To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-03
Ogłoszenie nr 510167067-N-2020 z dnia 03-09-2020 r.
Urząd Gminy Jakubów: Przetarg nieograniczony na "Zakup biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych dla uczniów szkół podstawowych z terenu gminy Jakubów w roku szkolnym 2020/2021"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 564334-N2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Jakubów, Krajowy numer identyfikacyjny 54437800000000,
ul. Jakubów 55
,
05-306
Jakubów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
257 579 190, e-mail
sekretariat@jakubow.pl, faks
257 579 190.
Adres strony internetowej (url): www.jakubow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na "Zakup biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych dla uczniów szkół podstawowych z terenu gminy Jakubów w roku szkolnym 2020/2021"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BiF.271.6.2020.AW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i sprzedaż biletów miesięcznych na sieć przewozową Przewoźnika zapewniającą dowóz uczniów w dni zajęć szkolnych do Szkoły Podstawowej w Jakubowie, Szkoły Podstawowej w Mistowie oraz Szkoły Podstawowej w Wiśniewie, realizowany w oparciu o komunikację regularną, na podstawie biletów miesięcznych (nabytych na podstawie art. 5a ustawy o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego) w okresie od 1 września 2020 roku do 30 czerwca 2021 roku. Liczba uczniów objętych zamówieniem wynosi 294. 2. Liczba uczniów jest wielkością prognozowaną i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, jednak cena zaoferowana za jeden bilet miesięczny jest niezmienna przez cały okres realizacji zadania. Zmniejszenie liczby dowożonych uczniów może wynieść do 10%, zwiększenie liczby dowożonych uczniów może wynieść do 10%. 3. Zamawiający po uzgodnieniu z Wykonawcą może dokonać zmiany godzin, tras pojazdów w trakcie realizacji zamówienia, do rezygnacji z trasy. Zmiany te nie wymagają zawarcia aneksu do umowy. 4. Wykaz biletów miesięcznych dla przewidywanej liczby uczniów: Lp. Trasa przejazdu Przewidywana liczba uczniów 1 Aleksandrów- Jakubów- Aleksandrów 37 2 Moczydła- Jakubów- Moczydła 20 3 Budy Kumińskie- Jakubów- Budy Kumińskie 5 4 Wiśniew- Jakubów- Wiśniew 4 5 Rządza- Jakubów- Rządza 24 6 Szczytnik- Jakubów- Szczytnik 6 7 Góry- Jakubów- Góry 6 8 Turek- Jakubów- Turek 2 9 Jakubów- Jakubów 21 10 Łaziska- Jakubów- Łaziska 21 11 Anielinek- Jakubów- Anielinek 12 12 Izabelin- Jakubów- Izabelin 9 13 Jędrzejów Nowy- Jakubów- Jędrzejów Nowy 4 14 Mlęcin- Jakubów- Mlęcin 0 15 Przedewsie-Jakubów- Przedewsie 5 16 Tymoteuszew- Jakubów- Tymoteuszew 4 17 Wola Polska- Jakubów- Wola Polska 11 18 Mistów- Jakubów- Mistów 4 19 Brzozówka- Jakubów- Brzozówka 9 20 Antonina- Jakubów- Antonina 6 21 Ludwinów- Jakubów- Ludwinów 3 22 Jędrzejów Stary- Jakubów- Jędrzejów Stary 2 23 Budy Przytockie- Jakubów- Budy Przytockie 3 24 Żebrówka- Jakubów- Żebrówka 2 25 Józefin- Jakubów- Józefin 9 26 Kamionka-Jakubów- Kamionka 1 27 Anielinek- Mistów- Anielinek 10 28 Ludwinów- Mistów- Ludwinów 6 29 Mistów Kolonie- Mistów- Mistów Kolonie 5 30 Wiśniew-Wiśniew 1 31 Żebrówka- Wiśniew- Żebrówka 5 32 Nart- Wiśniew- Nart 10 33 Czarnogłów- Strzebula-Wiśniew- Strzebula- Czarnogłów 6 34 Rządza- Wiśniew-Rządza 6 35 Kamionka-Wiśniew- Kamionka 4 36 Turek- Wiśniew- Turek 11 Razem 294 5. Zamawiający wymaga, aby zaplanowane środki transportowe na poszczególne kursy ogólnodostępne zabezpieczały odpowiednią liczbę wolnych miejsc siedzących dla uczniów. 6. Zamawiający wymaga, aby w ramach kursów regularnych przewozy dzieci szkolnych realizowane były na trasach komunikacyjnych wg. rozkładu skorelowanego z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikających z planów lekcji obowiązujących w roku szkolnym 2020/2021. Wykonawca zobowiązany jest dostosować rozkład jazdy kursów regularnych do planu zajęć lekcyjnych poszczególnych szkół. 7. W ramach realizacji zadania Wykonawca zapewni dowóz na godzinę: Szkoła Podstawowa w Wiśniewie - 7.25; Szkoła Podstawowa w Jakubowie - 7.55; Szkoła Podstawowa w Mistowie - 8.10, natomiast odwozy zapewni minimum 2 razy. 8. W ramach złożonej oferty Wykonawca może łączyć kursy wykazane w poszczególnych placówkach oświatowych. 9. Dowóz uczniów odbywać się będzie na podstawie imiennych biletów miesięcznych. Zamawiający przekaże co miesiąc Wykonawcy wykaz uprawnionych do przejazdu uczniów. 10.Wykonawca dostarczy faktury w rozbiciu na poszczególne jednostki do Urzędu Gminy w Jakubowie do 10 dnia każdego miesiąca. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym. 11.Dowożenie uczniów odbywać się będzie środkiem transportu w pełni sprawnym i posiadającym aktualne badanie techniczne. 12.Wykonawca winien zatrudnić kierowców do w/w przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, wymaganych przepisami prawa. 13.Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia 3 opiekunów w dowozie dzieci do szkół. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca pojazdu. Opiekę nad dziećmi może sprawować osoba pełnoletnia dająca rękojmię bezpiecznego dojazdu do szkół. a) Obowiązki opiekuna: o zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w czasie jazdy pojazdem do szkół oraz służenie pomocą dzieciom w czasie jazdy pojazdem, o pomoc dzieciom w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu i przekazanie ich osobom uprawnionym do odbioru, o opieka oraz zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w drodze z pojazdu do budynku szkoły oraz w drodze z budynku szkoły do pojazdu. 14.W przypadku awarii autobusu wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia na własny koszt pojazdu zastępczego. Czas podstawienia taboru zastępczego na wypadek awarii związany z wykonaniem przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego nie może być dłuższy niż 60 min. 15.Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, którzy w trakcie realizacji zamówienia wykonywać będą czynności polegające na kierowaniu pojazdami jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie art.22 § 1 Kodeksu Pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. 16.Zamawiający wymaga informacji o godzinach odjazdu na przystankach. 17.Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ustalony na podstawie kryteriów oceny ofert zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w SIWZ. W przypadku braku podania ceny lub terminu płatności lub czasu podstawienia autobusu zastępczego w ofercie, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. Podanie w ofercie terminu płatności niższego niż 7 dni i wyższego niż 30 dni powoduje odrzucenie oferty ze względu na niezgodność oferty z SIWZ zgodnie z art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy pzp. Podanie w ofercie czasu podstawienia taboru zastępczego krótszego niż 20 minut i dłuższego niż 60 minut powoduje odrzucenie oferty ze względu na niezgodność oferty z SIWZ zgodnie z art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV: 60112000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
222222.22
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Regularny Przewóz Osób Ryszard Grzywacz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
123039.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI JAKUBÓW
więcej: przetargi JAKUBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Libiąż do Krakowa, w okresie maj - czerwiec 2025 r.
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
- "Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - II"
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem opieki rannym dzikim zwierzętom bytującym na terenie miasta Bielska-Białej.
- Usługi transportowe dla uczestników programu Erasmus+ ADP.2301.48.2025
- Dostawa kruszywa betonowego i pospółki żwirowej do bieżącego utrzymania dróg
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.