To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-05
Ogłoszenie nr 510162151-N-2019 z dnia 05-08-2019 r.
Starostwo Powiatowe w Sławnie: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Sławieńskiego w 2019 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559521-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Sławnie, Krajowy numer identyfikacyjny 77098310100000,
ul. ul. Sempołowskiej
,
76-100
Sławno, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
0-59 8106422, 8104904, e-mail
rozwoj@powiatslawno.pl, faks
0-59 8104912.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiatslawno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Sławieńskiego w 2019 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DI.272.2.2019.I
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych Powiatu Sławieńskiego w roku 2019, obejmujące swym zakresem kompleksowy remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych w technologiach: 1) masą mineralno - bitumiczną na gorąco z recyklera; 2) grys bazaltowy otoczony emulsją przy użyciu sprzętu typu "patcher". Kompleksowy remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych Powiatu Sławieńskiego: Lp. Numer drogi Przebieg drogi 1 3723 Z ul. Bogusława X w Darłowie 3 3727 Z ul. Chopina w Darłowie 4 3735 Z ul. Kanałowa w Darłowie 5 3744 Z ul. Królowej Jadwigi w Darłowie 6 3756 Z ul. Szymanowskiego w Darłowie 7 3757 Z ul. Tkacka w Darłowie 8 3759 Z ul. Wyspiańskiego w Darłowie 9 3760 Z ul. Zwycięstwa w Darłowie 10 3761 Z ul. Żeromskiego w Darłowie 11 3732 Z Naćmierz-Grzybno 12 3738 Z Staniewice - Wrześnica 13 3739 Z Radosław-Sławsko 14 3740 Z Tokary-dr.pow.nr 0541 Z 15 3741 Z Postomino-Sławno 16 3745 Z Janiewice - Żukowo 17 3555 Z Tychowo-Słonowiczki 18 - ul. Władysława Jagiełły w Sławnie 19 - ul. Chopina 20 - ul. Gdańska 21 3729 Z Łącko-dr.pow. 0526 Z 22 3730 Z Naćmierz-Bylica 23 3734 Z Górsko-Postomino Szacunkowa ilość mieszanki asfaltowej (emulsyjno - grysowej) przewidziana do wbudowania wynosi maksymalnie 1.000 Mg. Szacunkowa ilość mieszanki mineralno - bitumicznej na gorąco na przewidziana do wbudowania wynosi maksymalnie 200 Mg. 3) Wykonawca ma prawo złożyć ofertę na każde z zadań. 4) W ciągu okresu trwania umowy, Zamawiający nie jest zobowiązany do wykorzystania całej szacunkowej ilości mieszanki emulsyjno - grysowej oraz mieszanki mineralno - bitumicznej na gorąco. 5) Rozpoczęcie robót winno nastąpić po podpisaniu umowy z chwilą ustania warunków zimowych na wezwanie telefoniczne lub pisemne przedstawiciela Wydziału Rozwoju i Infrastruktury Powiatu. 6) Kolejność oraz zakres wykonania remontów cząstkowych na poszczególnych odcinkach dróg powiatowych określa każdorazowo pracownik Wydziału Rozwoju i Infrastruktury Powiatu w formie pisemnej bądź telefonicznej. 7) Wyznaczone do remontu odcinki dróg mogą być korygowane przez pracownika Wydziału Rozwoju i Infrastruktury Powiatu i mogą ulegać zmianie. 8) Przed rozpoczęciem remontu cząstkowego na poszczególnych odcinkach dróg, Wykonawca zobowiązany jest do odbycia wizji lokalnej. Zamawiający przedstawia Wykonawcy szacunkową ilość wbudowanej mieszanki emulsyjno - grysowej oraz mieszanki mineralno - bitumicznej na gorąco. 9) Odbiory wykonanych prac będą odbywały się każdorazowo po zakończonym remoncie cząstkowym na wskazanym wcześniej przez pracownika Wydziału Rozwoju i Infrastruktury Powiatu odcinku drogi. 10) Roboty remontowe winny być wykonywane sukcesywnie w systemie ciągłym. Termin wykonania remontów na poszczególnych odcinkach wskazuje Zamawiający. 11) Za zwłokę w zakończeniu remontów wskazanych przez Zamawiającego do realizacji, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 0,1% wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki, za dany remont cząstkowy nie wykonany w terminie. 12) Za zwłokę w rozpoczęciu realizacji przedmiotu umowy, jak również za zwłokę w rozpoczęciu remontów wskazanych przez Zamawiającego do realizacji Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 0,1% wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki, za dany remont cząstkowy nie wykonany w terminie. 13) Miejsca uszkodzone oczyścić dokładnie z kurzu, zanieczyszczeń i niezwiązanych ziaren kruszywa oraz osuszyć naturalnie lub palnikiem. W szczególnych przypadkach (bardzo duże zanieczyszczenie) oczyszczenie nawierzchni można wykonać przez spłukanie wodą (z odpowiednim wyprzedzeniem dla wyschnięcia nawierzchni ). 14) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 15) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; 16) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 17) Wszystkie opisane w SIWZ elementy przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy traktować jako rozwiązania "równoważne" opisywanym, których jakość i parametry techniczne nie będą gorsze od założonych. Wykonawca, powołując się na rozwiązania "równoważne" opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 18) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 19) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 20) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 21) Zamawiający przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do tych udzielanych w ramach zamówienia podstawowego. 22) Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia (wymóg ten nie dotyczy czynności osobiście wykonywanych przez osoby prowadzące działalność gospodarczą). 2) Wykonawca lub Podwykonawca będzie dysponował osobami do wykonania czynności wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania umowy o pracę przez którąkolwiek ze stron przed zakończeniem okresu realizacji umowy, Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany/e poniżej dowód/y w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących określone w opisie przedmiotu zamówienia czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 5) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 9 wzoru umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności. 6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-0
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
660000
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Wielobranżowa "ROL-WAP" Żanetta Ordon
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
520000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - pompownia wód deszczowych"
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- SZP/242-237/2024 Częściowy remont i konserwacja elewacji zachodniej budynku Politechniki Wrocławskiej w Jeleniej Górze przy pl. Piastowskim 25
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.