eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleUsuwanie padłych zwierząt z dróg i terenów gminnych w latach 2020 - 2023

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-31

Ogłoszenie nr 510163768-N-2020 z dnia 31-08-2020 r.

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych: Usuwanie padłych zwierząt z dróg i terenów gminnych w latach 2020 - 2023

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567081-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000000, ul. ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 40 34 451, e-mail zp@kedzierzynkozle.pl, faks 77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/; https://e-propublico.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usuwanie padłych zwierząt z dróg i terenów gminnych w latach 2020 - 2023

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.83.2020.AH

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A. Zakres zamówienia obejmuje usuwanie martwych zwierząt (padliny) z parków, skwerów, placów oraz innych terenów oraz dróg Gminy Kędzierzyn-Koźle. 1. Zadanie będzie realizowane całodobowo, w dni powszednie, dni wolne od pracy oraz świąteczne poprzez: a) dojazd do miejsca zdarzenia własnym środkiem transportu na zgłoszenie telefoniczne Straży Miejskiej i przystąpienie do interwencji (usunięcie padliny) w czasie wskazanym w ofercie przez Wykonawcę - od przyjęcia zgłoszenia telefonicznego; (maksymalny czas na przystąpienie do interwencji - nie dłużej niż 6 godzin); b) zebranie i usunięcie zwłok zwierzęcia (zwierząt) lub ich części; c) transport padliny w szczelnych workach lub pojemnikach własnym środkiem transportu do zakładu utylizacji; d) pokrycie kosztu przyjęcia padliny do zakładu utylizacji oraz wszelkich innych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia; e) prowadzenie i przekazywanie Zamawiającemu kopii dokumentu przekazania padliny do zakładu utylizacji. 2. Zlecenie wykonania czynności odbywać się będzie wyłącznie na podstawie bieżących zgłoszeń Straży Miejskiej. 3. Dokumentami potwierdzającymi wykonanie zadania, które należy dołączyć do faktury są: a) miesięczne zestawienie usuniętych padłych zwierząt z dróg i terenów gminnych, zawierające datę i miejsce zdarzenia, gatunek zwierzęcia, pieczęć i podpis jednostki wzywającej, tj. Straży Miejskiej; b) dokumenty potwierdzające przekazanie padliny do zakładu utylizacji. 4. Zamawiający przewiduje, że ilość padliny usuniętej w okresie trwania umowy nie przekroczy 6191 kg. B. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, w sytuacji nieprzewidzianego zwiększenia ilości padłych zwierząt. Podstawą do ustalenia wynagrodzenia za usługi zlecane w ramach opcji będzie stawka za usunięcie 1 kg padliny podana w formularzu ofertowym. Zamawiający w ramach prawa opcji może dokonać zwiększenia zamówienia, które nie przekroczy 30% zamówienia podstawowego. Wykorzystanie wskazanej opcji nastąpić może w terminie obowiązywania umowy, pod warunkiem posiadania środków w budżecie. C. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający informuje, iż nie stawia wymogu określonego w art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp, polegającego na tym, że osoby zaangażowane w realizację zamówienia były zatrudnione na umowie o pracę na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm.). D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ oraz część II Istotne postanowienia umowy zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ oraz https://e-propublico.pl/ stanowiące integralną część SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

1. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z zasadami wskazanymi w SIWZ i przypadającym w okresie od daty zawarcia umowy do 31.12.2023r. lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy. 2. Czas na przystąpienie do interwencji - nie dłużej niż 6 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia od Straży Miejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 217304.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marian Kaliściak prowadzący działalność gospodarczą pn. "Zakład Usług Drogowych DROMAR Marian Kaliściak"
Email wykonawcy: biuro@dromar.info
Adres pocztowy: ul. Gliwicka 25
Kod pocztowy: 44-145
Miejscowość: Stanica
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 159108.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 159108.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 167157.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.