To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-02
Ogłoszenie nr 510166229-N-2020 z dnia 02-09-2020 r.
Uniwersytet Medyczny: Usługa zaprojektowania i wdrożenia aplikacji procesowych w środowisku IBM BPMS, składająca się z: - Pakietu I: 2 aplikacje procesowe - AP05 Wydatkowanie Zakup aparatury wraz z dostosowaniem obiegu faktury, AP05 Wydatkowanie Zakup komputerów; Pakietu II: 2 aplikacje procesowe - AP16.01 Przesunięcie składników majątkowych między jednostkami organizacyjnymi, AP16.02 Kasacja składników majątkowych w ramach projektu "Operacja-Integracja 2.0! - II etap wdrażania Zintegrowanego Programu Uczelni"
POWR.03.05.00-00-Z031/18
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Operacja-Integracja 2.0! - II etap wdrażania Zintegrowanego Programu Uczelni
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562066-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540132255-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Medyczny, Krajowy numer identyfikacyjny 47307330800000,
ul. al. Kościuszki
4,
90-419
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
422 725 937, e-mail
biurozp@umed.lodz.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): https://umed.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa zaprojektowania i wdrożenia aplikacji procesowych w środowisku IBM BPMS, składająca się z: - Pakietu I: 2 aplikacje procesowe - AP05 Wydatkowanie Zakup aparatury wraz z dostosowaniem obiegu faktury, AP05 Wydatkowanie Zakup komputerów; Pakietu II: 2 aplikacje procesowe - AP16.01 Przesunięcie składników majątkowych między jednostkami organizacyjnymi, AP16.02 Kasacja składników majątkowych w ramach projektu "Operacja-Integracja 2.0! - II etap wdrażania Zintegrowanego Programu Uczelni" POWR.03.05.00-00-Z031/18
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/53/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa zaprojektowania i wdrożenia aplikacji procesowych w środowisku IBM BPMS, składająca się z: - Pakietu I: 2 aplikacje procesowe - AP05 Wydatkowanie Zakup aparatury wraz z dostosowaniem obiegu faktury, AP05 Wydatkowanie Zakup komputerów. - Pakietu II: 2 aplikacje procesowe - AP16.01 Przesunięcie składników majątkowych między jednostkami organizacyjnymi, AP16.02 Kasacja składników majątkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 72212000-4
Dodatkowe kody CPV: 72210000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Realizacja przedmiotu zamówienia w pakiecie 1 i 2 nastąpi w terminie nie dłuższym niż do 31.12.2022 r. W Pakiecie 1 realizacja usługi musi przebiegać zgodnie z poniższym harmonogramem: Etap I AP05 Wydatkowanie Zakup aparatury wraz z dostosowaniem obiegu faktury Termin realizacji maksymalnie do 19 tygodni: -Wykonanie prac programistycznych i dokumentacji technicznej do: 8 tygodni Po tym etapie następuje przepięcie na Umed wszystkich zgłoszeń w statusie In Review oraz przekazanie dokumentacji technicznej - Testy UAT i poprawki realizowane przez Wykonawcę na bieżąco do: 8 tygodni - Ostateczne poprawki (w tym czasie nie są już zgłaszane nowe błędy) do: 2 dni - Odbiór aplikacji przed autoryzacją do: 3 dni (W przypadku błędnie zrealizowanych poprawek/braku oddanych wszystkich zgłoszeń - przygotowanie listy uchybień do protokołu warunkowego). - Autoryzacja do: 5 dni. Każda kolejna iteracja zgłoszenia, każda ze Stron, jeden dzień roboczy. W przypadku zgłoszonych błędów do zrealizowanych w poprzednim etapie poprawek dokonywany jest audyt warunkowy, a więc z wyłączeniem błędnych funkcjonalności. - Odbiór końcowy - testy poprawek związanych z audytem (w przypadku błędnie zrealizowanych poprawek z audytu - protokół warunkowy) do: 5 dni Etap II rozpoczyna się po oddaniu do testów etapu I. Etap II AP05 Wydatkowanie Zakup komputerów Termin realizacji maksymalnie do 14 tygodni: - Wykonanie prac programistycznych i dokumentacji technicznej do: 7 tygodni Po tym etapie następuje przepięcie na Umed wszystkich zgłoszeń w statusie In Review oraz przekazanie dokumentacji technicznej - Testy UAT i poprawki realizowane przez Wykonawcę na bieżąco do: 4 tygodnie - Ostateczne poprawki (w tym czasie nie są już zgłaszane nowe błędy) do: 2 dni - Odbiór aplikacji przed autoryzacją do: 3 dni (W przypadku błędnie zrealizowanych poprawek/braku oddanych wszystkich zgłoszeń - przygotowanie listy uchybień do protokołu warunkowego). - Autoryzacja do: 5 dni. Każda kolejna iteracja zgłoszenia, każda ze Stron, jeden dzień roboczy. W przypadku zgłoszonych błędów do zrealizowanych w poprzednim etapie poprawek dokonywany jest audyt warunkowy, a więc z wyłączeniem błędnych funkcjonalności. - Odbiór końcowy - testy poprawek związanych z audytem (w przypadku błędnie zrealizowanych poprawek z audytu - protokół warunkowy) do: 5 dni W Pakiecie 2 realizacja usługi rozpocznie się po odbiorze przez Zamawiającego etapu I z Pakietu I, czyli nie wcześniej niż 19 tygodni od dnia podpisania umowy dotyczącej Pakietu 1 oraz zgodnie z poniższym harmonogramem: Etap I - AP16.01 Przesunięcie składników majątkowych między jednostkami organizacyjnymi Termin realizacji maksymalnie do 15 tygodni: - Wykonanie prac programistycznych i dokumentacji technicznej do: 6 tygodni Po tym etapie następuje przepięcie na Umed wszystkich zgłoszeń w statusie In Review oraz przekazanie dokumentacji technicznej - Testy UAT i poprawki realizowane przez Wykonawcę na bieżąco do: 6 tygodni - Ostateczne poprawki (w tym czasie nie są już zgłaszane nowe błędy) do: 2 dni - Odbiór aplikacji przed autoryzacją do: 3 dni (W przypadku błędnie zrealizowanych poprawek/braku oddanych wszystkich zgłoszeń - przygotowanie listy uchybień do protokołu warunkowego). - Autoryzacja do: 5 dni. Każda kolejna iteracja zgłoszenia, każda ze Stron, jeden dzień roboczy. W przypadku zgłoszonych błędów do zrealizowanych w poprzednim etapie poprawek dokonywany jest audyt warunkowy, a więc z wyłączeniem błędnych funkcjonalności. - Odbiór końcowy - testy poprawek związanych z audytem (w przypadku błędnie zrealizowanych poprawek z audytu - protokół warunkowy) do: 5 dni Etap II rozpoczyna się po oddaniu do testów etapu I. Etap II - AP16.02 Kasacja składników majątkowych Termin realizacji maksymalnie do 15 tygodni: - Wykonanie prac programistycznych i dokumentacji technicznej do: 6 tygodni Po tym etapie następuje przepięcie na Umed wszystkich zgłoszeń w statusie In Review oraz przekazanie dokumentacji technicznej - Testy UAT i poprawki realizowane przez Wykonawcę na bieżąco do: 6 tygodni - Ostateczne poprawki (w tym czasie nie są już zgłaszane nowe błędy) do: 2 dni - Odbiór aplikacji przed autoryzacją do: 3 dni (W przypadku błędnie zrealizowanych poprawek/braku oddanych wszystkich zgłoszeń - przygotowanie listy uchybień do protokołu warunkowego). - Autoryzacja do: 5 dni. Każda kolejna iteracja zgłoszenia, każda ze Stron, jeden dzień roboczy. W przypadku zgłoszonych błędów do zrealizowanych w poprzednim etapie poprawek dokonywany jest audyt warunkowy, a więc z wyłączeniem błędnych funkcjonalności. - Odbiór końcowy - testy poprawek związanych z audytem (w przypadku błędnie zrealizowanych poprawek z audytu - protokół warunkowy) do: 5 dni
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ZP/53/2020/Pakiet 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
121350
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Control System Software sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
135300
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ZP/53/2020/Pakiet 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
66100
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Control System Software sp. z o .o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
55350
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja dróg wojewódzkich
- DZP.26.95.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Dostawa subskrypcji oprogramowania do analizy wyników NGS i raportowania danych jakościowych z sekwencjonowania
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja instalacji oświetlenia boiska i trybun Stadionu Miejskiego w Bielsku - Białej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa boiska piłkarskiego (...)- w systemie zaprojektuj i buduj.
- budowa i wdrozenie systemu do obsługi dofinansowania przedsięwzięć - I etap.
- realizacja głównej części projektu będącego przedmiotem "standardowego wniosku o przyznanie dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego" z dnia 30.06.2004 r., opisanego w studium wykonalności dla projektu pod nazwą "Wielkopolski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.