To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-02
Ogłoszenie nr 510166298-N-2020 z dnia 02-09-2020 r.
Dom Pomocy Społecznej w Czerewkach: Dostawa, montaż i uruchomienie mikro-instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej niż 39,9 kWp na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu WND-RPPD.05.01.00-20-0591/19, pn. "Wykorzystanie energii odnawialnych źródeł na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach - budowa nowej instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji pompy ciepła" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii - nr umowy UDA-RPPD.05.01.00-20-0591/19-00 z dnia 10.03.2020 r.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562644-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej w Czerewkach, Krajowy numer identyfikacyjny 13137120000000,
ul. Czerewki
1,
16-061
Juchnowiec Kościelny, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 7196166, 7196756, e-mail
dps@dpsczerewki.podlasie.pl, faks
85 7196166 w. 33.
Adres strony internetowej (url): www.bip.dpscz.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Dom Pomocy Społecznej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i uruchomienie mikro-instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej niż 39,9 kWp na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie mikro-instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej niż 39,9 kWp na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w dokumentacji przetargowej tj. w ekspertyzie technicznej, SSTWiOR (w zakresie dotyczącym instalacji fotowoltaicznej), projekcie wykonawczym, przedmiarze - stanowiącej załącznik Nr 8 do SIWZ 2. Przedsięwzięcie ma na celu budowę elektrowni fotowoltaicznej umożliwiającej produkcję energii elektrycznej za pomocą paneli fotowoltaicznych - urządzeń dokonujących konwersji promieniowania słonecznego na prąd elektryczny. Realizowana instalacja ma współpracować z siecią energetyczną zasilającą budynek, z dystrybucją ewentualnej nadwyżki produkcji energii elektrycznej generowanej w instalacji fotowoltaicznej do sieci energetyki zawodowej. Instalacja projektowana jest na dachu budynku na terenie Domu Pomocy Społecznej. 3. Zakres prac obejmuje wykonanie, w szczególności: 1) instalacji systemowej konstrukcji nośnej dla paneli fotowoltaicznych, 2) dostawy i montażu modułów fotowoltaicznych, 3) dostawy i montażu inwertera DC/AC, 4) instalacji elektrycznych DC systemu fotowoltaicznego, 5) instalacji elektrycznych AC zasilania systemu PV, 6) środków dodatkowej ochrony od porażeń, 7) ochrony przeciwprzepięciowej, 8) przebudowy punktu przyłączenia. W ramach realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie również w imieniu Zamawiającego do przeprowadzenia procedury zgłoszenia przyłączenia do sieci PGE Dystrybucja S.A. wykonanej instalacji. Wykonawca zobowiązany będzie także do wykonania i uzgodnienia wszelkich wymaganych opracowań i instrukcji, wykonania wszelkich wymaganych pomiarów, testów itp. koniecznych do skutecznego zgłoszenia instalacji. 4. Minimalna roczna produkcja energii elektrycznej z nowo wybudowanej instalacji fotowoltaicznej - musi osiągnąć min. 35,91 MWh. 5. Wszystkie elementy instalacji, będące przedmiotem niniejszego zamówienia, powinny być fabrycznie nowe. Zamawiający wymaga, aby panele fotowoltaiczne były wyprodukowane nie wcześniej niż 24 miesiące przed datą dostarczenia do Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia min. 5 -letniej gwarancji jakości na wykonanie prace licząc od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Ponadto: 1) oferowane moduły fotowoltaiczne muszą być objęte minimum 10-letnią gwarancją jakości producenta oraz dodatkowo gwarancją wydajności/uzysku tj.: a) min. 10 - letnią gwarancji na min. 90% sprawności nominalnej na ww. moduły; b) min. 25 - letnią gwarancji na min. 80% sprawności nominalnej na ww. moduły; 2) oferowane inwertery muszą być objęte minimum 5 - letnią gwarancją jakości producenta. Uwaga: W związku z tym, że prace będące przedmiotem niniejszego zamówienia będą prowadzone na terenie czynnego obiektu, jakim jest Dom Pomocy Społecznej, Wykonawca przez cały okres realizacji prac i w każdym obszarze prowadzonych prac zobowiązany jest tak je organizować i prowadzić, aby ograniczyć do minimum uciążliwości i zagrożenia z tym związane, w szczególności: 1) zabezpieczyć teren robót przed dostępem osób postronnych (odpowiednie oznakowanie), 2) odpowiednio zabezpieczać teren robót, tak, aby w maksymalnym stopniu ograniczyć przenoszenie się kurzu i pyłu, 3) usuwać na bieżąco i na własny koszt materiały zbędne, odpady i śmieci - zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019r. poz. 701 z późn. zm.), 4) zapewnić kompetentne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz usunięcia wad i usterek w takim zakresie, w jakim jest to wymienione w dokumentach umownych lub może być logicznie z nich wywnioskowane, 5) utrzymywać na bieżąco porządek na terenie robót oraz w bezpośrednim sąsiedztwie i na drogach transportowych, 6) transportować materiały, urządzenia, narzędzia itp. w sposób eliminujący zanieczyszczenie i uszkodzenie dróg transportowych, 7) prowadzić roboty wywołujące hałas w godzinach od 7:00 rano do 20:00 wieczorem, 8) niezwłocznie usuwać (na swój koszt) wszelkie awarie powstałe w związku z wykonywaniem prac.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09331200-0
Dodatkowe kody CPV: 09332000-5, 45223810-7, 45261215-4, 45300000-0, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
313300.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SUNGRANT Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
155287.21
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.