eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokWymiana poprzez dostawę, montaż i uruchomienie dźwigów osobowych szt. 2 w istniejących szybach windowych w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Białymstoku przy ul. Plażowej 17

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-01

Ogłoszenie nr 510164695-N-2020 z dnia 01-09-2020 r.

Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku: Wymiana poprzez dostawę, montaż i uruchomienie dźwigów osobowych szt. 2 w istniejących szybach windowych w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Białymstoku przy ul. Plażowej 17

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567113-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 10211220000000, ul. Jana Klemensa Branickiego 9, 15-085 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 665 56 00, e-mail ias.bialystok@mf.gov.pl, faks 85 665 56 10.
Adres strony internetowej (url): www.podlaskie.kas.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana poprzez dostawę, montaż i uruchomienie dźwigów osobowych szt. 2 w istniejących szybach windowych w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Białymstoku przy ul. Plażowej 17

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2001-ILZ.260.22.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Przedmiotem zamówienia jest wymiana poprzez dostawę, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych dźwigów osobowych szt. 2 w istniejących szybach dźwigowych o napędzie elektrycznym z górną maszynownią dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Białymstoku przy ul. Plażowej 17. wg zasad określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ W zakres zamówienia wchodzi: 1) opracowanie niezbędnej dokumentacji technicznej dźwigów osobowych szt. 2, 2) demontaż istniejących dźwigów osobowych łącznie z ich osprzętem szt. 2 wraz z ich utylizacją, całkowity koszt ponosi Wykonawca, 3) wywóz materiałów rozbiórkowych i odpadów, całkowity koszt ponosi Wykonawcy, 4) wymiana urządzenia poprzez dostawę, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych dźwigów osobowych szt. 2 wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowlanych przy ich wymianie/montażu, dostawie i uruchomieniu m. in. rozbiórka dwóch fundamentów żelbetowych podszybia, przekucia otworów, uzupełnienia ubytków itp., 5) Wykonawca musi wykonać roboty budowlane polegające na dostosowaniu istniejących otworów drzwi szybowych na wszystkich kondygnacjach do nowych dźwigów osobowych tak, aby uzyskać światło przejścia (na gotowo) minimum szerokość 90 cm, wysokość 200 cm.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Wymiana poprzez dostawę, montaż i uruchomienie dźwigów osobowych szt. 2 w istniejących szybach windowych w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Białymstoku przy ul. Plażowej 17

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 322157.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Intero Serwis Sp. z o.o.
Email wykonawcy: interoserwis@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Gustawa Daniłowskiego 6/76
Kod pocztowy: 01-833
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 369254.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 369254.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 547272.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.