To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-31
Ogłoszenie nr 510163264-N-2020 z dnia 31-08-2020 r.
Komenda Wojewódzka Policji: Sukcesywne dostawy do Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie akcesoriów samochodowych, płynów do spryskiwaczy, materiałów eksploatacyjnych do obsługi klimatyzacji samochodowych, części do motocykli Triumph oraz części do quadów Polaris
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555151-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 51006478400000,
ul. ul. Partyzantów
42529,
10-521
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
089 5225200, 5225760, e-mail
zamowienia@ol.policja.gov.pl, faks
895 225 205.
Adres strony internetowej (url): www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy do Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie akcesoriów samochodowych, płynów do spryskiwaczy, materiałów eksploatacyjnych do obsługi klimatyzacji samochodowych, części do motocykli Triumph oraz części do quadów Polaris
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Z-t-P/14/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań częściowych: Zadanie Nr 1 - sukcesywne dostawy akcesoriów samochodowych, Zadanie Nr 2 - sukcesywne dostawy płynów do spryskiwaczy, Zadanie Nr 3 - sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do obsługi klimatyzacji samochodowych, Zadanie Nr 4 - sukcesywne dostawy części zamiennych do motocykli marki Triumph, Zadanie Nr 5 - sukcesywne dostawy części zamiennych do quadów marki Polaris. 2. Wymagane jest, aby akcesoria samochodowe (zadanie nr 1) były fabrycznie nowe, wyprodukowane w okresie do 12 miesięcy od daty dostawy. 2.1. Wymagane jest, aby asortyment ujęty w poz. od 1 do 27 spełniał wymagania niezbędne do dopuszczenia ich do zastosowania zgodnie z przeznaczeniem oraz posiadał odpowiednie oznaczenia, w tym wymagania określone w regulaminie nr 37 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych z dnia 13 listopada 2010 r. (Dz. U. UE. L. 2010.297.1). Ponadto powyższy asortyment powinien być wyprodukowany przez firmę Tunsgram, Osram, Narva, Bosch, Hella, Magneti Marelli lub Philips. Wszelkie zaostrzenia kryteriów mają za zadanie najtrafniejszy dobór właściwych akcesoriów samochodowych do pojazdów służbowych Policji, których eksploatacja w sposób znaczny odbiega od normalnej eksploatacji i nie ma na celu ograniczenia konkurencji lub innych postanowień zawartych w Pzp. 2.2. Wymagane jest dostarczenie w formie pisemnej aktualnej Karty Charakterystyki Produktu Niebezpiecznego wraz z pierwszą dostawą wszelkich substancji i preparatów niebezpiecznych. 3. Wymagane jest, aby płyny do spryskiwaczy (zadanie nr 2) były dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta, szczelnie zamkniętych i zabezpieczonych przed ewentualnym wyciekiem, o pojemnościach opako-wań określonych w Formularzu cenowym dla zadania nr 2. Na opakowaniu lub etykiecie powinny znajdować się w szczególności informacje dot. nazwy produktu, nazwy producenta, pojemność oraz data przydatności do użycia. 3.1. Wymagane jest, aby dostarczony asortyment zawierał metanol w stężeniu do 3 % wagowych na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie ograniczeń produkcji, obrotu lub stosowania substancji i mieszanin niebezpiecznych lub stwarzających zagrożenie oraz wprowadzania do obrotu lub stosowania wyrobów zawierających takie substancje lub mieszaniny (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1226). 3.2. Dostarczone płyny do spryskiwaczy powinny być zapachowe (przyjemny, nie drażniący), letnie i zimowe (do minus 22 stopni Celsjusza), obojętne dla powłok lakierniczych, uszczelek gumowych i wycieraczek. 3.3. Termin przydatności płynów do spryskiwaczy nie powinien być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 3.4. Wymagane jest dostarczenie w formie pisemnej aktualnej Karty Charakterystyki Produktu Niebezpiecznego wraz z pierwszą dostawą wszelkich substancji i preparatów niebezpiecznych. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest okazać na żądanie Zamawiającego aprobaty, atest lub certyfikaty, o ile taki jest wymagany przez obowiązujące przepisy prawa. 4. Wymagane jest, aby materiały eksploatacyjne do obsługi klimatyzacji samochodowych (zadanie nr 3) były dostarczane w szczelnie zamkniętych pojemnikach i transportowane we właściwy sposób z czytelnym oznaczeniem na opakowaniu ilości substancji/czynnika chłodniczego oraz jego nazwą 4.1. Wymagane jest, aby do każdej dostarczonej butli z czynnikiem chłodniczym, trwale zabezpieczonej plombą, niezbędny jest dokument poświadczający wage netto w kg dostarczonego w butli czynnika. 4.2. Wszelkie koszty związane z dostawą oraz ewentualnym uszkodzeniem dostarczanych produktów ponosi dostawca. 4.3. Zamawiający dokona zapłaty faktury w terminie 30 dni od daty odbioru nieuszkodzonego produktu, na podstawie pisemnego pokwitowania przez magazyniera w obecności dostawcy. 4.4. Zamawiający dokona zwrotu pustych butli po czynniku chłodniczym w ciągu 3 tygodni od daty dostawy. Zarówno dostawa jak i zwrot pustych butli nastąpi na koszt Wykonawcy bez pobierania kaucji. 4.5. Wymagane jest dostarczenie w formie pisemnej aktualnej Karty Charakterystyki Produktu Niebezpiecznego wraz z pierwszą dostawą wszelkich substancji i preparatów niebezpiecznych. 5. Wymagane jest, aby części zamienne będące przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 4-5 były dostarczane fabrycznie nowe i kompletne, oryginalne lub alternatywne i były zgodne z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 461/2010 z dnia 27 maja 2010 r. w sprawie stosowania art. 101 ust. 3 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do kategorii porozumień wertykalnych i praktyk uzgodnionych w sektorze pojazdów silnikowych. Części zamienne - związane z bezpieczeństwem użytkowania pojazdów i ochroną środowiska mogą być montowane w pojazdach, jeżeli spełniony jest co najmniej jeden z następujących warunków: - oznakowane są znakami homologacji międzynarodowej stosowanymi w homologacji Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) - "E" lub Unii Europejskiej -"e", - oznakowane są cechami producenta pojazdu, na który wystawiono krajowe świadectwo homologacji typu pojazdu; ocechowanie to powinno być zgłoszone do upoważnionej jednostki celem ewidencji, - oznakowane są znakiem zgodności zgodnie z przepisami o systemie oceny zgodności i akredytacji,przepisu nie stosuje się do przedmiotów wyposażenia i części oznakowanych znakiem bezpieczeństwa na podstawie dotychczasowych przepisów o badaniach i certyfikacji, - wykaz części związanych z bezpieczeństwem użytkowania pojazdu i ochroną środowiska podlegających sprawdzeniu w tym zakresie przez jednostki akredytowane w polskim systemie akredytacji określa załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków tech-nicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 2022), - przedmioty wyposażenia i części objęte obowiązkiem homologacji typu określone są w przepisach o homologacji pojazdów. 5.1. Części zamienne oryginalne wprowadzone na rynek przez Producenta pojazdu winny być zapakowane w opakowania koncernu samochodowego z trwałym oznaczeniem jego logo, a wprowadzone na rynek przez producenta części winny być zapakowane w opakowania tego producenta. 5.2 Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczone towary 12 miesięcznej gwarancji, lecz nie krótszej niż gwarancja udzielona przez producenta, licząc od dnia dostarczenia towaru Zamawiającemu. 5.3 Na części, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. 5.4 Wykonawca zobowiązany jest okazać na żądanie Zamawiającego aprobatę, atest lub certyfikat, o ile taki jest wymagany przez obowiązujące przepisy prawa. Wykonawca gwarantuje, że wszedł w posiadanie towaru stanowiącego przedmiot umowy ponosząc z tego tytułu wszelkie opłaty przewidziane prawem. 6. Wykonawca zobowiązany jest podać w swojej ofercie producenta oferowanych produktów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 34300000-0
Dodatkowe kody CPV: 39831500-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
52390.24
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ARMAPOL Sp. z.o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
49143.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30081.30
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Auto Land Polska S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24230.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11024.39
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INTER CARS S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6977.19
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24796.75
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H. MOTOZBYT Wojciech Macioch
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29598.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18943.09
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H. MOTOZBYT Wojciech Macioch
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23257.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego nr 12 w budynku przy ul. Żeromskiego 11 w Olsztynie
- OBO 2025 Osiedle Zielona Górka: Budowa oświetlenia przy ul. Czereśniowej w Olsztynie - etap 1 i 2
- Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego nr 8 w budynku przy ul. Jagiellońskiej 28 w Olsztynie
- Świadczenie na terenie miasta Olsztyna usług społecznych z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Policji- II POSTĘPOWANIE
- System kolejkowy
- Remont dachu w budynku przy ul. Kossaka 2/4 oraz w budynku przy ul. Lubelskiej 43C w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa opon, akumulatorów, części zamiennych oraz chemii samochodowej do sprzętu inżynieryjnego oraz pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 15/25/P
- Zakup paliw oraz akcesoriów pozapaliwowych do samochodów służbowych ZDMK.
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie.
- [4WOG-1200.2712.30.2025] Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów, filtrów, hamulców, akumulatorów oraz opon z podziałem na 7 części
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.