To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-09
Ogłoszenie nr 510166728-N-2019 z dnia 09-08-2019 r.
Gmina Kołbaskowo: Budowa ścieżki pieszo - rowerowej Siadło Dolne - Kurów, gmina Kołbaskowo (w procedurze zaprojektuj i wybuduj)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Budowa dróg rowerowych na terenie Gminy Kołbaskowo w celu uzyskania dostępności komunikacyjnej i poprawy bezpieczeństwa w ramach obszaru metropolitalnego" Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020. Nr projektu: RPZP.02.02.00-32-0001/18.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 556541-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kołbaskowo, Krajowy numer identyfikacyjny 53619590981000,
ul. Kołbaskowo
106,
72-001
Kołbaskowo, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
913 119 521, e-mail
serszen@kolbaskowo.pl, faks
091 3119510 w. 22.
Adres strony internetowej (url): www.kolbaskowo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ścieżki pieszo - rowerowej Siadło Dolne - Kurów, gmina Kołbaskowo (w procedurze zaprojektuj i wybuduj)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.15.2019.ŻS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z inwestycją pn.: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej Siadło Dolne - Kurów, gmina Kołbaskowo, w celu uzyskania dostępności komunikacyjnej i poprawy bezpieczeństwa w ramach obszaru metropolitalnego "Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020" w procedurze "zaprojektuj i wybuduj". CPV: Dział 45000000-7 Roboty budowlane 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu; 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni; 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie dróg; 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych; Dział 71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71355000-1 Usługi pomiarowe; 71320000-2 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania; 2. Zakres zamówienia. a) Etap pierwszy zadania: obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń na budowę drogi gminnej wraz z drogą dla rowerów Siadło Dolne - Kurów, b) Etap drugi zadania: obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa w lit a) oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz oddanie drogi gminnej wraz z drogą dla rowerów do użytkowania. Długość projektowanej drogi dla gminnej wynosi ok. 737 m, gdzie za początek przyjęto dowiązanie do istniejącego skrzyżowania w km 0+000 (dz nr ewid. 76/2 z obrębu Siadło Dolne). Koniec odcinka stanowi działka 25/21 z obrębu Kurów. Długość odcinka drogi gminnej oraz drogi dla rowerów objęta projektowaniem i robotami wynika, z przyjętych w Koncepcji "granic opracowania" przebiegu tych dróg. Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie następujących czynności: ? Wykonanie opracowań przygotowawczych do sporządzenia projektów budowlanych (wraz z niezbędnymi decyzjami, opiniami, pozwoleniami i uzgodnieniami) i wykonawczych na budowę przedmiotowej drogi gminnej wraz z drogą dla rowerów. ? Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zgodnie z Rozdziałem 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 1129 z 24.09.2013 r.). ? Sporządzenie przedmiarów robót. ? Zapewnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót. ? Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania drogi gminnej wraz z drogą dla rowerów w obszarze określonym "granicami opracowania", zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa Program Funkcjonalno - Użutkowy (PFU) opracowany przez Projekt Supervision Biuro Inżynierii Drogowej Elżbieta Janczyńska, 70-100 Szczecin, ul. Dąbrowskiego 38 lok. 207. 4. Zaoferowany termin gwarancji i rękojmi nie może być krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesiące od odbioru końcowego. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać roboty budowlane podczas realizacji zamówienia. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 6. Podwykonawstwo: a) Zakres zamówienia planowany do powierzenia podwykonawcom musi być wskazany w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. b) Brak informacji w formularzu oferty w sprawie zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom będzie traktowany, jako deklaracja samodzielnej realizacji zamówienia przez Wykonawcę. c) Szczegółowe zasady dotyczące podwykonawstwa zostały określone w § 6 wzoru umowy. 7. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 8. Nazwy własne zawarte w dokumentacji przetargowej są przykładowe. W przypadku wystąpienia w dokumentacji nazw własnych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały i produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom i produktom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów lub produktów równoważnych Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany jest złożyć opis materiałów i produktów równoważnych, zgodnie z siwz. 9. W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po ich brzmieniu zwrot "lub równoważne".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45111200-0, 45231300-8, 45111291-4, 45233200-1, 45233290-8, 71000000-8, 71355000-1, 71320000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4231427.21
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Eurovia Polska SA
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5204655.47
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Wykonanie robót budowlano-remontowych w zakresie wymiany dwóch dźwigów w budynku obiektu hotelowego Sokrates UW przy ul. Smyczkowej 9 w Warszawie" formuła "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.