To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-30
Ogłoszenie nr 510163160-N-2020 z dnia 30-08-2020 r.
Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej: Dowóz niepełnosprawnych uczniów i podopiecznych Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w roku szkolnym 2020/2021 z terenu gminy Dąbrowa Górnicza do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach wraz z zapewnieniem opiekuna w czasie przewozu.(Zadania A-N)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545608-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej, Krajowy numer identyfikacyjny 36417237700000,
ul. Swobodna
59,
41-303
Dąbrowa Górnicza, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
(32)2612245, e-mail
sosw@dabrowa-gornicza.pl, faks
(32)2612245.
Adres strony internetowej (url): www.osw.dabrowa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz niepełnosprawnych uczniów i podopiecznych Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w roku szkolnym 2020/2021 z terenu gminy Dąbrowa Górnicza do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach wraz z zapewnieniem opiekuna w czasie przewozu.(Zadania A-N)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SOSW.262.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, o wartości zamówienia poniżej 214.000,00 EUR. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie niepełnosprawnych uczniów i podopiecznych Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w roku szkolnym 2020/2021 z terenu gminy Dąbrowa Górnicza do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach wraz z zapewnieniem opiekuna w czasie przewozu. Opis tras, ich długość i przystanki na poszczególnych zadaniach zawierają Załączniki do umów nr 8/A, 8/B, 8/C, 8/D, 8/E, 8/F, 8/G, 8/H, 8/I , 8/J, 8/K, 8/L, 8/Ł, 8/M, 8/N, stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji. Szacunkowe długości tras: Zadanie A: 75 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 13 uczniów niepełnosprawnych oraz 1 opiekuna; Zadanie B: 44 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 14 uczniów niepełnosprawnych w tym 1 uczeń na elektrycznym wózku inwalidzkim oraz 1 opiekuna; Zadanie C: 43 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 14 uczniów niepełnosprawnych w tym 1 uczeń na wózku inwalidzkim oraz 1 opiekuna; Zadanie D: 38 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 11 uczniów niepełnosprawnych w tym 2 uczniów na wózkach inwalidzkich oraz 1 opiekuna; Zadanie E: 44 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 15 uczniów niepełnosprawnych oraz 1 opiekuna; Zadanie F: 25 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 12 uczniów niepełnosprawnych oraz 1 opiekuna; Zadanie G: 20 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 15 uczniów niepełnosprawnych oraz 1 opiekuna; Zadanie H: 26 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 15 uczniów niepełnosprawnych oraz 1 opiekuna; Zadanie I: 25 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 7 uczniów niepełnosprawnych w tym 4 uczniów na wózkach inwalidzkich oraz 1 opiekuna; Zadanie J: 34 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 5 uczniów w tym 4 uczniów na wózkach inwalidzkich oraz 1 opiekuna; Zadanie K: 25 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 15 uczniów niepełnosprawnych oraz 1 opiekuna; Zadanie L: 33 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 12 uczniów niepełnosprawnych oraz 1 opiekuna; Zadanie Ł: 50 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 13 uczniów niepełnosprawnych w tym 1 uczeń na wózku inwalidzkim oraz 1 opiekuna; Zadanie M: 20 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 11 uczniów niepełnosprawnych oraz 1 opiekuna; Zadanie N: 25 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 15 uczniów niepełnosprawnych oraz 1 opiekuna. Zamawiający dopuszcza zmianę trasy w sytuacji niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy spowodowaną np. objazdami, większą liczbą przystanków, zmianą miejsc zamieszkania uczniów, zmianą ilości uczniów. Zmiany zaakceptowane przez Wykonawcę i Zamawiającego zostaną ujęte w formie aneksu do umowy podstawowej. Zamówienie będzie realizowane w okresie nie wcześniej niż od 02.09.2020r. do ostatniego dnia zajęć lekcyjnych w roku szkolnym 2020/2021 i nie dłużej niż do 24.06.2021r. z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych, dni rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego i innych ustalonych dni wolnych od zajęć. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na zadanie A i(-lub) Zadanie B i(-lub), Zadanie C i(-lub) Zadanie D i(-lub ) Zadanie E i(-lub) Zadanie F i(-lub) Zadanie G, i(-lub) Zadanie H i(-lub) Zadanie I i(-lub) Zadanie J i (-lub) Zadanie K i(-lub) Zadanie L i(-lub) Zadanie Ł i(-lub) Zadanie M i(-lub) Zadanie N. Harmonogram przewozu (tj. czas przywozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych) uzależniony będzie od rozkładu zajęć i zostanie uzgodniony z Dyrektorem placówki. Przywóz do Ośrodka będzie następował nie wcześniej niż na godzinę 7.45. Realizacja przedmiotu zamówienia musi odbywać się przy użyciu środków transportu spełniających wymagania techniczne obowiązujących przepisów, zapewniając maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób niepełnosprawnych (ustawa z dn. 20.06.1997r. - Prawo o ruchu drogowym, t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 110 z późn. zm.; ustawa z dn. 6.09.2001r. o transporcie drogowym, Dz.U.2019.2140 t.j.; Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 31.12.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 2022 z późn. zm.). Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, Zamawiający wymaga, aby dla każdej z tras (Zadania A do N) wyznaczono do realizacji oddzielnie pojazdy, tzn. jeden pojazd nie może obsługiwać więcej niż jedną trasę. Każdy pojazd przeznaczony do realizacji poszczególnych zadań musi posiadać aktualne na dzień złożenia oferty badania techniczne oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej i nieszczęśliwych wypadków. Na Wykonawcy ciąży obowiązek utrzymania tego stanu w całym okresie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga użycia do realizacji Zadań od A do N pojazdów wyprodukowanych po roku 2010. W przypadku awarii Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia pojazdu zastępczego nie później niż wciągu 1 godziny od zaistnienia zdarzenia. Samochód zastępczy musi być pojazdem wyprodukowanym po roku 2010, spełniającym warunki określone w pkt. 3.3.8.1. i 3.3.8.8. SIWZ. Wykonawca jest obowiązany do niezwłocznego przekazywania Dyrektorowi placówki informacji o wszelkich awariach lub spóźnieniach. Zmiany pojazdów bez zgody Zamawiającego na inne niż zadeklarowane w formularzu ofertowym i przyjęte w umowie będą traktowane jako nienależyte wykonanie umowy, które skutkuje sankcją w postaci kary umownej. Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w: dotyczy Zadania A: atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, minimum 13 miejsc siedzących dla uczniów i podopiecznych, minimum 1 miejsce dla opiekuna, aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW; dotyczy Zadania B: w windę do podnoszenia elektrycznych wózków inwalidzkich, atestowany mechanizm mocowania wózków inwalidzkich, atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażera na elektrycznym wózku inwalidzkim, atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, minimum 13 miejsc siedzących dla uczniów i podopiecznych oraz minimum 1 miejsce na elektryczny wózek inwalidzki, minimum 1 miejsce dla opiekuna, aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW; dotyczy Zadania C: windę lub najazdy przeznaczone dla wózków inwalidzkich, atestowany mechanizm mocowania wózków inwalidzkich, atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażera na wózku inwalidzkim, atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, minimum 13 miejsc siedzących dla uczniów i podopiecznych oraz minimum 1 miejsce dla ucznia na wózku inwalidzkim, minimum 1 miejsce dla opiekuna, aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW; dotyczy Zadania D: windę lub najazdy przeznaczone dla wózków inwalidzkich, atestowany mechanizm mocowania wózków inwalidzkich, atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów na wózkach inwalidzkich, atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, minimum 9 miejsc siedzących dla uczniów i podopiecznych oraz minimum 2 miejsca dla uczniów na wózkach inwalidzkich, minimum 1 miejsce dla opiekuna, aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW; dotyczy Zadań E, G, H, K, N: atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, minimum 15 miejsc siedzących dla uczniów i podopiecznych, minimum 1 miejsce dla opiekuna, aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW; dotyczy Zadań F, L: atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, minimum 12 miejsc siedzących dla uczniów i podopiecznych, minimum 1 miejsce dla opiekuna, aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW; dotyczy Zadania I: windę lub najazdy przeznaczone dla wózków inwalidzkich, atestowany mechanizm mocowania wózków inwalidzkich, atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów na wózkach inwalidzkich, atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, minimum 3 miejsca siedzące dla uczniów i podopiecznych oraz minimum 4 miejsca dla uczniów na wózkach inwalidzkich, minimum 1 miejsce dla opiekuna, aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW; dotyczy Zadania J: windę lub najazdy przeznaczone dla wózków inwalidzkich, atestowany mechanizm mocowania wózków inwalidzkich, atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów na wózkach inwalidzkich, atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, minimum 1 miejsce siedzące dla ucznia oraz minimum 4 miejsca dla uczniów na wózkach inwalidzkich, minimum 1 miejsce dla opiekuna, aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW; dotyczy Zadania Ł: windę lub najazdy przeznaczone dla wózków inwalidzkich, atestowany mechanizm mocowania wózków inwalidzkich, atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażera na wózku inwalidzkim, atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, minimum 12 miejsc siedzących dla uczniów i podopiecznych oraz minimum 1 miejsce dla ucznia na wózku inwalidzkim, minimum 1 miejsce dla opiekuna, aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW; dotyczy Zadania M: atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, minimum 11 miejsc siedzących dla uczniów i podopiecznych, minimum 1 miejsce dla opiekuna, aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW. Wykonawca zobowiąże osoby skierowane do realizacji zadania do zapoznania się i stosowania "Regulaminu sprawowania opieki nad uczniami w czasie dowozu do szkoły i odwozu ze szkoły w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej" (dostępny na stronie internetowej Zamawiającego). Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia opiekuna przewozu w telefon komórkowy i podania tego numeru Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na każde zadanie kierowcy spełniającego wymagania określone w ustawie z dn.6.09. 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U.2019.poz. 2140 t.j ). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnoletniego opiekuna sprawującego opiekę nad uczniami i podopiecznymi. Wymagane jest, aby osoba skierowana do realizacji zadania: odbyła przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej (obligatoryjnie),posiadała przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności opiekuńczo-pielęgnacyjnych wobec dzieci niepełnosprawnych intelektualnie i ruchowo, posiadała przygotowanie pedagogiczne, medyczne lub inne w obszarze opiekuńczym. Pojęcie "opieka nad uczniami i podopiecznymi" rozumiane jest jako zapewnienie warunków bezpieczeństwa i komfortu podczas wsiadania, wysiadania oraz przejazdu przewozem, eliminowaniu niewłaściwych zachowań podopiecznych zagrażających bezpieczeństwu jazdy, udzielaniu pierwszej pomocy przedmedycznej w sytuacji zagrażającej zdrowiu i życiu. Opiekunowie zapewniają i czuwają nad bezpieczeństwem dowożonych uczniów i podopiecznych od chwili ich wejścia do pojazdu na wyznaczonym przystanku do chwili przekazania pod opiekę wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego na terenie jego placówki. Podczas odwozu opiekunowie ponoszą odpowiedzialność za uczniów i podopiecznych od chwili ich przejęcia od wyznaczonego pracownika Zamawiającego do chwili opuszczenia pojazdu na wyznaczonym przystanku i przekazania pod opiekę rodzicom/opiekunom. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania i utrzymania w okresie obowiązywania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną minimum 200 000 zł. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (dot. równoważności pod względem np. parametrów technicznych, roku produkcji). Należność za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie rozliczana w układzie jednego miesiąca na podstawie przedłożonej faktury w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionego dokumentu na rachunek Wykonawcy poprzez mechanizm podzielonej płatności.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV: 60130000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie A: przewóz 13 uczniów niepełnosprawnych na trasie Kuźniczka Nowa- Błędów do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
76538.89
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe "BUS4YOU" M. Warmuz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
73140.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie B: przewóz 14 uczniów niepełnosprawnych w tym 1 uczeń na elektrycznym wózku inwalidzkim na trasie Tucznawa do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
61994.37
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe "BUS4YOU" M. Warmuz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
68816.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie C: przewóz 14 uczniów niepełnosprawnych w tym 1 uczeń na wózku inwalidzkim na trasie Trzebiesławice do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
60585.41
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe "BUS4YOU" M.Warmuz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
76746.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie D: przewóz 11 uczniów niepełnosprawnych w tym 2 uczniów na wózkach inwalidzkich na trasie Strzemieszyce do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
73416.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe "BUS4YOU" M. Warmuz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
62928.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie E: przewóz 15 uczniów niepełnosprawnych na trasie Strzemieszyce do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
61994.37
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Łach Adrian Lider Trans Przewóz Osób Autokarem
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
72864.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie F: przewóz 12 uczniów niepełnosprawnych na trasie Podlesie do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Postępowanie w zakresie części: Zadanie F unieważniono na podstawie art. 93. ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1843)- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne:Ceny wszystkich złożonych do udziału w postępowaniu ofert przewyższają kwoty, jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie G: przewóz 15 uczniów niepełnosprawnych na trasie Podlesie do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Postępowanie w zakresie części: Zadanie G zostało unieważnione na podst. art. 93. ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z póź. zm.) - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowania zamówienia, chyba ze zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne:Oferta najkorzystniejsza złożona do udziału w postępowaniu na Zadanie G przewyższała kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zadanie H: przewóz 15 uczniów niepełnosprawnych na trasie Reden do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne:Postępowanie w zakresie części: Zadanie H zostało unieważnione na podst. art. 93. ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z póź. zm.) - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowania zamówienia, chyba ze zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.Uzasadnienie faktyczne: Oferta najkorzystniejsza złożona do udziału w postępowaniu na Zadanie H przewyższała kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadnia. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zadanie I: przewóz 7 uczniów niepełnosprawnych w tym 4 uczniów na wózkach inwalidzkich na trasie Mydlice do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
51451.85
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe "BUS4YOU" M. Warmuz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
50600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Zadanie J: przewóz 5 uczniów w tym 4 uczniów na wózkach inwalidzkich na trasie Strzemieszyce do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne:Postępowanie w zakresie części: Zadanie J unieważniono na podst. art. 93. ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1843)- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.v Uzasadnienie faktyczne:Oferta najkorzystniejsza złożona do udziału w postępowaniu przewyższa kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Zadanie K: przewóz 15 uczniów niepełnosprawnych na trasie Stara Dąbrowa do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne:Postępowanie w zakresie części: Zadanie K unieważniono na podst. art. 93. ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1843)- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.Uzasadnienie faktyczne:Ceny wszystkich złożonych na dane zadanie ofert złożonych do udziału w postępowaniu przewyższają kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Zadanie L: przewóz 12 uczniów niepełnosprawnych na trasie Mydlice do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
73783.78
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Transportowe Ł. Łach
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
85250.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Zadanie Ł: przewóz 13 uczniów niepełnosprawnych w tym 1 uczeń na wózku inwalidzkim na trasie Mydlice do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
67125.93
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WALDEKBUSY J. Adamska sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
71668.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Zadanie M: przewóz 11 uczniów niepełnosprawnych na trasie Mydlice do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W zakresie części: Zadanie M Zamawiający unieważniił na podst. art. 93 ust. 1 pkt. 7 - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W części: Zadanie M postępowanie zostało unieważnione ze względu na brak możliwości złożenia w terminie określonym ustawowo wniosku do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą i tym samym wybrania oferty najkorzystniejszej. Zamawiający w terminie do dn. 03.07.2020r. wezwał w trybie art. 26. ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z póź. zm.) wykonawcę do poprawienia dokumentów. Zamawiający dopiero po tym terminie mógł stwierdzić brak wymaganych dokumentów oraz podjąć decyzję o wykluczeniu wykonawcy. |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Zadanie N: przewóz 15 uczniów niepełnosprawnych na trasie Centrum do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Postępowanie w zakresie części: Zadanie N unieważniono na podst. art. 93. ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1843)- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne:Cena wszystkich złożonych na dane zadanie ofert (jedna oferta)złożona do udziału w postępowaniu przewyższała kwoty, jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Świadczenie usługi przewozowej wraz z zapewnieniem opiekuna dla osób z niepełnosprawnościami - uczestników siedziby (ul. Morcinka 15) oraz filii (...)
- DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZENIA DO PRODUKCJI PODCHLORYNU SODU - ELEKTROLIZA W ZESPOLE SZKÓŁ SPORTOWYCH IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- Wymiana wykładziny podłogowej
- Bieżące utrzymanie automatycznych toalet publicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza
- Dostawa artykułów biurowych
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie uprawnionych dzieci przedszkolnych i uczniów do Szkoły Podstawowej w Dubeninkach w okresie od 7 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- Usługa transportowa, świadczona dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5
- USŁUGI TRANSPORTOWE NA PRZEWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z GMINY MIKSTAT W 2025 ROKU
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Sochaczew do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w okresie od 01.01.2025r. - 30.06.2025 r." z podziałem na trzy części.
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.