To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-09
Ogłoszenie nr 510166813-N-2019 z dnia 09-08-2019 r.
Urząd Miasta i Gminy Bardo: Obsługa bankowa budżetu gminy Bardo wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533846-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy Bardo, Krajowy numer identyfikacyjny 52870600000000,
ul. ul. Rynek
2,
57-256
Bardo, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
748 171 478, 64 8171478 w. 64, e-mail
umig@bardo.pl, rbatog@bardo.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa bankowa budżetu gminy Bardo wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RI.271.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego "Obsługi bankowej budżetu Gminy Bardo". Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Prowadzenie punktu obsługi kasowej w Bardzie, zapewniającego pełną obsługę bankową w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych. 2. Prowadzenie rachunku bankowego Gminy Bardo oraz rachunków Urzędu Miasta i Gminy i rachunków jednostek organizacyjnych (jednostek budżetowych, zakładów budżetowych, instytucji kultury) wraz z rachunkami powiązanymi VAT 3. Otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych wymaganych przy pozyskiwaniu środków zewnętrznych (w tym środków unijnych), prowadzonych w złotych lub w walutach wymienialnych, a także rachunków: - Zakładowych Funduszy Świadczeń Socjalnych, - Funduszu sum depozytowych, - dochodów własnych jednostek oświatowych - pozostałych według potrzeb. 4. Potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych (otwieranie i zamykanie rachunków bankowych bez pobierania opłat i prowizji). 5. Umożliwienie realizacji wpłat za pośrednictwem rachunków masowych (INR), powiązanych z wybranymi rachunkami głównymi. 6. Realizacja poleceń przelewów w systemie bankowości elektronicznej w czasie rzeczywistym. Transfer transakcji: - wchodzących do rozrachunku międzybankowego- zlecenia złożone do 15.30 tego samego dnia, - przychodzących z rozrachunku międzybankowego do końca dnia. 7. Wydawanie i obsługa kart płatniczych na wniosek Zamawiającego. 8. Przyjmowanie wpłat gotówkowych na prowadzone rachunki bez pobierania opłat, w przypadku wpłat dokonywanych przez: - Zamawiającego i jego jednostki, - inkasentów podatków i opłat, - pracowników Zamawiającego i jednostek rozliczających zaliczki 9. Przyjmowanie wpłat gotówkowych na prowadzone rachunki innych niż wskazane w pkt g, z maksymalną prowizją 1,00 zł/ szt. 10. Dokonywanie wypłat gotówkowych (w tym: świadczeń z pomocy społecznej, wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych i publicznych). Maksymalna prowizja 0,3%. 11. Udzielanie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie przejściowego deficytu budżetu Gminy Bardo określonego corocznie w uchwale budżetowej (limit kredytu krótkoterminowego określony w uchwale budżetowej na 2019 r. wynosi 1.500.000 zł). Uruchomienie kredytu winno następować bez prowizji i opłat. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym wg zmiennej stawki WIBOR 1M notowanej ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy powiększonej o stałą marżę Wykonawcy. Odsetki płatne w okresach miesięcznych na koniec miesiąca. Termin spłaty kredytu - 31 grudnia każdego roku. 12. Prowadzenie depozytów, na których lokowane środki będą oprocentowane w oparciu o stopę WIBID 1M i stałą marżę Wykonawcy. 13. Naliczanie i dopisywanie odsetek od środków zgromadzonych na wszystkich rachunkach w ostatnim dniu miesiąca. Bank prowadzący obsługę bankową zobowiązany jest do bezpłatnego dostarczenia programów do elektronicznej obsługi rachunków wszystkich jednostek, zainstalowania oprogramowania, szkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego oraz kompleksową obsługę elektroniczną w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo realizowanych transakcji. W przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej lub braku łączności z bankiem przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składane będzie w formie papierowej. Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z przyjmowaniem przelewów uznających rachunki zamawiającego, dokonanych w złotych i w walutach obcych, przychodzących z innych banków krajowych i zagranicznych. Opłaty i prowizje za czynności nie uwzględnione w ofercie Wykonawcy, nie dające się przewidzieć w SIWZ, będą pobierane w wysokości nie wyższej, niż obowiązującej w dniu składania ofert taryfy prowizji i opłat bankowych u Wykonawcy. Ilość rachunków bankowych Gminy i jej jednostek organizacyjnych według stanu na dzień 25 marca 2019 roku (bez rachunków powiązanych VAT): - Gmina Bardo - 1 rachunek podstawowy i 15 rachunków pomocniczych, - Urząd Miasta i Gminy w Bardzie - 1 rachunek podstawowy i 5 rachunków pomocniczych, - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bardzie - 1 rachunek podstawowy i 4 rachunki pomocnicze, - Publiczne Gimnazjum w Przyłęku - 1 rachunek podstawowy i 2 rachunki pomocnicze, - Ośrodek Pomocy Społecznej w Bardzie- 1 rachunek podstawowy i 2 rachunki pomocnicze, - Zakład Komunalny w Bardzie - 1 rachunek podstawowy i 4 rachunki pomocnicze, - Centrum Kultury i Biblioteka w Bardzie - 1 rachunek podstawowy i 1 rachunek pomocniczy, Liczba jednostek organizacyjnych oraz ich forma organizacyjna, a także ilość rachunków bankowych w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV: 66112000-8, 66113000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2616
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Ząbkowicach Śląskich
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2616
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI BARDO
więcej: przetargi BARDO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Andrespol oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Wybór banku do prowadzenia obsługi budżetu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres od 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2028 r.
- "Obsługa bankowa Gminy Somonino oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 lutego 2025 do 31 grudnia 2028 r."
- Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 PLN
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 4.000.000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.