To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-13
Ogłoszenie nr 510169084-N-2019 z dnia 13-08-2019 r.
Gmina Dopiewo: Remont budynku Urzędu Gminy Dopiewo - etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 563718-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dopiewo, Krajowy numer identyfikacyjny 63125873800000,
ul. ul. Leśna
,
62-070
Dopiewo, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
0618148331 w 34, e-mail
pawlicka@dopiewo.pl, faks
618 148 092.
Adres strony internetowej (url): http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Urzędu Gminy Dopiewo - etap I
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ROA.271.21.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne. 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian. 45442100-8 Roboty malarskie 45310000-3 Instalacje elektryczne 45330000-9 Instalacje sanitarne 45332300-6 Kanalizacja sanitarna 45332200-5 Instalacja wodociągowa 45331100-7 Instalacje centralnego ogrzewania 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 3.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest remont parteru budynku Urzędu Gminy w Dopiewie mieszczącego się przy ul. Leśnej 1c ( etap I). Wymagania zamawiającego: 1) Wykonawca przed przystąpieniem do robót opracuje harmonogram prac w budynku i przedstawi go Zamawiającemu. 2) Robot będą prowadzone w czynnym obiekcie. Prowadzenie ich będzie możliwe od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 - 22.00, z zastrzeżeniem, że roboty o znacznym natężeniu hałasu lub generujące znaczne zapylenie powinny być prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach 16:00 - 22:00 oraz w sobotę od godziny 7.00 do godziny 22:00. Wykonawca zabezpieczy pomieszczenia przed wydostawaniem się pyłów, w szczególności poprzez odgradzanie miejsc prowadzenia prac np. folią. 3) Wykonawca będzie każdorazowo ustalać z Zamawiającym niezbędne przerwy w dostawie prądu z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem. 4) Kolejność wykonywanych prac 1. Jako pierwsze należy wykonać remont pomieszczeń 0.9, 0.10, 0.11, 0.12, 0.13, 0.14, 0.15 wraz z klatką schodową, korytarz I 2. Po zakończeniu remontu pomieszczeń wymienionych w punkcie 1 należy wykonać remont pomieszczeń 0.5, 0.7, 0.8, 0.16, 0.17, 0.18, 0.19, 0.25, część korytarza 0.24 3. Remont pozostałych pomieszczeń ( w tym 0.1, 0.2, 0.3, 0.20, 0.21, 0.22, 0.23, pozostała część korytarza 0.24 ) należy prowadzić sukcesywnie, w sposób nie kolidujący z funkcjonowaniem Urzędu. Malowanie pomieszczeń pracowników należy prowadzić od poniedziałku do piątku po godzinie 16. Każdy pokój pracowniczy, w którym rozpoczęto prace malarskie musi być zakończony i posprzątany do godziny 22.00. Wszelkie odstępstwa od ww. zastrzeżeń wymagają każdorazowego uzgodnienia z administratorem obiektu oraz uzyskania jego zgody. 5) Zakres niniejszego postępowania nie obejmuje wyposażenie obiektu w meble . 3.3. Przedmiotowe zadanie należy wykonać zgodnie z zakresem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacją projektową oraz wytycznymi specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.4. Załączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy (pomocniczy), a nie służący do obliczenia ceny ofertowej. 3.5. Przedmiot zamówienia określono w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty, poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów określonych w niektórych miejscach przykładowymi znakami towarowymi, patentami lub pochodzeniem. We wszystkich miejscach dokumentacji Zamawiającego, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Za równoważne Zamawiający uzna te rozwiązania, które oparte są na równoważnych ustaleniach, co do przedmiotu zamówienia i spełniać będą minimalne wymagania, które spełnia produkt opisany poprzez użycie przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty, materiały posiadają cechy nie gorsze niż parametry materiałów lub produktów wskazanych w SIWZ oraz o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, gwarantujące wykonanie robót w zgodzie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zapewniającą uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż określone w dokumentacji techniczno budowlano wykonawczej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zmiana materiałów, rozwiązań na etapie wykonawstwa bez uprzedniego wskazania na stosowanie zamienników w ofercie będzie dopuszczalna jedynie w wyjątkowych, uzasadnionych przypadkach za wyraźną zgodą Zamawiającego oraz Nadzoru Inwestorskiego i Nadzoru Autorskiego, na warunkach określonych w projekcie umowy. 3.6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był objęty minimum 36 miesięcznym okresem gwarancji i rękojmi. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi. Jeżeli na poszczególne materiały lub urządzenia udzielona jest gwarancja producenta na okres dłuższy niż ten zaproponowany w ofercie, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odpowiada okresowi gwarancji udzielonej przez producenta. 3.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. Wykonawca może powierzyć wykonywanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3.8. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.9. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 3.10. Szczegółowe warunki dotyczące m.in. podwykonawstwa w realizacji zamówienia określono w projekcie umowy. 3.11. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace opisane przedmiarem robót, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 917, z późn. zm) tj. przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzenie".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45453000-0, 45442100-8, 45310000-3, 45330000-9, 45332300-6, 45332200-5, 45331100-7, 45210000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
433217.48
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "POL-BUD" Ryszard Polnik Zamysłowo ul. Moderska 1B 62-060 Stęszew
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
568265.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI DOPIEWO
więcej: przetargi DOPIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Modernizacja kotłowni gazowej w szkole podstawowej w Rożnowie
- Konserwacja i rekonstrukcja kamiennej figury Matki Boskiej wieńczącej środkową kapliczkę z 1711 r., przy wjeździe do dawnego dworu w miejscowości Hołoby, w Ukrainie
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.