To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-06
Ogłoszenie nr 510163685-N-2019 z dnia 06-08-2019 r.
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy - sprawa nr 34/2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550524-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Administratorem danych osobowych uczestników postępowania jest 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy;
I. 1) NAZWA I ADRES:
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000,
ul. ul. Czwartaków
3,
86-300
Grudziądz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail
13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy - sprawa nr 34/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) roboty zewnętrzne stanowiące wykonanie zakresu prac: ? rozbiórka betonowych czapek kominowych, ? przemurowanie kominów, ? wykonanie nakryw kominów, ? naprawa tynków zewnętrznych, ? rozebranie rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej, ? rozebranie obróbek blacharskich (pasy nadrynnowe i podrynnowe, ogniomury, komin itp.), ? wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej, ? montaż rynien z blachy ocynkowanej, ? montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej, ? krycie starych dachów papą termozgrzewalną, ? wznoszenie rusztowań, ? wykucie krat okiennych, ? montaż krat okiennych , ? montaż kratek wentylacyjnych, ? malowanie elewacji i elementów na elewacji, ? rozbiórka istniejącej opaski betonowej, ? wykonanie opasek, ? rozbiórka istniejących schodów, ? wykonanie nowych schodów zewnętrznych. 2) roboty wewnętrzne stanowiące wykonanie zakresu prac: ? zeskrobanie i zmycie starej farby emulsyjnej i olejnej, ? demontaż ościeżnic drzwiowych i okiennych oraz krat, ? montaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, ? licowanie ścian płytkami, ? montaż okien, ? odbicie i wykonanie tynków wewnętrznych, ? roboty malarskie wewnętrzne, ? wykonanie gładzi gipsowych, ? malowanie grzejników, rur c.o. farbą olejną, ? roboty sanitarne (wymiana zlewozmywaka, zaworu itp.), ? montaż opraw oświetleniowych sufitowych i ściennych, ? montaż gniazd wtyczkowych i łączników, ? demontaż boazerii, ? przekucie otworu w ścianie dla zamontowania drzwi, ? rozebranie ścianki działowej, ? zamurowanie otworów w ścianach, ? wymiana krat wentylacyjnych, ? wykonanie tynku mozaikowego, ? zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, ? warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej, ? ułożenie belek nadprożowych, ? posadzki z wykładzin sztucznych, ? posadzki z paneli podłogowych, ? demontaż i montaż skrzynek hydrantowych, ? wykucie z muru podokienników, ? demontaż i montaż parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej, ? demontaż stolarki okiennej, ? demontaż podokienników, ? montaż stolarki okiennej, ? obsadzenie podokienników, ? montaż krat okiennych, ? montaż poręczy schodowych, ? jednokrotne malowanie balustrady, ? demontaż ustępu, pisuaru, umywalki, baterii umywalkowej, baterii prysznicowej, wpustu żeliwnego, zaworów, rurarzu, podgrzewacza wody, miski brodzikowej, ? rozebranie wykładziny ściennej z płytek, ? skucie płytek terakotowych oraz ułożenie nowych płytek podłogowych, wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 20 mm, ? wykucie bruzd w ścianach z cegieł dla prowadzenia rurociągów, ? montaż rurociągów, zaworów, umywalek, ustępów, pisuarów, baterii umywalkowych, baterii prysznicowych, podgrzewaczy, wpustów, ? próba szczelności i dezynfekcja instalacji, ? montaż rurociągów PVC, ? obsadzeniem maskownic, ? montaż systemu ścian działkowych kabin sanitarnych ? ścianki działkowe (obudowa pionów kanalizacyjnych), ? wykonanie instalacji, ? posadzki płytkowe, ? licowanie ścian płytkami, ? montaż foli nieprzezroczystej w oknach, ? utylizacja materiałów uzyskanych z demontażu. 4. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt), 2) zabezpieczenia budynku przed zalaniem i uszkodzeniami, 3) zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku i przebywającym w budynku oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie czynnym, 4) umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku przez pracowników, żołnierzy i interesantów jednostki wojskowej, 5) realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku. Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania.6. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 j.t.), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 7. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. 9. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., Dz.U. z 2018 r. poz. 992, z późn.zm.). oraz udokumentowania tych czynności. Wykonawca (lub jego podwykonawca) winien posiadać uprawnienia w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2018 r., poz. 992 z późn.zm.). 10. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru. Z każdorazowego wywozu i przeważenia zostanie sporządzone zestawienie ilościowe pozyskanego z demontażu złomu ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy, kolorowy, żeliwny). Każdorazowo na podstawie sporządzonego zestawienia pozyskanego z demontażu złomu Zamawiający wystawi fakturę VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy i tym samym upoważni Wykonawcę do sprzedaży, bądź zagospodarowania pozyskanego z demontażu złomu. Wartość złomu zostanie ustalona następująco: ilość kg złomu kolorowego (miedź) x19,10zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim); ilość kg złomu stalowego x 0,65 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim); ilość kg złomu żeliwnego x 0,97 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim). 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące naprawę dachu, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, 1000, 1076, 1608 i 1629), co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa oraz umowa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45421000-4
Dodatkowe kody CPV: 45442100-8, 45262522-6, 45450000-6, 45332400-7, 45311200-2, 45432130-4, 45261910-6, 45261320-3, 45262120-8, 90500000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
421957.82
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Mariusz Chachulski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
519008.93
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Konserwacja serwisowa urządzeń wentylacji i klimatyzacji - 30/2025
- Rozbiórka budynków nr 232 i nr 233 oraz suwnicy wraz z podtorzem w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 32/2025
- Wynajem i stała obsługa zespołu spalinowo-prądotwórczego do zasilania kontenerów sanitarnych- sprawa 31/2025
- Realizacja robót budowlanych, dostawa, montaż oraz wykonanie prac związanych z instalacją pomp ciepła-Etap II
- Wykonanie przeglądów serwisowych pomp próżni oraz zbiorników podciśnieniowych wraz z instalacjami przyłączeniowymi zlokalizowanych na terenie Regionalnego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego - znak sprawy: Z/24/PN/25
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Odpady komunalne
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
więcej: Kładzenie rynien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.