eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzRemont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy - sprawa nr 34/2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-06

Ogłoszenie nr 510163685-N-2019 z dnia 06-08-2019 r.

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy - sprawa nr 34/2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550524-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Administratorem danych osobowych uczestników postępowania jest 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy;


I. 1) NAZWA I ADRES:

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail 13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy - sprawa nr 34/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) roboty zewnętrzne stanowiące wykonanie zakresu prac: ? rozbiórka betonowych czapek kominowych, ? przemurowanie kominów, ? wykonanie nakryw kominów, ? naprawa tynków zewnętrznych, ? rozebranie rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej, ? rozebranie obróbek blacharskich (pasy nadrynnowe i podrynnowe, ogniomury, komin itp.), ? wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej, ? montaż rynien z blachy ocynkowanej, ? montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej, ? krycie starych dachów papą termozgrzewalną, ? wznoszenie rusztowań, ? wykucie krat okiennych, ? montaż krat okiennych , ? montaż kratek wentylacyjnych, ? malowanie elewacji i elementów na elewacji, ? rozbiórka istniejącej opaski betonowej, ? wykonanie opasek, ? rozbiórka istniejących schodów, ? wykonanie nowych schodów zewnętrznych. 2) roboty wewnętrzne stanowiące wykonanie zakresu prac: ? zeskrobanie i zmycie starej farby emulsyjnej i olejnej, ? demontaż ościeżnic drzwiowych i okiennych oraz krat, ? montaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, ? licowanie ścian płytkami, ? montaż okien, ? odbicie i wykonanie tynków wewnętrznych, ? roboty malarskie wewnętrzne, ? wykonanie gładzi gipsowych, ? malowanie grzejników, rur c.o. farbą olejną, ? roboty sanitarne (wymiana zlewozmywaka, zaworu itp.), ? montaż opraw oświetleniowych sufitowych i ściennych, ? montaż gniazd wtyczkowych i łączników, ? demontaż boazerii, ? przekucie otworu w ścianie dla zamontowania drzwi, ? rozebranie ścianki działowej, ? zamurowanie otworów w ścianach, ? wymiana krat wentylacyjnych, ? wykonanie tynku mozaikowego, ? zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, ? warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej, ? ułożenie belek nadprożowych, ? posadzki z wykładzin sztucznych, ? posadzki z paneli podłogowych, ? demontaż i montaż skrzynek hydrantowych, ? wykucie z muru podokienników, ? demontaż i montaż parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej, ? demontaż stolarki okiennej, ? demontaż podokienników, ? montaż stolarki okiennej, ? obsadzenie podokienników, ? montaż krat okiennych, ? montaż poręczy schodowych, ? jednokrotne malowanie balustrady, ? demontaż ustępu, pisuaru, umywalki, baterii umywalkowej, baterii prysznicowej, wpustu żeliwnego, zaworów, rurarzu, podgrzewacza wody, miski brodzikowej, ? rozebranie wykładziny ściennej z płytek, ? skucie płytek terakotowych oraz ułożenie nowych płytek podłogowych, wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 20 mm, ? wykucie bruzd w ścianach z cegieł dla prowadzenia rurociągów, ? montaż rurociągów, zaworów, umywalek, ustępów, pisuarów, baterii umywalkowych, baterii prysznicowych, podgrzewaczy, wpustów, ? próba szczelności i dezynfekcja instalacji, ? montaż rurociągów PVC, ? obsadzeniem maskownic, ? montaż systemu ścian działkowych kabin sanitarnych ? ścianki działkowe (obudowa pionów kanalizacyjnych), ? wykonanie instalacji, ? posadzki płytkowe, ? licowanie ścian płytkami, ? montaż foli nieprzezroczystej w oknach, ? utylizacja materiałów uzyskanych z demontażu. 4. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt), 2) zabezpieczenia budynku przed zalaniem i uszkodzeniami, 3) zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku i przebywającym w budynku oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie czynnym, 4) umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku przez pracowników, żołnierzy i interesantów jednostki wojskowej, 5) realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku. Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania.6. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 j.t.), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 7. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. 9. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., Dz.U. z 2018 r. poz. 992, z późn.zm.). oraz udokumentowania tych czynności. Wykonawca (lub jego podwykonawca) winien posiadać uprawnienia w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2018 r., poz. 992 z późn.zm.). 10. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru. Z każdorazowego wywozu i przeważenia zostanie sporządzone zestawienie ilościowe pozyskanego z demontażu złomu ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy, kolorowy, żeliwny). Każdorazowo na podstawie sporządzonego zestawienia pozyskanego z demontażu złomu Zamawiający wystawi fakturę VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy i tym samym upoważni Wykonawcę do sprzedaży, bądź zagospodarowania pozyskanego z demontażu złomu. Wartość złomu zostanie ustalona następująco: ilość kg złomu kolorowego (miedź) x19,10zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim); ilość kg złomu stalowego x 0,65 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim); ilość kg złomu żeliwnego x 0,97 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim). 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące naprawę dachu, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, 1000, 1076, 1608 i 1629), co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa oraz umowa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45421000-4


Dodatkowe kody CPV: 45442100-8, 45262522-6, 45450000-6, 45332400-7, 45311200-2, 45432130-4, 45261910-6, 45261320-3, 45262120-8, 90500000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 421957.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Mariusz Chachulski
Email wykonawcy: mariuszzbiczno@wp.pl
Adres pocztowy:
Kod pocztowy: 87-305
Miejscowość: Zbiczno
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 519008.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 519008.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 519008.93
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.