To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-01
Ogłoszenie nr 510164156-N-2020 z dnia 01-09-2020 r.
Urząd Miejski w Gozdnicy: Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Gozdnica od 1 września 2020r. do 31 grudnia 2021r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540136075-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540136102-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Gozdnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 52511600000000,
ul. Ceramików
2,
68-130
Gozdnica, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 601 076, e-mail
zamowienia@gozdnica.pl, faks
683 601 076.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Gozdnica od 1 września 2020r. do 31 grudnia 2021r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GM.271.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zagospodarowaniu, poniżej wskazanych rodzajów, odpadówkomunalnych dostarczonych przez podmiot lub podmioty odbierający/odbierające przedmiotowo określone odpady z: o nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Gozdnica o punktu / punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych funkcjonujących na terenie gminy Gozdnica w określonej poniżej ilości maksymalnej, w okresie od 01.01.2020r.do 31.08.2020r. 2.2. Kody CPV określające przedmiot zamówienia 2.2.1.Kod określający główny przedmiot zamówienia: 90.50.00.00-2-usługi związane z odpadami. 2.2.2. Kody uzupełniające: 90.51.00.00-5-usuwanie i obróbka odpadów 90.51.40.00-3-usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00-2-usługi gospodarki odpadami 2.3.Zagospodarowanie odpadów polega na przetworzeniu odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1pkt 21 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701, z późn. z zm.). 2.4. Ilekroć Zamawiający posługuje się kodami odpadów, należy przez to rozumieć kody zawarte w rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 2stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. poz. 10). 2.4.Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania następujących frakcji odpadów komunalnych: o niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, tj. odpady sklasyfikowane pod kodem 20 03 01, o odpady biodegradowalne, tj. odpady sklasyfikowane pod kodami 20 02 01, 20 01 08, o metale i tworzywa sztucznej - tworzywa sztuczne, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, metale w tym odpady opakowaniowe z metali, opakowania wielomateriałowe, tj. odpady sklasyfikowane pod kodem 15 01 02, o opakowania ze szkła tj. odpady sklasyfikowane pod kodem 15 01 07 o odpady wielkogabarytowe, w tym meble i materace, tj. odpady sklasyfikowane pod kodem 20 03 07, o odpady budowlane i rozbiórkowe, tj. odpady sklasyfikowane pod kodami 17 09 04, o zużyte opony o średnicy do 120 cm., tj. odpady sklasyfikowane pod kodem 16 01 03, 2.5. Maksymalna ilość odpadów komunalnych do zagospodarowania w okresie: od 01.09.2020r. do 31.12.2020r. wynosi: o 262,50 Mg - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne sklasyfikowane pod kodem 20 03 01 o 12,60 Mg - odpady biodegradowalne sklasyfikowanepod kodem 20 02 01 o 19,50 Mg - metale i tworzywa sztuczne sklasyfikowane pod kodem 15 01 02 o 35,00 Mg - odpady wielkogabarytowe sklasyfikowane pod kodem 20 03 07 o 62,50 Mg - odpady budowlane i rozbiórkowe sklasyfikowane pod kodem 17 09 04 o 4,50 zużyte opony o średnicy do 120 cm. sklasyfikowanepod kodem 16 01 03 Od 01.01.2021r. do 31.12.2021r. wynosi o 787,50 Mg - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne sklasyfikowane pod kodem 20 03 01 o 43,00 Mg - odpady biodegradowalnesklasyfikowanepod kodem 20 02 01 o 58,50 Mg - metale i tworzywa sztuczne sklasyfikowane pod kodem 15 01 02 o 84,00 Mg - opakowania ze szkła tj. odpady sklasyfikowane pod kodem 15 01 07 w 2021r. o 105,00 Mg - odpady wielkogabarytowesklasyfikowane pod kodem 20 03 07 o 190,00 Mg - odpady budowlane i rozbiórkowesklasyfikowane pod kodem 17 09 04 o 15,00 Mg - zużyte opony o średnicy do 120 cm.sklasyfikowanepod kodem 16 01 03 2.6. Odpady komunalne w celu ich zagospodarowania będą przekazywane sukcesywnie w ilościach zależnych od ilości odpadów wytworzonych na terenie gminy Gozdnica i odebranych przez podmiot świadczący usługę odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy Gozdnica, do instalacji wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. 2.7. Odpady podlegające obowiązkowi zagospodarowania w instalacji komunalnej mogą zostać zagospodarowane wyłącznie w instalacji komunalnej. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne muszą zostać zagospodarowanie w instalacji komunalnej prowadzonej przez Wykonawcę, wskazanej w ofercie, zza wyjątkiem sytuacji dla, których w sposób wyraźny przewidziano wyłączenie tego obowiązku. 2.8.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił realizację zamówienia w zakresie zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych przy użyciu instalacji komunalnej do przetwarzania odpadówobjętych przedmiotem zamówienia, wskazanej na liście, o której mowa w art. 38b ust. 1 pkt. 1 ustawy o odpadach zmienionej ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy outrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw, zwanej dalejustawą z dnia 19 lipca 2019 r. Do czasu utworzenia listy, o której mowa w art. 38b ust. 1 pkt.1 ustawy o odpadach, zmienionej ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. zastosowanie mają postanowienia art. 17 ust. 1 i 2 ww. ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. 2.9. Dla zapewnienie odpowiedniej jakości, w tym środowiskowej, świadczonych usług Zamawiający wymaga by zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz odpadów biodegradowalnych następowało zgodnie z wymaganiami: 2.9.1. systemu zarządzania środowiskowego PN-EN ISO 14001 lub równoważnymi systemami, przy zastrzeżeniu, że za równoważne Zamawiający uznaje wyłącznie ustandaryzowane systemy międzynarodowe, stosowane na terenie UE, 2.9.2 systemu zarządzania jakością PN-EN ISO 9001 lub równoważnymi systemami, przy zastrzeżeniu, że za równoważne Zamawiający uznaje wyłącznie ustandaryzowane systemy międzynarodowe, stosowane na terenie UE. W tym celu Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał wdrożony system zarządzania środowiskowego w oparciu o normę PN-EN ISO 14001 lub równoważną oraz system zarządzania jakością w oparciu o normę PN-EN ISO 9001 lub równoważną, przynajmniej w zakresie prowadzenia działalności dotyczącej zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz biodegradowalnych odpadów komunalnych. 2.10.. Jeżeli instalacja komunalna prowadzona przez Wykonawcę i wskazana w ofercie nie będzie przyjmować odpadów, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przyjęcie odpadów w innej instalacji komunalnej, na swój koszt i własnym staraniem, jak również pokryć koszt wygenerowany przez konieczność transportu odpadów komunalnych do wyznaczonej przez Wykonawcę instalacji, w wysokości różnicy kosztu transportu odpadów komunalnych do instalacji wskazanej w ofercie a kosztu transportu odpadów do wskazanej przez Wykonawcę instalacji komunalnej, zza wyjątkiem sytuacji w której Wykonawca samodzielnie zapewni transport odpadów komunalnych przywiezionych do instalacji komunalnej wskazanej w ofercie, do innej instalacji komunalnej. 2.11. Jeżeli inna instalacja, niż instalacja komunalna wskazana przez Wykonawcę w ofercie, nie będzie przyjmować odpadów, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przyjęcie odpadów w innej (alternatywnej) instalacji, na swój koszt i własnym staraniem, jak również pokryć koszt wygenerowany przez konieczność transportu odpadów komunalnych do wyznaczonej przez Wykonawcę instalacji, w wysokości różnicy kosztu transportu odpadów komunalnych do instalacji wskazanej w ofercie a kosztu transportu odpadów do wskazanej przez Wykonawcę instalacji zza wyjątkiem sytuacji w której Wykonawca samodzielnie zapewni transport odpadów komunalnych przywiezionych do instalacji wskazanej w ofercie, do innej (alternatywnej) instalacji. 2.12. Wykonawca powiadomi podmiot, który będzie dostarczał odpady objęte niniejszym zamówieniem do wskazanej przez Wykonawcę instalacji w celu ich zagospodarowania, jak również Zamawiającego, o każdej sytuacji uniemożliwiającej przekazanie odpadów do instalacji wskazanej w ofercie, przy jednoczesnym wskazaniu instalacji w której Wykonawca zapewnił przyjęcie odpadów. Powiadomienie nie może nastąpić później niż w ciągu 24 godzin od powzięcia informacji o zaistnieniu stanu niemożliwości przekazania odpadów do wskazanej w ofercie instalacji. 2.13. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany instalacji do zagospodarowania odpadów wskazanej przez Wykonawcę w ofercie, jeżeli zmiana taka będzie konieczna ze względu na obiektywnie zaistniałe okoliczności, np. awaria instalacji pod warunkiem akceptacji nowej instalacji przez Zamawiającego i na warunkach z nim uzgodnionych. Przekazanie odpadów do nowej instalacji nie może powodować zwiększenia kosztów dla Zamawiającego, w tym również wynikających z konieczności transportu odpadów do innej instalacji niż wskazana w ofercie, chyba że Wykonawca pokryje te koszty. 2.14. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo potwierdzić przyjęcie odpadów kwitemwagowym z legalizowanej wagi znajdującej się na terenie instalacji zagospodarowania odpadów. Kwit wagowy powinien zawierać między innymi datę, godzinę wjazdu i wyjazdu pojazdu, nr rejestracyjny pojazdu, rodzaj dostarczonych odpadów, nazwę podmiotu dostarczającego odpady, wagę brutto, wagę tarę, wagę netto, nr kwitu wagowego. 2.15. Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przekazać kopię kart przekazania odpadu, niezwłocznie nie później niż w terminie 2 dni. 2.16. Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przekazać kopię dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem dotyczącychlegalizacji wagi, niezwłocznie nie później niż w terminie 2 dni. 2.17. Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia odpadów w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00-21:00 (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). 2.18. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich pracowników, realizujących niniejsze zamówienie. 2.19. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na warunkach określonych umową, której wzór stanowi Rozdział II SIWZ - Wzór umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90510000-5, 90514000-3, 90533000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
853982.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
853982.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Słaboszów oraz zorganizowanie, utrzymanie i obsługa stacjonarnego PSZOK w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Kozłów oraz zorganizowanie, utrzymanie i obsługa stacjonarnego PSZOK w 2025 roku
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Krzywda
- "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Świerczów"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11...
- Usługa odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych na terenie Gminy Wicko w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.