Ogłoszenie z dnia 2020-09-08
Ogłoszenie nr 510169978-N-2020 z dnia 08-09-2020 r.
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Henryka Sienkiewicza: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 4 im. H. Sienkiewicza w Zelowie - artykuły ogólnospożywcze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Henryka Sienkiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 12483110000000,
ul. ul. Stefana Żeromskiego
53,
97-425
Zelów, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
446 341 132, e-mail
sp4zelow@interia.pl, faks
446 341 132.
Adres strony internetowej (url): sp4zelow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 4 im. H. Sienkiewicza w Zelowie - artykuły ogólnospożywcze
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SP4.3601.9.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 4 im. H. Sienkiewicza w Zelowie - artykuły ogólnospożywcze - określone w "Zaproszeniu do negocjacji" zgodnie z formularzem ofertowo - cenowym (załącznik nr 1 do zaproszenia)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21250.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ETQA sp z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22370.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dwóch postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na Dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 4 im. H. Sienkiewicza w Zelowie, ogłoszonych w Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie internetowej Zamawiającego, oraz w siedzibie Zamawiającego w dniach:
1. 04.06.2020 r. nr sprawy : SP4.3601.5.2020 pod nr ogłodzenia 547277-N-2020
2. 30.07.2020 r. nr sprawy : SP4.3601.8.2020 pod nr ogłoszenia 558646-N-2020
nie podpisano umowy na część (pakiet) 1 Artykuły ogólnospożywcze ze względu na unieważnienie postępowania i odrzucenie ofert.
Postępowania nr SP4.3601.5.2020
Unieważnienie postępowania
Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) Ustawy.
Powód odrzucenia postępowania
Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz 1843) - zgodnie z treścią SIWZ Wykonawca nie wskazał wyboru kryterium poza cenowego oferty. Informacja taka musi być złożona wraz z ofertą i nie podlega uzupełnieniu w trybach przewidzianych obowiązującą Ustawą. Oferta bez wskazania, w tym wypadku minimalnego lub maksymalnego , czasu realizacji zamówienia stanowi niezgodność oferty z treścią SIWZ. Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest odrzuci taką ofertę jako niezgodną z SIWZ.
Postępowania nr SP4.3601.8.2020
Unieważnienie postępowania
Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) Ustawy.
Powód odrzucenia postępowania
Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) - Wykonawca nie przedłożył prawidłowego formularza ofertowego zgodnie z SIWZ na przedmiot zamówienia, którym były artykuły ogólnospożywcze. Oferta złożona przez Wnioskodawcę zawiera formularz ofertowy na mrożonki, które nie były przedmiotem zamówienia. Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest, zgodnie z brzmieniem art. 89 ust. 1 pkt 2) Ustawy, odrzucić taką ofertę jako niezgodną z treścią SIWZ.
W związku z zaistniała sytuacją Zamawiający, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie kuchni i stołówki szkolnej, oraz realizować zamówienia produktów spożywczych niezbędnych do przygotowania obiadów od dnia 03.09.2020 r., zmuszony jest do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 205 r. z podziałem na 8 części" II półrocze
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (4 części)
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 6 w Bełchatowie
- Sukcesywna dostawa ryb, mrożonek, mięsa i produktów mięsno-wędliniarskich, mleczarskich oraz różnych prod. spożywczych do 5 placówek oświatowych w okresie VII - XII 2025 r. na terenie miasta Nidzica
- Dostawy różnych artykułów spożywczych.
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Warsztatów Zespołu Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Toruniu
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.