To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-06
Ogłoszenie nr 510163485-N-2019 z dnia 06-08-2019 r.
PGL LP Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska: Dostawa 300 szt. palet z PCV do Szkółki Kontenerowej w Wierzchosławicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572252-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
PGL LP Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska, Krajowy numer identyfikacyjny 35054555300000,
ul. ul. Szarwarska
1,
33-200
Dąbrowa Tarnowska, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
146 422 101, e-mail
dabrowatar@krakow.lasy.gov.pl, faks
146 424 233.
Adres strony internetowej (url): www.dabrowa.krakow.lasy.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 300 szt. palet z PCV do Szkółki Kontenerowej w Wierzchosławicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SI.270.2.9.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa palet z PCV do Szkółki Kontenerowej w Wierzchosławicach w ilości 300 sztuk z dostosowaniem ilości do tzw. zestawów transportowych. Realizacja dostawy z dokładnością +/- 2 % zamówionej ilości oznacza jej należyte wykonanie. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych - Produkty z tworzyw sztucznych 3. Dostarczone palety muszą być fabrycznie nowe. Na paletach będą układane skrzynki z sadzonkami w ok 10-ciu warstwach i całość zostanie owinięta streczem. Tak przygotowane do przechowywania sadzonki drzew będą przetrzymywane przez okres zimowy w komorach chłodniczych z panującą wewnątrz temperaturą około minus 2°C oraz wilgotnością powietrza w zakresie 92-95%. 4. Palety powinny być wykonane z PCV lub PE o następujących właściwościach: o przystosowany do pracy w zakresie temperatur od -10°C do +40°C, o przez co najmniej 5 lat odporny na starzenie, gnicie w wilgotnym środowisku z równoczesnym zachowaniem właściwości fizycznych, kształtów i wymiarów, o nie wchodzący w reakcje chemicznie z żadnym podłożem stosowanym w szkółkarstwie oraz środkami ochrony roślin, o podlegający procesowi recyklingu, o nie zawierający substancji szkodliwych dla zdrowia i środowiska, o kolor czarny lub zielony (całość zamówienia w jednym kolorze), 5. Dostarczone palety muszą spełniać następujące wymagania: o muszą być odporne na uderzenia w trakcie przemieszczania ręcznego, składowania, mycia, podawania na stanowiska linii technologicznej (nie mogą pękać, dopuszczalne są zarysowania), na uderzenia i wzajemne ocieranie się skrzynek z materiałem sadzeniowym podczas transportu wózkami widłowymi i samochodami, o Palety muszą być ażurowe oraz posiadać 3 płozy, nie mogą mieć tylko nóżek. o Górne krawędzie palet powinny posiadać ranty zabezpieczające przed przemieszczaniem się ułożonych na nich skrzynek, 6. Parametry palety: o długość 800 mm o szerokość 1200 mm o wysokość 150 mm o nośność dynamiczna 1000 Kg o nośność w regale 500 Kg o nośność statyczna 4000 Kg Wymagany okres gwarancji: min. 2 lata na przedmiot zamówienia liczony od dnia dostawy oraz podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie jakości przedmiotu zamówienia wraz z dostawą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o spełnianiu wszystkich wymogów oraz parametrów technicznych określonych w SIWZ, w tym, że przedmiot dostawy jest wykonany z odpowiedniego materiału, a także że oferowany produkt posiada wymagane prawem atesty i certyfikaty. 7. Prawo opcji: a) Opcjonalnie Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawy analogiczne jak opisane w SIWZ ("Opcja"). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. b) Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20% Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 6 ust 1 lit. A wzoru umowy c) Zlecanie dostaw będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tych dostaw, uiszczanie zapłaty oraz odpowiedzialność za ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy, w tym realizacja prawa do odstąpienia od Umowy następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku prac będących Przedmiotem Umowy. d) Opcjonalnie zamawiający jest uprawniony do redukcji zakresu przedmiotu umowy na wartość max. do 20% Wartości Przedmiotu Umowy określonej w § 6 ust 1 lit a wzoru umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 19520000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IREKO Sp.j. Irena Kotowska, Jacek Kotowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30811.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
- Utworzenie 60 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem Kościelna 25A, Dąbrowa Tarnowska
- "Dostawa elementów umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Dąbrowa Tarnowska"
- "Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku"
- Opracowanie dokumentacji projektowych z podziałem na części dla zadań obejmujących budowę dróg dla pieszych
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1307K Swarzów - Mędrzechów - Delastowice polegająca na budowie ścieżki pieszo - rowerowej w miejscowości Mędrzechów
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Nieczajnie Górnej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości i sprzętu sprzątającego
- Dostawa środków czystości, preparatów myjących, artykułów higienicznych i drobnego sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- Zakup i dostawa wyposażenia sali do terapii SI wraz z kabiną SI dla szkoły podstawowej z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dwukrotny zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.