eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceModernizacja obiektuadaptacja pomieszczeń na zaplecze sportowe (w tym przebudowa schodów ewakuacyjnych/wejściowych oraz przebudowa i remont pomieszczeń ze zmianą sposobu użytkowania).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-28

Ogłoszenie nr 510162579-N-2020 z dnia 28-08-2020 r.

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 14: Modernizacja obiektu: adaptacja pomieszczeń na zaplecze sportowe (w tym przebudowa schodów ewakuacyjnych/wejściowych oraz przebudowa i remont pomieszczeń ze zmianą sposobu użytkowania).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561748-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 14, Krajowy numer identyfikacyjny 24041981300000, ul. ul. Przedwiośnie 2, 44-119 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 2370-288, e-mail sekretariat@zso14.gliwice.eu, faks 0-32 2370-288.
Adres strony internetowej (url): https://www.sp14gliwice.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja obiektu: adaptacja pomieszczeń na zaplecze sportowe (w tym przebudowa schodów ewakuacyjnych/wejściowych oraz przebudowa i remont pomieszczeń ze zmianą sposobu użytkowania).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/2020/R

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest adaptacja części pomieszczeń znajdujących się na poziomie piwnicy w segmencie szkoły, zwanym "łącznikiem", na zaplecze szatniowo - sanitarne. Dla pomieszczeń projektowane jest nowe wejście zewnętrzne do budynku na poziom szatni. Przebudowie ulegają schody zewnętrzne żelbetowe, w miejscu których zaprojektowano nowe schody i pochylnię prowadzącą na poziom piwnicy. W ten sposób zaplecze szatniowo - sanitarne dla sportowców, uzyska bezpośredni dostęp do boiska sportowego na zewnątrz budynku. Zakres robót budowlanych: - rozbiórka schodów żelbetowych zewnętrznych do budynku i budowa nowych schodów, - budowa pochylni - projektowane wejście do pomieszczeń sanitarnych oraz budynku szkoły na poziom piwnicy, - ocieplenie osłoniętych ścian zewnętrznych budynku w sąsiedztwie projektowanej przebudowy schodów, - ocieplenie ścian fundamentowych oraz wykonanie nowej izolacji wodoszczelnej w miejscu jw, - wykonanie nowego podziału pomieszczeń piwnicy w zakresie opracowania, - wykonanie otworów okiennych i drzwiowych w ścianie zewnętrznej, otworów drzwiowych w ścianach konstrukcyjnych - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie robót wykończeniowych posadzkowych i ściennych , - montaż wyposażenia higieniczno - sanitarnego, - wykonanie instalacji wewnętrznych ( elektrycznej, wodno - kanalizacyjnej, wentylacji mechanicznej , c.o.). - wykonanie robót z zakresu dostosowania pomieszczeń do wymogów przeciwpożarowych w związku wydzieleniem pożarowym pomieszczeń projektowanego zaplecza sportowego w odrębną strefę pożarową Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 1000 złotych brutto - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem, zabrudzeniem, zapyleniem w związku z realizacją robót. Zabezpieczenie podłóg, posadzek winno być wykonane z materiału odpornego na uszkodzenia i zapewniającego właściwą ochronę podłóg, posadzek przez cały okres robót - wykona zabezpieczenie istniejącego wyposażenia, sprzętu, mebli, itp. w związku z realizacją robót, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe - wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu - wyniesienie mebli i wyposażenia ponowne wniesienie, zabezpieczenie folią - wykona profesjonalne prace porządkowe (kompleksowe odkurzanie, mycie i sprzątanie - pomieszczenie gotowe do użytkowania). - wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, decyzjami, pismami, - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, itp., - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia, - zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy, w tym przenośne toalety, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, - zabezpieczy teren robót przed dostępem osób trzecich - ogrodzenie tymczasowe terenu robót - wykonana wydzielenia strefy robót śluzy, przepierzenia wydzielające strefę robót od pozostałych pomieszczeń szkolnych - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany - uzgodni z Zamawiającym kolorystykę do malowania ścian i sufitów, kolorystykę okładzin ściennych posadzek, itp., - wykona postanowienia pozwolenia na budowę. UWAGA: zamawiający jest na etapie uzyskiwania pozwolenia na budowę -uzyska w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie. W celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu Wykonawca winien: a) zgodnie z art. 56 ustawy Prawo budowlane, zawiadomić odpowiednie organy o zakończeniu budowy i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania, b) złożyć wniosek o udzielenie pozwolenia na użytkowanie wraz z wymaganymi dokumentami, zgodnie z art. 57 ustawy Prawo budowlane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja projektowa - załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany okres rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 21.00. d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki e) głośne prace mogą być wykonywane w takim czasie, aby nie utrudniać funkcjonowania placówki - termin wykonywania tych prac wykonawca winien uzgodnić z placówką przed rozpoczęciem tych prac. W okresie roku szkolnego głośne prace mogą wykonywane od godziny 14 do godziny 21.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45233222-1, 45223500-1, 45421000-4, 45400000-1, 45331210-1, 45310000-3, 45330000-9, 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 593060.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Elektryczny ELKO Jacek Bzdok
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tarnogórska 10
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 585521.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 585521.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 764020.50
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.