eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzyce › Świadczenie usług przewozu uczniów do i ze szkół na terenie Gminy Gorzyce w roku szkolnym 2020/2021.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-02

Ogłoszenie nr 510165342-N-2020 z dnia 02-09-2020 r.

Gmina Gorzyce: Świadczenie usług przewozu uczniów do i ze szkół na terenie Gminy Gorzyce w roku szkolnym 2020/2021.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558161-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Gorzyce, Krajowy numer identyfikacyjny 83040916900000, ul. ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 015 8361801, 8362075, 8362408, e-mail uggorzyce@rzeszow.uw.gov.pl, faks 158 362 209.
Adres strony internetowej (url): www.gminagorzyce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług przewozu uczniów do i ze szkół na terenie Gminy Gorzyce w roku szkolnym 2020/2021.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się w roku szkolnym 2020/2021 świadczyć usługi przewozowe polegające na dowożeniu uczniów w godzinach ustalonych z dyrektorami poszczególnych szkół i przedszkola na terenie Gminy Gorzyce na trasach: a. Trasa I Zalesie Gorzyckie - Pączek Gorzycki - Osiedle Gorzyce - Szkoła Podstawowa Nr 1 im. ks. Adama Osetka w Gorzycach - 37 uczniów; b. Trasa II Motycze Poduchowne - Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Pawła II w Gorzycach - 15 uczniów; c. Trasa III Orliska - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Sokolnikach, 21 uczniów; d. Trasa IV Wrzawy - Szkoła Podstawowa we Wrzawach, 41 uczniów (trasa Sadowie, Pasternik, Kawęczyn, Dąbrowa, Łapiszów): 2. Łączna długość tras ok. 32 km. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wyżej wymienionych tras. 3. Wykonawca sprawuje opiekę i ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci na trasie przewozu. 4. Przewóz dzieci odbywać się będzie w godzinach ustalonych z dyrektorami szkół. 5. W przypadku zmiany ustawowych dni nauki szkolnej lub podziału godzin Wykonawca zostanie powiadomiony przez dyrektorów szkół o zmianie terminu lub godzinach dowozu. 6. Liczba uczniów może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. 7. Potwierdzeniem prawa do korzystania z przejazdu uczniów jest bilet miesięczny szkolny, ważny wraz z legitymacją, wystawiony przez Wykonawcę na podstawie imiennej listy uczniów przedstawionej przez dyrektorów szkół. 8. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie. 9. W przypadku awarii autobusu Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę autobusem zastępczym zgodnie z rozkładem jazdy. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usługi od 01.09.2020 r. do 25.06.2021 r. 11. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wskazał iż osoby wykonujące następujące czynności były zatrudnione na umowę o pracę: a) czynności związane z kierowaniem pojazdami w ramach krajowego transportu drogowego osób. 2) Osoby wykonujące czynności o których mowa w pkt. 1 lit. a) mają zostać zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia 3) Sposobu dokumentowania i kontroli zatrudnienia osób, o których mowa pkt. 2: a) Wykonawca (lub podwykonawca) z którym zostanie zawarta umowa na realizację zamówienia publicznego dostarczy przed rozpoczęciem świadczenia usługi oświadczenie o zatrudnieniu osób o których mowa w pkt 1 lit. a) na podstawie umowy o pracę, b) W trakcie realizacji robót Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zatrudnienia osób o których mowa w pkt. 1 lit. a) Wykonawca w terminie 5 dni na każde żądanie Zamawiającego przedstawi Zamawiającemu zanonimizowane kopie umów o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w ust. 3. wraz zanonimizowaną kopią formularza ZUS ZUA, ponadto Wykonawca przedstawi Zamawiającemu druk DRA i do tego zanonimizowany załącznik RCA z elektronicznym lub pocztowym dowodem przesłania z którego będzie wynikał dowód opłacenia składek do ZUS za osoby o których mowa w pkt. 1 lit. a), c) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów składanych przez Wykonawcę na poczet wykazania spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt. 2 Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia odpowiednich organów kontrolnych w celu potwierdzenia treści tych dokumentów, d) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobą pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez wykonawcę w ofercie. 4)Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: - w przypadku nie przedstawienia w terminie dokumentów, o których mowa w pkt. 3 lit. a) i b) Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 5 000,00 PLN.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.17.10.00 - Wynajem samochodów osobowych wraz z kierowcą


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 139614.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PKS Tarnobrzeg Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zwierzyniecka 30
Kod pocztowy: 39-400
Miejscowość: Tarnobrzeg
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 117988.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 117988.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 127000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.