To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-02
Ogłoszenie nr 510165560-N-2020 z dnia 02-09-2020 r.
Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej: "Rozbudowa oraz wdrożenie Systemu Obsługi Cudzoziemców w ramach CBD SG - etap II. Projekt nr 14/1-2015/BK-FAMI - Zakup urządzeń wielofunkcyjnych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Fundusz Azylu Migracji i Integracji (FAMI) "Rozbudowa oraz wdrożenie Systemu Obsługi Cudzoziemców w ramach CBD SG - etap II. Projekt nr 14/1-2015/BK-FAMI - Zakup urządzeń wielofunkcyjnych"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 556691-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540121052-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Podchorążych
38,
00-463
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 500 44 29, e-mail
zp.bf.kg@strazgraniczna.pl , faks
22 500 47 82, 22 500 47 07.
Adres strony internetowej (url): www.strazgraniczna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Rozbudowa oraz wdrożenie Systemu Obsługi Cudzoziemców w ramach CBD SG - etap II. Projekt nr 14/1-2015/BK-FAMI - Zakup urządzeń wielofunkcyjnych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):27/BF/BŁiI/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ, w tym: - w ramach zamówienia podstawowego 18 sztuk, - w ramach zamówienia objętego prawem opcji maksymalnie do 18 sztuk. 2.Opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej OPZ zawierający wszystkie wymagania Zamawiającego zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych. 5.Urządzenia wielofunkcyjne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 r. 6.Dostarczone urządzenia będą objęte przez Wykonawcę co najmniej 24-miesięczną gwarancją (licząc od daty podpisania protokołu odbioru), zgodnie z rozdz. VI Opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). 7.Koszt świadczenia usług gwarancyjnych należy wkalkulować w cenę przedmiotu zamówienia. Zakupiony sprzęt może być użytkowany w każdym obiekcie Straży Granicznej na terenie Polski. Aktualny wykaz obiektów SG jest dostępny na stronie internetowej: https://www.strazgraniczna.pl/pl/straz-graniczna/struktura-sg. 8.Wykonawca wyłoniony w trakcie procedury udzielania zamówienia publicznego zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w dokumentacji przetargowej (w tym m.in. w OPZ oraz w projekcie umowy).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
563544.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: COPY-Q s.c. Adam Chojnacki, Radosław Stępień
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
693159.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wysokowydajnych urządzeń wielofunkcyjnych MFP na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Olsztynie
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i informatycznych oraz plotera na potrzeby BCUw dziedzinie drogownictwa przy Zespole Szkół Rolniczych im. mjr Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
- "Adaptacja oraz wyposażenie pracowni ZSP BR w nowoczesne sprzęty TIK zapewniające wysoką jakość kształcenia"
- Dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
- Dostawa sprzętu IT
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.