eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DopiewoRemont budynku Urzędu Gminy Dopiewo - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-13

Ogłoszenie nr 510169084-N-2019 z dnia 13-08-2019 r.

Gmina Dopiewo: Remont budynku Urzędu Gminy Dopiewo - etap I

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563718-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dopiewo, Krajowy numer identyfikacyjny 63125873800000, ul. ul. Leśna , 62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0618148331 w 34, e-mail pawlicka@dopiewo.pl, faks 618 148 092.
Adres strony internetowej (url): http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku Urzędu Gminy Dopiewo - etap I

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ROA.271.21.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne. 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian. 45442100-8 Roboty malarskie 45310000-3 Instalacje elektryczne 45330000-9 Instalacje sanitarne 45332300-6 Kanalizacja sanitarna 45332200-5 Instalacja wodociągowa 45331100-7 Instalacje centralnego ogrzewania 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 3.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest remont parteru budynku Urzędu Gminy w Dopiewie mieszczącego się przy ul. Leśnej 1c ( etap I). Wymagania zamawiającego: 1) Wykonawca przed przystąpieniem do robót opracuje harmonogram prac w budynku i przedstawi go Zamawiającemu. 2) Robot będą prowadzone w czynnym obiekcie. Prowadzenie ich będzie możliwe od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 - 22.00, z zastrzeżeniem, że roboty o znacznym natężeniu hałasu lub generujące znaczne zapylenie powinny być prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach 16:00 - 22:00 oraz w sobotę od godziny 7.00 do godziny 22:00. Wykonawca zabezpieczy pomieszczenia przed wydostawaniem się pyłów, w szczególności poprzez odgradzanie miejsc prowadzenia prac np. folią. 3) Wykonawca będzie każdorazowo ustalać z Zamawiającym niezbędne przerwy w dostawie prądu z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem. 4) Kolejność wykonywanych prac 1. Jako pierwsze należy wykonać remont pomieszczeń 0.9, 0.10, 0.11, 0.12, 0.13, 0.14, 0.15 wraz z klatką schodową, korytarz I 2. Po zakończeniu remontu pomieszczeń wymienionych w punkcie 1 należy wykonać remont pomieszczeń 0.5, 0.7, 0.8, 0.16, 0.17, 0.18, 0.19, 0.25, część korytarza 0.24 3. Remont pozostałych pomieszczeń ( w tym 0.1, 0.2, 0.3, 0.20, 0.21, 0.22, 0.23, pozostała część korytarza 0.24 ) należy prowadzić sukcesywnie, w sposób nie kolidujący z funkcjonowaniem Urzędu. Malowanie pomieszczeń pracowników należy prowadzić od poniedziałku do piątku po godzinie 16. Każdy pokój pracowniczy, w którym rozpoczęto prace malarskie musi być zakończony i posprzątany do godziny 22.00. Wszelkie odstępstwa od ww. zastrzeżeń wymagają każdorazowego uzgodnienia z administratorem obiektu oraz uzyskania jego zgody. 5) Zakres niniejszego postępowania nie obejmuje wyposażenie obiektu w meble . 3.3. Przedmiotowe zadanie należy wykonać zgodnie z zakresem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacją projektową oraz wytycznymi specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.4. Załączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy (pomocniczy), a nie służący do obliczenia ceny ofertowej. 3.5. Przedmiot zamówienia określono w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty, poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów określonych w niektórych miejscach przykładowymi znakami towarowymi, patentami lub pochodzeniem. We wszystkich miejscach dokumentacji Zamawiającego, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Za równoważne Zamawiający uzna te rozwiązania, które oparte są na równoważnych ustaleniach, co do przedmiotu zamówienia i spełniać będą minimalne wymagania, które spełnia produkt opisany poprzez użycie przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty, materiały posiadają cechy nie gorsze niż parametry materiałów lub produktów wskazanych w SIWZ oraz o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, gwarantujące wykonanie robót w zgodzie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zapewniającą uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż określone w dokumentacji techniczno budowlano wykonawczej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zmiana materiałów, rozwiązań na etapie wykonawstwa bez uprzedniego wskazania na stosowanie zamienników w ofercie będzie dopuszczalna jedynie w wyjątkowych, uzasadnionych przypadkach za wyraźną zgodą Zamawiającego oraz Nadzoru Inwestorskiego i Nadzoru Autorskiego, na warunkach określonych w projekcie umowy. 3.6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był objęty minimum 36 miesięcznym okresem gwarancji i rękojmi. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi. Jeżeli na poszczególne materiały lub urządzenia udzielona jest gwarancja producenta na okres dłuższy niż ten zaproponowany w ofercie, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odpowiada okresowi gwarancji udzielonej przez producenta. 3.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. Wykonawca może powierzyć wykonywanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3.8. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.9. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 3.10. Szczegółowe warunki dotyczące m.in. podwykonawstwa w realizacji zamówienia określono w projekcie umowy. 3.11. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace opisane przedmiarem robót, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 917, z późn. zm) tj. przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzenie".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45453000-0, 45442100-8, 45310000-3, 45330000-9, 45332300-6, 45332200-5, 45331100-7, 45210000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 433217.48
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "POL-BUD" Ryszard Polnik Zamysłowo ul. Moderska 1B 62-060 Stęszew
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zamysłowo ul.Moderska 1B
Kod pocztowy: 62-060
Miejscowość: Stęszew
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 568265.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 568265.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 568265.36
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.