To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-03
Ogłoszenie nr 510166500-N-2020 z dnia 03-09-2020 r.
Samodzielne Publiczne Sanatorium Rehabilitacyjne im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie: Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach kuchennych na parterze w budynku dawnej oficyny w Samodzielnym Publicznym Sanatorium Rehabilitacyjnym im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie przy ul. Sanatoryjnej 1
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546660-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielne Publiczne Sanatorium Rehabilitacyjne im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie, Krajowy numer identyfikacyjny 30142800000000,
ul. ul. Sanatoryjna
1,
22-440
Krasnobród, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
846 607 102, e-mail
poczta@sanatorium-krasnobrod.pl, faks
846 607 339.
Adres strony internetowej (url): www.sanatorium-krasnobrod.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach kuchennych na parterze w budynku dawnej oficyny w Samodzielnym Publicznym Sanatorium Rehabilitacyjnym im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie przy ul. Sanatoryjnej 1
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SP.SAN.ZA.253.11.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w pomieszczeniach kuchennych w zabytkowym budynku dawnej oficyny na parterze, polegających na wymianie istniejących okien na nowe w budynku dawnej oficyny na parterze od strony zachodniej, północnej i południowej w ilości osiem sztuk. Istniejące okna są drewniane, skrzynkowe, podzielone na kwatery górne i dolne. Dolne kwatery otwierane na boki, z podziałem szczeblami na 3 pola (lub 6 pól) każde. Górne kwatery otwierane niezależnie od siebie do góry, z podziałem szczeblami na 4 pola każde. Zawiasy i zamki najprawdopodobniej oryginalne. Zawiasy i okucia w stopniu maksymalnym należy wykorzystać z istniejących okien z rozbiórki. Wymagania dotyczące nowych okien: Okna skrzynkowe wykonane z drewna sosnowego. Okno podzielone na 3 skrzydła ze szprosami według starego wzoru, dolne skrzydła otwierane na boki, a górne skrzydło do góry. Oszklone zestawami/pojedynczą szybą w sposób gwarantujący współczynnik przenikania ciepła dla całego okna U(max) min. 1,1 W/(m2o K). Okna impregnowane przeciwgrzybicznie, zabezpieczone gruntem i malowane dwukrotnie farbą na biało. Wyposażone w moskitiery umożliwiające otwieranie okien (np. rolety, ramy siatkowe itp.) Zastosowanie okuć okiennych z demontażu starych okien. Wymiary okien - w zestawieniu stolarki okiennej - w projekcie budowlanym, o którym mowa w pkt. 3. Uwaga ! Wymiary zewnętrzne okien należy skonfrontować z wymiarami wykonanych otworów. 2. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane. 3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.1. , stanowi I etap zadania w ramach projektu budowlanego pn. "Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach kuchennych na parterze w budynku dawnej oficyny", wykonanego w grudniu 2019r przez MEGAM Janusz Malinowski - ul. Połaniecka 12/6, 22-100 Chełm. 4. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana stolarki okiennej. Przedmiotem niniejszego zamówienia nie jest wymiana drzwi zewnętrznych ani drzwi wewnętrznych. 5. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie budowlanym, przedmiarze robót (Załączniki nr 1, 3 do SIWZ). Załączony przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy przy obliczaniu ceny oferty. Przedmiar robót nie jest podstawą wyceny oferty. Wykonawca przed złożeniem oferty może dokonać wizji lokalnej na miejscu inwestycji u Zamawiającego. 6. WSPÓŁNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (KODY CPV): 45421130-4 Instalowanie drzwi i okien 7. Wykonawca na przedmiot zamówienia zobowiązuje się udzielić gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy na roboty, licząc od daty podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego. 8. Budynek dawnej oficyny jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków, prowadzonego przez Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie pod numerem A/1441. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby pracami kierowała osoba, osiadająca wymagane kwalifikacje zawodowe do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wynikających z art. 36 ust. 1 pkt. 1 - 4, art. 42 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994r - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.). 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45421130-4
Dodatkowe kody CPV: 45421130-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
46576.13
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Socjalna "PARTNER"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
43982.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 29999.70 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
46576.13
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Socjalna PARTNER
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
43982.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 29999.70 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KRASNOBRÓD
więcej: przetargi KRASNOBRÓD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej w budynkach Nowej Dziekanki i Starej Dziekanki usytuowanych w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 56/58/60
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Remont korytarzy - I,II,III piętro w DPS w Nowej Rudzie - etap I, remont korytarzy I,II,III piętro w DPS w Nowej Rudzie - etap II ".
- 82/PA/2024 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w Bydgoszczy zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Przebudowa i rozbudowa budynku gospodarczego nr inw. 132/116 wraz z rozbiórką nieużywanej części obiektu w zespole zabudowy Nadleśnictwa Rymanów.
więcej: Instalowanie drzwi i okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.