eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiemiatyczeBudowa dwóch zespołów pawilonów handlowych wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami doziemnymi w ramach projektu pn. "Rewitalizacja zdegradowanej części miasta Siemiatyczeamfiteatru i targowiska miejskiego oraz poprawa bezpieczeństwa publicznego miasta poprzez utworzenie sieci monitoringu wizyjnego"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-02

Ogłoszenie nr 510166215-N-2020 z dnia 02-09-2020 r.

Burmistrz Miasta Siemiatycze: Budowa dwóch zespołów pawilonów handlowych wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami doziemnymi w ramach projektu pn. "Rewitalizacja zdegradowanej części miasta Siemiatycze: amfiteatru i targowiska miejskiego oraz poprawa bezpieczeństwa publicznego miasta poprzez utworzenie sieci monitoringu wizyjnego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.5 Rewitalizacja - projekt pn.: "Rewitalizacja zdegradowanej części miasta: amfiteatru i targowiska miejskiego oraz poprawa bezpieczeństwa publicznego miasta poprzez utworzenie sieci monitoringu wizyjnego."

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559838-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Miasta Siemiatycze, Krajowy numer identyfikacyjny 50658953000000, ul. ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 6565800, 6565815, e-mail urzad@siemiatycze.eu, faks 856 565 803.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/Przetargi/budowa-dwoch-zespolow-pawilonow-handlowych-wraz-z-zagospodarowaniem-terenu-i-instalacjami-doziemnymi-w-ramach-projektu-pn-rewitalizacja-zdegradowanej-czesci-miasta-siemiatycze-amfiteatru-i-targowiska-miejskiego-oraz-poprawa-bezpieczenstwa-p.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa dwóch zespołów pawilonów handlowych wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami doziemnymi w ramach projektu pn. "Rewitalizacja zdegradowanej części miasta Siemiatycze: amfiteatru i targowiska miejskiego oraz poprawa bezpieczeństwa publicznego miasta poprzez utworzenie sieci monitoringu wizyjnego"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IF.271.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach zamówienia wykonany zostanie następujący zakres prac: 1. Budowa dwóch zespołów pawilonów handlowych, 1.1. Opis: pawilony jednokondygnacyjne o konstrukcji stalowej, modułowej obudowanej płytami warstwowymi. Zespół pierwszy składa się z szeregu pięciu pawilonów usługowych U1-U5, pawilonu sanitarnego S, altany śmietnikowej Sm oraz wiaty do handlu W1. Zespół drugi składa się z dwóch szeregów po pięć pawilonów usługowych U6-U15. Zabudowę uzupełnia wiata do handlu warzywami W2. 1.2. W zakres wykonania zadania wchodzi uzyskanie ostatecznej, prawomocnej, bezwarunkowej decyzji pozwolenia na użytkowanie. 1.3. Opis pawilonów: a. Każdy pawilon składa się z dwóch modułów. b. Zastosowano moduły o szerokości 3,0m; 3,2m oraz 2,0m. W każdym pawilonie handlowym zaprojektowano pomieszczenie handlowe oraz pomieszczenie zaplecza. c. Pawilony zaprojektowano do jednoczesnego przebywania do 4 osób. d. Zespół pierwszy składa się z szeregu pięciu pawilonów usługowych U1-U5, pawilonu sanitarnego S, altany śmietnikowej Sm oraz wiaty do handlu W1. e. Zespół drugi składa się z dwóch szeregów po pięć pawilonów usługowych U6-U15. Zabudowę uzupełnia wiata do handlu warzywami W2 f. Pawilon sanitarno-gospodarczy składa się z trzech modułów. Zastosowano moduły o szerokości 3,0m i 2,0m. g. W pawilonie sanitarnym zaprojektowano WC damskie, WC męskie, WC dla osób niepełnosprawnych oraz pomieszczenie gospodarcze. h. Pawilony posiadają sztywną podłogę wykonaną z profili gorącowalcowanych HEA100. i. Konstrukcję nośną tworzą ramy wykonane z profili zamkniętych - Rk100x3. Po-krycie stanowi płyta warstwowa montowana do jednoprzęsłowych płatwi stalowych Rp100x50x3 wykonanych z profili zamkniętych. j. Pawilony U1-U15, pawilon sanitarny S, oraz częściowo altana śmietnikowa obudowane są płytą warstwową. k. Konstrukcję nośną wiat stanowią ramy wykonane z profili zamkniętych - Rk100x3. l. Pokrycie wiat oraz altany śmietnikowej stanowi blacha trapezowa montowana do wieloprzęsłowych płatwi stalowych C100x48x2. m. Elementy stalowe (oprócz płatwi dachowych) należy pomalować wg wytycznych producenta, zgodnie z zaleceniami ochrony przeciwpożarowej - klasa odporności ogniowej R30. n. Posadowienie pawilonów, altany i wiat zaprojektowano na fundamentach bezpośrednich w postaci stóp fundamentowych. o. Pawilony posiadają sztywną podłogę wykonaną z profili gorącowalcowanych HEA100. Konstrukcję nośną tworzą ramy wykonane z profili zamkniętych - Rk100x3. Pokrycie stanowi płyta warstwowa montowana do jednoprzęsłowych płatwi stalowych Rp100x50x3 wykonanych z profili zamkniętych. Pawilony U1-U15, pawilon sanitarny S, oraz częściowo altana śmietnikowa obudowane są płytą warstwową. Konstrukcję nośną wiat stanowią ramy wykonane z profili zamkniętych - Rk100x3. Pokrycie wiat oraz altany śmietnikowej stanowi blacha trapezowa montowana do wieloprzęsłowych płatwi stalowych C100x48x2. Elementy stalowe (oprócz płatwi dachowych) należy pomalować wg wytycznych producenta, zgodnie z zaleceniami ochrony przeciwpożarowej - klasa odporności ogniowej R30. Posadowienie pawilonów, altany i wiat zaprojektowano na fundamentach bezpośrednich w postaci stóp fundamentowych. p. Dane charakterystyczne budynków: i. Długość zespołu pierwszego (U1-U5, S, Sm, W1) 53,64 m ii. Szerokość zespołu pawilonów (U1-U5, S, Sm, W1) 4,75 m iii. Długość zespołu drugiego (U6-U15) 28,48 m iv. Szerokość zespołu drugiego (U6-U15) 9,42 m v. Długość wiaty W2 8,80m vi. Szerokość wiaty W2 6,00m vii. Ilość kondygnacji I viii. Wysokość budynku 3,15m ix. Powierzchnia zabudowy Pz 435,05 m2 x. Kubatura 1261,64 m2 xi. Powierzchnia użytkowa 375,74 m2 xii. Ilość lokali usługowych 15 2. Utwardzenie terenu - w ramach inwestycji przewidziane jest również wykonanie placu wokół projektowanych budynków. Nawierzchnia placu na przeważającej części usytuowana jest w miejscu istniejącego placu o nawierzchni asfaltowej. Mała jego część zlokalizowana jest na istniejącym terenie gruntowym. Zaprojektowane nawierzchnie należy dowiązać sytuacyjnie i wysokościowo do pozostałej części istniejącej nawierzchni placu asfaltowego, istniejących chodników wokół budynku handlowego oraz na-wierzchni projektowanego parkingu. 3. Konstrukcje nawierzchni placu: płyty brukowe betonowe gr. 8 cm, podsypka cemen-towo-piaskowa gr. 4 cm, podbudowa z kruszywa naturalnego 0/31,5 gr 25 cm stabilizowanego mechanicznie, warstwa mrozoochronna - kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie gr. 15 cm. Chodniki: kostka brukowa betonowa gr. 6cm bezfazowa, pod-sypka piaskowa gr. 5 cm, warstwa mrozoochronna - kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie gr. 15 cm, Nawierzchnię chodnika należy obramować obrzeżem betono-wym o wym. 6x20 cm na podsypce piaskowej. 4. Odwodnienie: Wody deszczowe z terenu inwestycji zostaną odprowadzone do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej DN600 istn. studni D1, poprzez zaprojektowaną insta-lację złożoną z wpustów ulicznych W1 i W2, odwodnienia liniowego z wpustami OL1-OL4 z rur PVC-U LITE /SN8/ DN200 łączonych na kielich i uszczelki gumowe oraz studnie rewizyjne D2 i D3. 5. Zieleń: Tereny zieleni zlokalizowane wokół projektowanej nawierzchni utwardzonej należy pokryć warstwą ziemi urodzajnej gr 10 cm. Od strony rzeki należy wykonać skarpy ziemne o pochyleniu 1:1,5 6. Instalacje elektryczne: Zakres prac obejmuje: - instalację oświetlenia podstawowego i awaryjnego, - instalację oświetlenia zewnętrznego, - instalację oświetlenia parkingu, - instalację gniazd ogólnego przeznaczenia, - instalację zasilania grzejników elektrycznych, - instalację zasilania przepływowych ogrzewaczy wody, - instalację oświetlenia zewnętrznego, - instalację odgromową, - instalację uziomu otokowego, - instalację przeciwporażeniową, - instalację fotowoltaiczną 7. W ramach instalacji WOD.-KAN zadanie inwestycyjne obejmuje wykonanie: instalacji wody zimnej pawilonu sanitarnego, instalacje ciepłej wody użytkowej wykorzystującej podgrzewacze elektryczne pawilonu sanitarnego, instalacje kanalizacji sanitarnej pawilonu sanitarnego, kanalizację deszczową, instalację c.o. 8. W ramach instalacji c.o. należy wykonać ogrzewanie zespołu pawilonów handlowych i pawilonu Sanitarnego S poprzez elektryczne statyczne piece akumulacyjne. 9. Wymóg dostosowania przedmiotu zamówienia do potrzeb wszystkich użytkowników w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych wynikający z art. 29 ust. 5 ustawy pzp, został określony w dokumentacji projektowej na stronie 39 projektu budowlanego, tj: 9.1. Na projektowanym parkingu zlokalizowano miejsce parkingowe dla osób niepełno-sprawnych, 9.2. Na dojściach do pawilonów przewidziano obniżenie krawężników, 9.3. Wszystkie pawilony będą dostępne dla osób niepełnosprawnych, 9.4. Wejścia do wszystkich pawilonów zaprojektowano bezpośrednio z poziomu terenu, 9.5. W pawilonie sanitarnym zaprojektowano WC dla osób niepełnosprawnych. 10. Wymagania techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określone zostały w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 11. Ilekroć opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp, lub przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równo-ważne opisywanym i należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy sformułowanie "lub równoważne". Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45262210-6, 45223100-7, 45432120-1, 45421160-3, 45443000-4, 45421000-4, 45233130-9, 45100000-8, 45110000-1, 45310000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45400000-1, 45420000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1829010.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CETUS Sp. z o.o.
Email wykonawcy: cetus_losice@op.pl
Adres pocztowy: ul. Myśliwska 3
Kod pocztowy: 08-200
Miejscowość: Łosice
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1829010.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1829010.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2504136.66
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.