Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-31
Ogłoszenie nr 510163435-N-2020 z dnia 31-08-2020 r.
Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Sulejówku: Budowa budynku biurowego część A z wyposażeniem oraz z przyłączami, utwardzonym placykiem przed wejściem i podjazdem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561045-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Sulejówku, Krajowy numer identyfikacyjny 01221677100000,
ul. ul. Wodociągowa
10,
05-070
Sulejówek, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 830 165, e-mail
biuro@mzwiksulejowek.pl, faks
227 600 144.
Adres strony internetowej (url): www.bip.mzwik.sulejowek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku biurowego część A z wyposażeniem oraz z przyłączami, utwardzonym placykiem przed wejściem i podjazdem
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MZWIK/ZP-271.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pt. Budowa budynku biurowego część A z wyposażeniem oraz z przyłączami, utwardzonym placykiem przed wejściem i podjazdem" według opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz w oparciu o decyzję Nr 78/17 z dnia 13 czerwca 2017 o pozwoleniu na budowę oraz decyzja zamienna nr 2/Z/2020 z dnia 17 marca 2020 r. . 2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja części A budynku, która będzie samodzielnym funkcjonalnie i technicznie budynkiem. Wybudowanie budynku biurowego część A z przyłączami, utwardzonym placykiem z płyt betonowych przed wejściem, miejscami parkingowymi i podjazdem do cześć A. Część A będzie się składała z biura obsługi klienta - otwarta strefa z czytelnym dostępem z zewnętrz (również dla osób niepełnosprawnych) z toaletą dla klientów i osób niepełnosprawnych. Część biurowa - z pokojami biurowymi umieszczonymi od strony południowej i zapleczem socjalnym, serwerownią, archiwum, pomieszczeniem technicznym na piec c.o. i pomieszczeniem porządkowym. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowo - kosztorysowa tj.: a) Projekt budowlany wraz z pozwoleniami, uzgodnieniami i opiniami wymaganymi odrębnymi przepisami; b) Projekt wykonawczy; c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; d) przedmiar robót; e) opinia geotechniczna i dokumentacja techniczna badań podłoża gruntowego; f) projekt budowlano - wykonawczy przyłącza wodociągowego oraz przykanalika kanalizacji sanitarnej; g) wykaz materiałów budowlanych wraz z określeniem ich standardu i sposobu wbudowania. 4. Zamawiający informuje, że w przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem robót wiążące są postanowienia dokumentacji projektowej. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie oferty całość prac wynikających z dokumentacji projektowej. 5. Do zakresu będącego przedmiotem zamówienia należą w szczególności: a) Wykonanie robót przygotowawczych; b) Wykonanie budynku biurowego część A wraz z instalacjami wewnętrznymi; c) Wykonanie parkingu liczącego 11 miejsc postojowych dla samochodów osobowych wraz z drogami manewrowymi i dojazdem do hydrantu; d) Wykonanie linii kablowej oświetlenia terenu i przyłącza energetycznego; e) Wykonanie zewnętrznego nadziemnego hydrantu przeciwpożarowego, f) Wykonanie elementów małej architektury; g) Wykonanie przyłączy; h) Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, złożenie jej w Państwowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz po przyjęciu ww. inwentaryzacji do zasobów PODGiK dostarczenie Zamawiającemu. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza ma być oprócz formy papierowej wykonana dodatkowo w formie elektronicznej na płycie CD (format PDF oraz DGW), i) Sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, j) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego - część A, k) Inne prace niezbędne w toku realizacji, o ile SIWZ nie stanowi inaczej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111291-4, 45210000-2, 45310000-3, 45320000-6, 45331100-7, 45330000-9, 45343000-3, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1820327.71
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: E.W.RENTAL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1820327.71
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SULEJÓWKA
- Dostawa energii elektrycznej do kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku oraz do oddziału Muzeum Józefa Piłsudskiego w Łodzi
- "Świadczenie powszechnych usług pocztowych oraz odbiór korespondencji w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Miasta Sulejówek"
więcej: przetargi w Sulejówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.