To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-07
Ogłoszenie nr 510169611-N-2020 z dnia 07-09-2020 r.
Zespół Szkół Technicznych w Słupsku: Modernizacja dachu Zespołu Szkół Technicznych w Słupsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 565364-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Technicznych w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 00018512300000,
ul. Szymanowskiego
5,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598423492, 500205198, e-mail
sekretariat@drzewniak.slupsk.pl, kancelaria@kamilzbroja.eu, faks
598423492.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja dachu Zespołu Szkół Technicznych w Słupsku
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na części dachu Zespołu Szkół Technicznych w Słupsku oznaczonego nr B (zgodnie z dokumentacją projektową) o pow. ok 252 m2 realizowane w ramach zadania pn.: "Modernizacja dachu Zespołu Szkół Technicznych" w Słupsku przy ul. Karola Szymanowskiego 5. 2. Przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac (również organizacją zaplecza budowy) Wykonawca na swój koszt i odpowiedzialność bezwzględnie: 1) sporządzi plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla przedmiotowej budowy, przygotowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. 2003, nr 120, poz. 1126); 2) wykona plan organizacji terenu budowy; 3) sporządzi harmonogram rzeczowo - finansowy, określający terminy wykonania poszczególnych robót budowlanych; 4) uzyska decyzję o zajęciu pasa drogowego (jeżeli prowadzone prace będą tego wymagały) i pokryje wszelkie koszty z tym związane; Niniejsza dokumentacja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 3. W ramach zamówienia należy wykonać w szczególności następujący zakres prac zgodny z dokumentacją projektową: 1) rozbiórka pokrycia dachowego, obróbek blacharskich i łat; 2) rozbiórka orynnowania przeznaczonego do ponownego montażu; 3) wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki; 4) wykonanie izolacji z membrany dachowej; 5) wykonanie nowych łat i kontrłat; 6) wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachy trapezowej; 7) wykonanie nowych obróbek blacharskich; 8) montaż w połaciach nowych okien dachowych, wyłazów oraz podestów kominiarskich; 9) montaż uprzednio rozebranych rynien i rur spustowych z dostosowaniem do nowego pokrycia; 10) wzmocnienie istniejącej konstrukcji dachowej poprzez montaż dodatkowych elementów konstrukcyjnych; 11) wykonanie docieplenia połaci dachowej; 12) wykonanie zabudowy z płyt gipsowo-kartonowych; 13) wyposażenie istniejącego wyłazu strychowego oraz przejścia do części A w stolarkę o odporności ogniowej EI30; 14) częściowe przemurowanie istniejących kominów; 15) częściowe obniżenie istniejących kominów; 16) wykonanie obróbek blacharskich oraz obudowy kominów blachą stalową płaską. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja budowlana ( w zakresie części B) stanowiąca załączniki nr 11-14 do SIWZ. 5. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych przedłoży Zamawiającemu komplet wniosków materiałowych zatwierdzonych przez projektanta robót przewidzianych do wykonania w niniejszym zamówieniu. 6. Zaplecze budowy przekazane przez Zamawiającego zostanie przygotowane przez Wykonawcę na jego koszt i jego ryzyko. Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje kabinę WC i śmietnik. 7. Teren budowy i zaplecza należy odpowiednio oznakować. Wymagane jest: 1) wywiezienie wszystkich odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac budowlanych i ich utylizacja, 2) ochrona zieleni, 3) po wykonaniu prac budowlanych doprowadzenie terenu budowy i zaplecza do stanu należytego. 8. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów, rozwiązań, technologii etc. równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 10. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. 11. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP w powiązaniu z art. 36 ust. 2 pkt. 8a tejże ustawy, stawia następujące wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących całość robót ciesielskich i dekarskich pod nadzorem kierownika budowy o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem"; b) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ - wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
172777.95
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BODO
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
172777.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa leku o nazwie międzynarodowej substancji czynnej ABIRATERONI ACETAS - 112/TP/2024
- Dostawa oleju napędowego dla jednostek pływających Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.
- Usługa ubezpieczenia podmiotu.
- "Dostawa artykułów spożywczych różnych do Przedszkola Miejskiego nr 24 "Słupski Niedźwiadek Szczęścia" w Słupsku"
- "Dostawa oprogramowania i sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku"
- Świadczenie usług ochrony fizycznej i monitorowania syst. zabezp. technicznego w siedzibie Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Słupsku oraz monitor. syst. zabezp. tech. w PR w Bytowie i PR w Miastku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa żłobka dla 48 dzieci w miejscowości Wrocanka przy Szkole Podstawowej na nieruchomości stanowiącej działki ewidencyjne nr 1000 i 994
- Wykonanie robót budowlanych w budynku spikerki na Stadionie Miejskim "Stal- Rzeszów"
- Wymiana pokrycia dachowego w kościele parafialnym pod wezwaniem św. Stanisława Biskupa Męczennika w Kramsku
- Rozbudowa schroniska dla bezdomnych zwierząt w Koninie.
- Budowa przyszkolnej hali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Chrustowie.
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.