To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-02
Ogłoszenie nr 510161675-N-2019 z dnia 02-08-2019 r.
Sąd Rejonowy w Brzegu: Roboty malarskie sufitów i ścian wewnętrznych budynku Sądu Rejonowego w Brzegu wraz z pracami towarzyszącymi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561539-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Brzegu, Krajowy numer identyfikacyjny 32367700000000,
ul. ul. Chrobrego
31,
49-300
Brzeg, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 442 340, e-mail
sr-brzeg@opole.so.gov.pl, faks
774 442 326.
Adres strony internetowej (url): http://www.brzeg.sr.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd Rejonowy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty malarskie sufitów i ścian wewnętrznych budynku Sądu Rejonowego w Brzegu wraz z pracami towarzyszącymi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):A-2340-94/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określa m.in. załączona w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.brzeg.sr.gov.pl/, dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych będąca integralną częścią SIWZ. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty, Wykonawca przeprowadził wizję lokalną miejsc objętych niniejszym zamówieniem w obecności jednego z pracowników Zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu chęci przybycia. Osobą do kontaktu w sprawie dokonania wizji lokalnej jest Pani Hanna Malewicka, nr tel. (77) 444 23 12. Załączony do SIWZ przedmiar robót stanowi szacunkowe określenie ilości robót, nie uwzględniające wszystkich wymogów SIWZ, w tym dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiORB). 2. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy - zabezpieczenie mienia znajdującego się bezpośrednio w rejonie wykonywanych prac, zabezpieczenie rejonu wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, b) Organizację ruchu i oznakowanie budowy, c) Próby i odbiory z udziałem Zamawiającego, Przed zgłoszeniem przedmiotu zamówienia do odbioru Wykonawca winien wykonać wszystkie niezbędne lub wymagane próby, badania i odbiory. d) Przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego - utrzymywanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót. Wykonawca uwzględni przy wykonywaniu robót wewnątrz obiektu wszelkie prace, w tym zabezpieczenie podłóg/okien, wynoszenie i wnoszenie mebli i innych przedmiotów znajdujących się w budynku po uprzednim uprzątnięciu pomieszczeń, e) Prowadzenie prac w sposób zapewniający ciągłość funkcjonowanie Sądu Rejonowego, f) Utylizację odpadów i przekazanie Zamawiającemu kart potwierdzających ten fakt, g) Natychmiastowe docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45442100-8
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45442000-7, 45453100-8, 45442300-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
1. Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w SIWZ, nie dłuższym niż: 90 dni kalendarzowych licząc od daty przekazania placu budowy, jednak nie dłużej niż do 31.10.2019r. 2. Termin rozpoczęcia realizacji umowy nastąpi wraz z protokolarnym przekazaniem placu budowy, które odbędzie się w terminie do 5 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. 3. Okres gwarancji wynosi min. 36 miesięcy, licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane. 4. Okres rękojmi za wady wynosi 5 lat licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane (protokół odbioru końcowego).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
201313.35
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NZB Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
246977.97
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Ochrona nieruchomości Brzeskiego Centrum Kultury przy ul. Mlecznej 5 w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego w 2025 r. z podziałem na zadania.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Remont drogi powiatowej 1550 O odc. od m. Lubcz do m. Wojsław.
- Wywóz i utylizacja nieczystości z terenu cmentarzy komunalnych w Brzegu mieszczących się przy ul. Starobrzeskiej, ul. Ks. Makarskiego i ul. Ofiar Katynia
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nowoczesna remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolsku
- Termomodernizacja obiektów publicznych na obszarze Gminy Złoty Stok - etap I: Przebudowa, termomodernizacja, remont przedszkola.
- Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja pomieszczenia pod utworzenie informatycznego środowiska zapasowego COAR [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.