eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NysaZakup i dostawa z montażem sprzętu, urządzeń i wyposażenia do prowadzenia zajęć rehabilitacyjnych w ramach zadania pnRewitalizacja obszarów miejskich -Regionalne Centrum Integracji i Rehabilitacji przy ulicy Grodkowskiej 54, 48-300 Nysa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-03

Ogłoszenie nr 510166817-N-2020 z dnia 03-09-2020 r.

Starostwo Powiatowe w Nysie: Zakup i dostawa z montażem sprzętu, urządzeń i wyposażenia do prowadzenia zajęć rehabilitacyjnych w ramach zadania pn: Rewitalizacja obszarów miejskich -Regionalne Centrum Integracji i Rehabilitacji przy ulicy Grodkowskiej 54, 48-300 Nysa

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
dotyczy projektu pn.: Rewitalizacja obszarów miejskich na terenie miasta Nysa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020 (nr umowy o dofinansowaniu RPOP.10.02.00-16-0045/17 z 30.11.2017 r.)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566534-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Nysie, Krajowy numer identyfikacyjny 53141222000000, ul. Piastowska 33, 48-300 Nysa, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 085 065, e-mail zamowienia.publiczne@powiat.nysa.pl, faks 774 085 065.
Adres strony internetowej (url): http://bip.spnysa.nv.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa z montażem sprzętu, urządzeń i wyposażenia do prowadzenia zajęć rehabilitacyjnych w ramach zadania pn: Rewitalizacja obszarów miejskich -Regionalne Centrum Integracji i Rehabilitacji przy ulicy Grodkowskiej 54, 48-300 Nysa

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IP.272.2.20.2020.KM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakup i dostawa z montażem sprzętu, urządzeń i wyposażenia do prowadzenia zajęć rehabilitacyjnych w ramach zadania pn: Rewitalizacja obszarów miejskich -Regionalne Centrum Integracji i Rehabilitacji przy ulicy Grodkowskiej 54, 48-300 Nysa. Dostawa i montaż wyposażenia sali rehabilitacji w ramach w której wchodzi: - zestaw do terapii integracji sensorycznej, - uniwersalny gabinet usprawnienia leczniczego wraz z osprzętem, - stacjonarny stół rehabilitacyjny, - kolumna rehabilitacyjna, - poręcze rehabilitacyjne do doskonalenia metoryki chodu, - stopnie rehabilitacyjne, - drabinki rehabilitacyjne, - stół do terapi ręki, - materace, - wózek na materace, - rotory kończyń dolnych, - rotory kończyn górnych, - bieżnia rehabilitacyjna z regulowanym kontem pochylenia, - stół do rechabilitacji dzieci metodą Vojty, Bobath, - siedzisko siodłowate, - pozostałe elementy wyposażenia tj: ( kształtki, wałki, klips, półwałki, uprząż wspinaczkowa, drążęk gimnastyczny regulowany, poduszka zabezpieczająca na drabinkę, tablica do koszykówki zawieszana na drabinki, podkładka balansowa, stojak na podkładki balansujące, piłki rehabilitacyjne, kosz na piłki ) w ramach realizowanego projektu pn: "Rewitalizacja obszarów miejskich na terenie miasta Nysa" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020 (nr umowy o dofinansowaniu RPOP.10.02.00-16-0045/17 z 30.11.2017 r.) w budynku Regionalnego Centrum Integracji i Rehabilitacji przy ulicy Grodkowskiej 54, 48-300 Nysa. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż ww. sprzętu. Wszystkie sprzęty i zamawiane przedmioty byc? fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane w opakowania umoz?liwiaja?ce jednoznaczna? identyfikacje? produktu i byc? dopuszczone do stosowania w instytucjach opieki nad dziec?mi w wieku od 3 do lat 6 oraz placówkach oświatowych dla dzieci i młodzieży. Wymienione sprzęty oraz przedmioty musza? posiadac?? odpowiednie atesty i certyfikaty dopuszczaja?ce do uz?ytkowania przez dzieci w wieku od 3 do 6 lat oraz młodzieży szkolnej. Musza? spełniac?? wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadac?? oznakowanie CE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ - "Opis przedmiotu zamówienia"

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 37426000-0


Dodatkowe kody CPV: 33196200-2, 39162110-0, 33158400-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 75000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIZJOMED Dawid Kazimerski
Email wykonawcy: dawid.fizjomed@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 4
Kod pocztowy: 27-300
Miejscowość: Lipsko
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 86613.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86613.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 92383.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.