eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiszczaUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 300.000,00 zł (słownietrzysta tysięcy złotych) z przeznaczeniem na zadania "Przebudowa drogi gminnej Nr 109402L w miejscowości Bukowina" oraz "Przebudowa drogi gminnej Nr 109411L w miejscowości Bukowina"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-05

Ogłoszenie nr 510162385-N-2019 z dnia 05-08-2019 r.

Urząd Gminy w Biszczy: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) z przeznaczeniem na zadania "Przebudowa drogi gminnej Nr 109402L w miejscowości Bukowina" oraz "Przebudowa drogi gminnej Nr 109411L w miejscowości Bukowina"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562097-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Biszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 99974200000000, ul. Biszcza 79, 23-425 Biszcza, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 856 022, e-mail biszcza@zgwrp.org.pl, faks 846 856 301.
Adres strony internetowej (url): www.ugbiszcza.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) z przeznaczeniem na zadania "Przebudowa drogi gminnej Nr 109402L w miejscowości Bukowina" oraz "Przebudowa drogi gminnej Nr 109411L w miejscowości Bukowina"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZZ.271.15.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1 Przedmiotem zamówienia jest: "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) z przeznaczeniem na zadania "Przebudowa drogi gminnej Nr 109402L w miejscowości Bukowina" oraz "Przebudowa drogi gminnej Nr 109411L w miejscowości Bukowina"". 2.2. Zakres usługi obejmuje: 2.2.1. Kwota kredytu 300.000,00 zł uruchamiana w transzach w terminie do 15 lipca 2019 r. 2.2.2. Okres karencji w spłacie pierwszej raty kapitałowej do 25.05.2021 r. Do wyliczenia ceny należy przyjąć wypłatę kredytu w 1 transzy w dniu 15 lipca 2019 r. 2.2.3. Okres spłaty kredytu - 5 lat. Spłata kapitału następować będzie w okresach kwartalnych od 25.05.2021 r. do 25.11.2025 r. 2.2.4. Terminy spłaty odsetek: raty odsetkowe płatne będą w okresach miesięcznych tj. od uruchomienia kredytu co miesiąc do ostatniego dnia roboczego miesiąca aż do spłaty kredytu. 2.2.5. Oprocentowanie kredytu - stopa bazowa dla ustalenia oprocentowania: - do oferty: wg. stawki WIBOR 3M na dzień 31.05.2019 r. ( tj. 1,72 %). Do kalkulacji ceny należy przyjąć rok równy 365 dni, - do umowy: oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy to suma stawki WIBOR 3M z ostatniego roboczego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym zostanie zawarta umowa i stałej niepodlegającej zmianom w okresie obowiązywania umowy marży Wykonawcy. Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy Wykonawca stosuje stawkę WIBOR 3M z ostatniego roboczego dnia kwartału poprzedzającego kwartał obrachunkowy, powiększoną o marżę Wykonawcy. Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia następnego kwartału. Bank zobowiązany jest do wyliczenia odsetek za każdy kwartał i przesłania obciążenia do Zamawiającego. 2.2.6. Planowany harmonogram spłat kredytu w latach 2021 - 2025: 25.05.2021 r. - 25.000,00 zł 25.05.2022 r. - 25.000,00 zł 25.05.2023 r. - 25.000,00 zł 25.08.2023 r. - 25.000,00 zł 25.02.2024 r. - 25.000,00 zł 25.05.2024 r. - 25.000,00 zł 25.08.2024 r. - 25.000,00 zł 25.11.2024 r. - 25.000,00 zł 25.02.2025 r. - 25.000,00 zł 25.05.2025 r. - 25.000,00 zł 25.08.2025 r. - 25.000,00 zł 25.11.2025 r. - 25.000,00 zł 2.2.7. Zamawiający może dokonać zmiany terminu spłaty kredytu/rat kredytu w ramach czasowych określonych w niniejszym punkcie bez ponoszenia dodatkowych kosztów na podstawie pisemnego powiadomienia Wykonawcy (Banku) najpóźniej na 30 dni przed zamierzonym terminem spłaty po wyrażeniu zgody przez Wykonawcę (Bank) i zawarciu aneksu do umowy. Niespłacona rata kapitałowa wchodzi w skład niespłaconej części kapitału i jest oprocentowana na niezmienionych zasadach określonych w umowie. Po każdorazowym przesunięciu terminu raty kapitałowej bank dokona stosownego przeliczenia tabeli spłaty rat kapitałowych i odsetkowych, stosownie do treści powiadomienia przez Zamawiającego. Z tytułu wyżej wymienionych czynności opisanych w niniejszym punkcie Wykonawca (Bank) nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat ani prowizji. 2.2.8. Zabezpieczeniem kredytu oraz należności ubocznych wynikających z kredytu będzie weksel "in blanco" wraz z deklaracją wekslową. 2.2.9. Dopuszcza się możliwość uruchomienia mniejszej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do złożenia pisemnego oświadczenia o rezygnacji z dalszego wykorzystania kredytu. 2.2.10. Wysokość prowizji banku za uruchomienie rzeczywistej sumy kredytu nie może być wyższa niż 1% wartości kredytu - kwota kredytu 300.000,00 zł. 2.2.11. Zamawiający zastrzega, iż w związku z udzieleniem i spłatą kredytu nie będzie ponosił żadnych narzutów, poza opłatami określonymi powyżej, tj. Wykonawca (Bank) nie będzie pobierał prowizji rekompensacyjnej od kwoty kredytu spłaconej przed terminem, prowizji za gotowość od kwoty niewykorzystanego kredytu, itp. Wykonawca (Bank) nie będzie pobierał w związku z realizacją niniejszego zamówienia jakichkolwiek dodatkowych opłat lub prowizji poza określonymi w treści oferty i SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 93236.05
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Biszczy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Biszcza 72 23-425 Biszcza
Kod pocztowy: 23-425
Miejscowość: Biszcza
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47188.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47188.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47188.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.