrobów metodami zakresie określonym w dokumentach odniesienia, szczególnie w PN i aprobatach technicznych. W szczególności należy sprawdzić wymiary oraz stan elementów co do uszkodzeń, a także ich klasę, markę i odmianę. 3. WYMAGANIA DOTYCZĄCE SPRZĘTU I MASZYN. 3.1. Sprzęt i maszyny niezbędne do wykonania robót. Do wykonania robót nie określa się wymagań dotyczących niezbędnego sprzętu i maszyn. 3.2. Sprzęt i maszyny zalecane. Do wykonania robót nie określa się wymagań dotyczących zalecanego sprzętu i maszyn. 4. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ŚRODKÓW TRANSPORTU. W obrębie terenu budowy należy używać środków transportu o ładowności do 10 t. W przypadkach szczególnych, w uzgodnieniu z zamawiającym można stosować środki transportu o większej ładowności 5. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKONANIA ROBÓT BUDOWLANYCH. 5.1. Sposób wykończenia elementów. Wszystkie elementy należy wykonać w stanie umożliwiającym rozpoczęcie użytkowania bezpośrednio po zakończeniu robót budowlanych. 5.2. Tolerancje wymiarowe. Elementy, dla których nie określono tolerancji wymiarowych w szczegółowych specyfikacjach powinny odpowiadać wymaganiom określonym poniżej. Odchylenie wymiarów elementów konstrukcyjnych nie powinno przekraczać 20 mm. Odchylenie wymiarów powierzchni poziomych i pionowych oraz ich równoległości nie powinno być większe nić 5 mm na całej długości. Nierówności nie powinny przekraczać 5 mm na całej długości i 2 mm na długości 2,0 m. Odchyłki od pionu i poziomu nie powinny przekraczać 0,3 %. 6. OPIS DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z KONTROLĄ, BADANIAMI I ODBIORAMI. 6.1. Kontrola, badanie i odbiór robót budowlanych. Kontrola, badanie i odbiór robót budowlanych powinien być prowadzony ciągle i systematycznie. W szczególności należy dokonywać odbiorów i badań międzyfazowych, w tym odbioru i badań robót zanikających i ulegających zakryciu. Podstawową kontrolę, badania i odbiory prowadzi kierownik budowy i kierownik robót. Czynności te powinny być dokumentowane w dzienniku budowy. Z odbiorów elementów, obiektów i robót budowlanych należy sporządzić protokół odbioru. W odbiorach elementów, obiektów i robót budowlanych powinien uczestniczyć inspektor nadzoru inwestorskiego lub upoważniony przedstawiciel zamawiającego. Odbiory i badania między fazowe, w tym odbiory robót zanikających i ulegających zakryciu powinny odbywać się przy udziale inspektora nadzoru inwestorskiego lub upoważnionego przedstawiciela zamawiającego. 7. WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIARU I OBMIARU ROBÓT. W przypadku zlecenia robót z wynagrodzeniem ryczałtowym wszelkie czynności dodatkowe związane z realizacją robót należą do obowiązków wykonawcy. Roboty dodatkowe mogą być uwzględnione tylko w przypadku okoliczności wyjątkowych, których nie można było przewidzieć. W przypadku innych sposobów rozliczeń wielkość robót powinna być potwierdzona obmiarem prowadzonym na bieżąco i systematycznie potwierdzanym przez inspektora nadzoru inwestorskiego lub upoważnionego przedstawiciela zamawiającego. W tym przypadku dodatkowe pozycje mogą się pojawić jeżeli wynika to z technologii robót i nie stanowi jednocześnie części pozycji uwzględnionej w przedmiarze robót. 8. OPIS SPOSOBU ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH. Odbiór robót budowlanych powinien składać się z następujących etapów: -odbiory, badania i kontrole między fazowe, -odbiory robót zanikających i ulegających zakryciu, -odbiory elementów, obiektów lub robót budowlanych, -odbiór końcowy (obiektu lub zakresu umownego), Czynności z dwóch pierwszych odbiorów są dokumentowane w dzienniku budowy wraz z dokumentami dołączanymi do dokumentacji budowy. Pozostałe rodzaje odbiorów są dokumentowane protokołami. Odbiorów dokonuje się na podstawie sprawdzenia stanu fatycznego w obiekcie, dokumentacji budowy, zapisów w dzienniku budowy oraz dokumentów i dowodów z czynności poprzedzających odbiór. Sprzęt niezbędny do dokonania odbiorów zabezpiecza kierownik budowy. 9. DOKUMENTY ODNIESIENIA. Podstawę wykonania robót budowlanych stanowią następujące dokumenty odniesienia: specyfikacja techniczna, umowa i SIWZ. 10. ST - OGRODZENIE PANELOWE. Rozdział obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 1) ogrodzenia panelowego ocynkowane ogniowo o wysokości 1830-2030 mm 10.1. OGRODZENIE PANELOWE. Przęsła płotu panele ogrodzeniowe wykonane z prętów pionowych przetłaczanych trzykrotnie w celu uzyskania większej sztywności panela oraz prętów prostych zgrzewanych z nimi w poziomie. wymiary panela 250/150cm - Ilość przegięć usztywniających drutów pionowych: 3 - oczko siatki panela 5/20cm, średnica drutu - drut pion/poziom minimum 5/5mm - panel mocowany do słupka przy pomocy systemowych obejm montażowych (minimum 3 na wysokości słupka) na wysokości 10cm nad poziomem terenu - słupki stalowe wykonane z profili stalowych o wymiarach minimum 60/40/2200mm grubość ścianki minimum 2mm, kotwionych w gruncie poprzez - betonowanie w stopie fundamentowej minimum 60cm wysokości słupka - Furtki o konstrukcji w formie zamkniętej ramy z zastrzałem z profilu zamkniętego z wypełnieniem panelem ogrodzeniowym jak przęsła płotu mocowane do stalowych słupów, wysokość furtki dostosować do wysokości ogrodzenia wyrównując szczyt płotu i furtki wielkość ramy furtki 150/150cm, profil ramy i zastrzału minimum 60/40/2 mm słupy o przekroju minimum 80/80/3 mm, kotwione w gruncie poprzez betonowanie w stopie fundamentowej minimum 100cm wysokości słupka wypełnieniem furtek: panele zgrzewane o średnicy drutu 5 mm, jak przęsła płotu wyposażone w zamek, stalową klamkę, szyld, wkładkę oraz regulowane zawiasy - Brama uchylna o wysokości jak ogrodzenie i szerokości światła wjazdu do 4m, o konstrukcji w formie zamkniętych ram z zastrzałem z profilu zamkniętego z wypełnieniem panelem ogrodzeniowym jak przęsła płotu, mocowane do stalowych słupów, z możliwością otwarcia przęseł o kąt 180stopni (kładąc na ogrodzeniu), możliwość zablokowania przęseł w pozycji w pełni otwartej profil ramy i zastrzału 60/40/2 mm słupy o przekroju 100/100/3 mm, kotwione w gruncie poprzez betonowanie w stopie fundamentowej minimum 100cm wysokości słupa wypełnienie bramy: panele zgrzewane o średnicy drutu 5 mm jak przęsła płotu, wyposażona w zamek, klamkę stalową, szyld, wkładkę oraz regulowane zawiasy. Jedno skrzydło bramy jest ryglowane. - Brama przesuwna o wysokości jak ogrodzenie i szerokości światła wjazdu do 4m, o konstrukcji w formie zamkniętych ram z zastrzałem z profilu zamkniętego z wypełnieniem panelem ogrodzeniowym jak przęsła płotu, mocowane do stalowych słupów, szyna nośna 80x80x5 mm, profil ramy i zastrzałów 70/50/3 mm słupy o przekroju 100/100/3 mm, kotwione w gruncie poprzez betonowanie w stopie fundamentowej minimum 100cm wysokości słupa wypełnienie bramy: panele zgrzewane o średnicy drutu 5 mm jak przęsła płotu, wyposażona w wózek jezdny, zamek hakowy, rolki prowadzące, najazd. Całość ogrodzenia zabezpieczona antykorozyjne poprzez cynkowanie ogniowe oraz dodatkowo warstwą lakieru proszkowego. Kolor ogrodzenia zielony. Alternatywnie można poszczególne elementy wykonać ze stali nierdzewnej Kosztorys ofertowy winien być opracowany metodą kalkulacji uproszczonej wraz z jednostkowymi nakładami rzeczowymi, cenami czynników produkcji (R, M, S) oraz wskaźniki procentowe narzutu kosztów pośrednich i zysku dla ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych podanych w Przedmiarze Robót. Wszelkie prace związane z wytwarzaniem się szkodliwych oparów należy zabezpieczyć przed przedostaniem się do pozostałej (czynnej) części budynku lub prowadzić w taki sposób aby umożliwić całkowite przewietrzenie pomieszczeń przed rozpoczęciem zajęć szkolnych w czynnej części budynku. Zamawiający zaznacza, iż przed rozpoczęciem malowania wybierze kolory ścian w poszczególnych pracowniach. Wykonawca, przed przystąpieniem do malowania winien przedstawić Zamawiającemu karty charakterystyki zawierające niebezpieczne substancje mieszczące się w danym produkcie. 3.Szczegółowy zakres robót określony został w załącznikach do SIWZ: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie produkty określone w STWiOR pochodzące od konkretnych producentów są określone parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi), jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego. 5. W przypadku, gdy w STWiOR Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do obowiązujących norm lub instrukcji Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy rozwiązania równoważne opisywanym w wymienionych normach i instrukcjach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy "lub równoważne". 6. Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W tym celu, jeszcze przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane produkty do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne do rozwiązań określonych w SIWZ i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych produktów, która jednocześnie stanowić będzie potwierdzenie równoważności przyjętych rozwiązań (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy). 7.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). 7.1 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji - wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem Kierownika budowy oraz innych osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie podlegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 7.2 W terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu pracowników na umowę o pracę, o których mowa w pkt. 7. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte oświadczeniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy 7.3 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww.wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7.4 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie nie krótszym niż 3 dni robocze, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 7.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 7.5 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7.1 czynności zamawiający za każdy stwierdzony przypadek przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7.1 czynności. 7.6 W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego naruszenia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7.2 czynności, niezależnie od sankcji przewidzianych w pkt 7.5, Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych dokona czynności naprawczych oraz bez ponownego wzywania złoży żądane przez Zamawiającego dowody w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 7.7 Za każdy stwierdzony przypadek niespełnienia wymogów, o których mowa w pkt. 7.6 Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz może zawiesić wykonanie tej części robót z winy Wykonawcy do chwili spełnienia stawianych wymogów. 7.8 W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8. W czasie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Wykonawca podejmie wszelkie konieczne kroki w celu zapewnienia ochrony środowiska przez cały czas trwania robót. Przedmiar robót jako załącznik do niniejszej specyfikacji, stanowią podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego- opracowanego metodą kalkulacji uproszczonej z podaniem wskaźników cenotwórczych i cen jednostkowych materiałów w formie tabeli.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 44231000-8, 34928200-0, 45340000-2, 45342000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38924.22
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Rak Invest Marta Rak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47717.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŻARKI
więcej: przetargi ŻARKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- KS Grębałowianka - modernizacja obiektów sportowych w zakresie przebudowy boiska głównego o nawierzchni z trawy sztucznej.
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.