To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-08
Ogłoszenie nr 510169713-N-2020 z dnia 08-09-2020 r.
Miasto i Gmina Lubowidz: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji odnawialnych źródeł energii w ramach realizacji projektu pn.: "Odnawialne źródła energii w Gminie Lubowidz", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020 (RPO WM 2014-2020), Działanie 4.1 Odnawialne źródła energii (OZE), Oś. Priorytetowa IV
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Odnawialne źródła energii w Gminie Lubowidz", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020 (RPO WM 2014-2020), Działanie 4.1 Odnawialne źródła energii (OZE), Oś. Priorytetowa IV
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 537431-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540090922-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Lubowidz, Krajowy numer identyfikacyjny 13037825500000,
ul. ul. Zielona
10,
09-304
Lubowidz, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
23 6582078, e-mail
ugl@uglubowidz.pl, faks
23 6582078 w. 20.
Adres strony internetowej (url): bip.uglubowidz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie instalacji odnawialnych źródeł energii w ramach realizacji projektu pn.: "Odnawialne źródła energii w Gminie Lubowidz", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020 (RPO WM 2014-2020), Działanie 4.1 Odnawialne źródła energii (OZE), Oś. Priorytetowa IV
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.3.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane prowadzone w systemie "zaprojektuj i wybuduj" polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej i wykonaniu instalacji odnawialnych źródeł energii na terenie Miasta i Gminy Lubowidz. Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na: a) Wykonaniu niezbędnej dokumentacji projektowej dot. robót budowlanych w zakresie wykonania instalacji odnawialnych źródeł energii, STWiOR, b) Uzyskaniu wszelkich wymaganych przepisami Prawa budowlanego uzgodnień/zatwierdzeń /zezwoleń/decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego, c) Opracowaniu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniającego specyfikę obiektów budowlanych i warunki prowadzenia robót budowlanych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia- Dz. U. Nr 120, poz. 1126 z późń. zm.), d) Wykonaniu robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, e) Pełnieniu nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych, f) Wykonaniu prób wytrzymałościowych, ciśnieniowych i wydajnościowych wykonanych instalacji, g) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno-użytkowym. Zamówienie podzielone jest na 2 części: 1) Zaprojektowanie i wykonanie instalacji kolektorów słonecznych i fotowoltaicznych; 2) Zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji c.o. wraz z wymianą źródeł ciepła.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji kolektorów słonecznych i fotowoltaicznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2695255.93
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIOŚ Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2505110
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji c.o. wraz z wymianą źródeł ciepła |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 93 ust. 1 pkt 4 oraz w związku z art. 93 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 oraz z 2020 r., poz. 1086), zwanej dalej ustawą Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie Części 2, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w dniu 30 czerwca b. r. dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Oferta Konsorcjum firm: 1. Ka-Bo Karol Borkowski, ul. Płocka 28B, 87-800 Włocławek; 2. Marek Wrzosek Usługi Hydrauliczne ul. Wyzwolenia 1/8, 09-200 Sierpc spełniała wszystkie wymagania SIWZ i otrzymała najwyższą liczbę punktów (100 pkt). Wybrani Wykonawcy dwukrotnie byli wzywani do zawarcia umowy i dwukrotnie nie stawili się w siedzibie Zamawiającego oraz nie wnieśli zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający uznał powyższe jako odmowę podpisania umowy. Cena kolejnej ważnej oferty przewyższała kwotę jaką Zamawiający mógł przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, w związku z czym postępowanie zostało obarczone nieusuwalną wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie Części 2. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zewnętrznej wiaty wraz z utwardzeniem gruntu pod zabytkowe samochody muzealne
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Malowanie korytarza i sal lekcyjnych w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
- Wykonanie napraw, wymiany i usuwanie awarii urządzeń techniczno-technologicznych w budynkach i budowlach eksploatowanych przez Spółkę Wodno-Ściekową "SWARZEWO"
- "Termomodernizacja i remont budynków mieszkaniowych 4 wspólnot mieszkaniowych tj.: Kościelna 2, 1 Maja 23, Chmielna 10 - 11, Pełczycka 16 w Barlinku"
- Roboty budowlane polegające na remoncie schodów wejściowych do budynku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.