To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-07
Ogłoszenie nr 510168946-N-2020 z dnia 07-09-2020 r.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie: "Sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560694-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie, Krajowy numer identyfikacyjny 28026065200000,
ul. Karolewo
12,
11-400
Kętrzyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
897 524 753, e-mail
zsckr@karolewo.com, faks
897 524 753.
Adres strony internetowej (url): www.karolewo.com/bip
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA PODLEGŁA I NADZOROWANA PRZEZ MINISTRA ROLNICTWA I ROZWOJU WSI
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):NR.ZSCKR.Z.2241/7/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Nazwa przedmiotu zamówienia nadana przez Zamawiającego: 2. "Sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie" 3. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych (z podziałem na 9 części) do stołówki Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie, transportem oraz na koszt i ryzyko Wykonawcy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ- Formularz przedmiotowo-cenowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować artykuły spożywcze, zgodnie z Załącznikiem 1a do SIWZ - Formularz przedmiotowo-cenowy lub produkty równoważne. Zastosowanie nazw producentów służy jedynie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadający te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w składzie, co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Parametry te stanowią wymagania minimalne i dopuszcza się, aby dostawa objęła produkty o równoważnych lub lepszych parametrach. Udowodnienie równoważności zaoferowanych produktów spoczywa na Wykonawcy. 6. Ogólne wymagania dotyczące dostarczanych produktów: a. dostarczane produkty muszą być wyprodukowane, opakowane i dostarczone zgodnie z obowiązującymi wymaganiami określonymi w przepisach krajowych i unijnych dotyczących artykułów żywnościowych, b. dostarczane produkty muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, produkty winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, c. dostarczane artykuły winny być wysokiej jakości, tj. l-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych, d. dostarczane produkty muszą spełniać wymagania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r.,poz. 1154 ze zm.), e. opakowania jednostkowe oraz zbiorowe powinny być oznakowane i zawierać informacje dotyczącem. in.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakościowej, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia. Opakowania powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy oraz w załączniku 1a do SIWZ dla poszczególnych części stanowiących jednocześnie załącznik do formularza ofertowego. 8. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych i musi posiadać aktualną decyzje Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia(t. j. 2 2019 r, poz. 1252), zaś konwojent dostarczający dany produkt musi posiadać aktualną książeczkę zdrowia dopuszczającą do kontaktu z żywnością, o ile przepisy w danym asortymencie tego wymagają. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie okazać powyższe dokumenty na prośbę Zamawiającego. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego niezachowania warunków sanitarnych Zamawiający może odmówić odbioru towaru, a w przypadku trzykrotnego powtórzenia się opisanej sytuacji Zamawiający może odstąpić od umowy. 9. W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Tym samym, wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych, który zamawiający zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Przy czym wykonawca zobowiązany jest podać cenę za minimalny oraz maksymalny poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać 10. Zamówienie podzielono na 9 części. Część 1- Przyprawy sypkie i różne produkty spożywcze Część 2 - Warzywa, owoce, przetwory Część 3 - Mleko i jego przetwory Część 4 - Mrożonki, ryby mrożone, wędzone, konserwy rybne Część 5 - Mięso wieprzowe Część 6 - Mięso drobiowe Część 7 Wędliny wieprzowe i drobiowe Część 8 - Pieczywo Część 9-Jaja 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na maksymalnie dwie części zamówienia. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie jednego zadania. Przedstawienie oferty nieobejmującej całego asortymentu znajdującego się w zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania. 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 14. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców (Załącznik nr 1 SIWZ). 15. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 16. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 17. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 pkt. 12 -23 ustawy PZP zachodzące choćby względem pojedynczego wykonawcy dyskwalifikują całą grupę wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 18. Minimalny termin płatności wymagany przez Zamawiającego to 21 dni od daty dostarczenia faktury. 19. Bezpośrednio przed każdą dostawą przedstawiciel Zamawiającego określi telefonicznie, mailem lub faksem rodzaj i ilość zamawianego towaru. 20. Terminy dostaw będą każdorazowo uzgadniane. Ze względu na małą powierzchnię magazynową dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane codziennie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego 21. Zamawiający wskazuje następującą osobę pełniącą nadzór nad realizacją umowy: Specjalista ds. Żywienia lub inna osoba upoważniona.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15800000-6, 15300000-1, 15500000-3, 15331170-9, 15200000-0, 15220000-6, 15110000-2, 15113000-3, 15114000-0, 15110000-2, 15112000-6, 15131120-2, 15810000-9, 03142500-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przyprawy sypkie i różne produkty spożywcze |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35200.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pakrom sp. jawna Danuta i Jerzy Romejko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40989.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Warzywa, owoce, przetwory |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
72380.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA "DIM" s. j. Mirosław Kuriata, Dariusz Rusak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
68699.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Mleko i jego przetwory |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
55100.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
54206.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: ABER Sp. z o.o. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23750.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ABER Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25555.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Mięso wieprzowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33250.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD UBOJU, PRZETWÓRSTWA MIĘSA Filip Jasiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
34153.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Mięso drobiowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28500.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BRUNO TASSI spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Oddział w Olsztynie
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20378.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Wędliny, wieprzowe, drobiowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
42750.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IL-Kas Ilnicki, Kasperek spółka jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33795.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pieczywo |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28453.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Jaja |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4750.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pakrom sp. jawna Danuta i Jerzy Romejko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4900.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad: - rozbiórką istniejącego i budową nowego budynku nr 18 na potrzeby SOdC - przebudową parteru budynku nr 48 w m. Kętrzyn na potrzeby osób zatrzymanych
- Zakup wraz z dostawą równiarki drogowej na potrzeby działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Kętrzynie
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w msc. Mażany
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ " KOMUNALNIK SP. Z O.O."
- Utwardzenie działki 3-271/27 z odwodnieniem, teren przylegający do budynków Mielczarskiego 9 i Daszyńskiego 16
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kętrzyn
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych sypkich oraz wody mineralnej do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚWIEŻYCH WARZYW I OWOCÓW DO STOŁÓWKI W DOBRZENIU WIELKIM PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 29 w Chorzowie, ul. Siemianowicka 61 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 15 w Chorzowie, ul. 3-go Maja 78 - I/2025
- Dostawa mięsa oraz wyrobów wędliniarskich dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawa artykułów spożywczych
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.