eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubowidzZaprojektowanie i wykonanie instalacji odnawialnych źródeł energii w ramach realizacji projektu pn."Odnawialne źródła energii w Gminie Lubowidz", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020 (RPO WM 2014-2020), Działanie 4.1 Odnawialne źródła energii (OZE), Oś. Priorytetowa IV

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-08

Ogłoszenie nr 510169713-N-2020 z dnia 08-09-2020 r.

Miasto i Gmina Lubowidz: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji odnawialnych źródeł energii w ramach realizacji projektu pn.: "Odnawialne źródła energii w Gminie Lubowidz", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020 (RPO WM 2014-2020), Działanie 4.1 Odnawialne źródła energii (OZE), Oś. Priorytetowa IV

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Odnawialne źródła energii w Gminie Lubowidz", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020 (RPO WM 2014-2020), Działanie 4.1 Odnawialne źródła energii (OZE), Oś. Priorytetowa IV

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537431-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540090922-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Lubowidz, Krajowy numer identyfikacyjny 13037825500000, ul. ul. Zielona 10, 09-304 Lubowidz, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 23 6582078, e-mail ugl@uglubowidz.pl, faks 23 6582078 w. 20.
Adres strony internetowej (url): bip.uglubowidz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i wykonanie instalacji odnawialnych źródeł energii w ramach realizacji projektu pn.: "Odnawialne źródła energii w Gminie Lubowidz", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020 (RPO WM 2014-2020), Działanie 4.1 Odnawialne źródła energii (OZE), Oś. Priorytetowa IV

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.3.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane prowadzone w systemie "zaprojektuj i wybuduj" polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej i wykonaniu instalacji odnawialnych źródeł energii na terenie Miasta i Gminy Lubowidz. Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na: a) Wykonaniu niezbędnej dokumentacji projektowej dot. robót budowlanych w zakresie wykonania instalacji odnawialnych źródeł energii, STWiOR, b) Uzyskaniu wszelkich wymaganych przepisami Prawa budowlanego uzgodnień/zatwierdzeń /zezwoleń/decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego, c) Opracowaniu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniającego specyfikę obiektów budowlanych i warunki prowadzenia robót budowlanych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia- Dz. U. Nr 120, poz. 1126 z późń. zm.), d) Wykonaniu robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, e) Pełnieniu nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych, f) Wykonaniu prób wytrzymałościowych, ciśnieniowych i wydajnościowych wykonanych instalacji, g) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno-użytkowym. Zamówienie podzielone jest na 2 części: 1) Zaprojektowanie i wykonanie instalacji kolektorów słonecznych i fotowoltaicznych; 2) Zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji c.o. wraz z wymianą źródeł ciepła.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji kolektorów słonecznych i fotowoltaicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2695255.93
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BIOŚ Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lokalna 31
Kod pocztowy: 09-410
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2505110
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2505000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2865900
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji c.o. wraz z wymianą źródeł ciepła

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 93 ust. 1 pkt 4 oraz w związku z art. 93 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 oraz z 2020 r., poz. 1086), zwanej dalej ustawą Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie Części 2, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w dniu 30 czerwca b. r. dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Oferta Konsorcjum firm: 1. Ka-Bo Karol Borkowski, ul. Płocka 28B, 87-800 Włocławek; 2. Marek Wrzosek Usługi Hydrauliczne ul. Wyzwolenia 1/8, 09-200 Sierpc spełniała wszystkie wymagania SIWZ i otrzymała najwyższą liczbę punktów (100 pkt). Wybrani Wykonawcy dwukrotnie byli wzywani do zawarcia umowy i dwukrotnie nie stawili się w siedzibie Zamawiającego oraz nie wnieśli zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający uznał powyższe jako odmowę podpisania umowy. Cena kolejnej ważnej oferty przewyższała kwotę jaką Zamawiający mógł przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, w związku z czym postępowanie zostało obarczone nieusuwalną wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie Części 2.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.