To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-14
Ogłoszenie nr 510170037-N-2019 z dnia 14-08-2019 r.
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew: Przebudowa drogi leśnej pożarowej nr 9 w leśnictwie Jedlanka
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 565835-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew, Krajowy numer identyfikacyjny 11001693500000,
ul. Aleja Kasztanowa
13,
21-230
Sosnowica, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
825 912 125, e-mail
parczew@lublin.lasy.gov.pl, faks
825 912 125.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_parczew/zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowosci Prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi leśnej pożarowej nr 9 w leśnictwie Jedlanka
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):S.270.3.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn: "Przebudowa drogi leśnej pożarowej nr 9 w leśnictwie Jedlanka ". Prace obejmują przebudowę drogi leśnej stanowiącej dojazd pożarowy nr 9 zlokalizowanej na działkach nr ew. 1190, 1191, 1192, 1193, 1196, 1197, 1200, w gminie Uścimów obręb ewidencyjny Jedlanka Stara wraz z odtworzeniem parametrów geometrycznych jezdni drogi poprzez profilowanie korony drogi z nadaniem spadków poprzecznych i podłużnych wraz z umocnieniem nawierzchni materiałem kamiennym. Przebudowa dotyczy odcinka od km 0+000 do km 2+645,30. Droga leśna w stanie istniejącym posiada nawierzchnię gruntową ulepszoną materiałem kamiennym (pospółką) na geokracie, stabilizowaną mechanicznie, pobocza gruntowe i rowy bezodpływowe. Wody opadowe są odprowadzane powierzchniowo w kierunkach naturalnego spływu poza koronę z możliwością jej rozsączania na terenach zielonych należących do Inwestora. Ze względu na stan techniczny nawierzchni w licznych nierównościach poprzecznych i podłużnych jezdni tworzą się zastoiska wodne. Szerokość jezdni 3,50 m. Ze względu na duży stopień deformacji korony drogi brak jednolitych szerokości poboczy oraz skarp i rowów . W obrębie opracowania znajdują się elementy drogi związane z jej infrastrukturą tj. zjazdy na lokalne drogi wewnętrzne oraz szlaki zrywkowe a także urządzenia inżynierskie - tj. przepusty rurowe . Podstawowe dane techniczne drogi do realizacji: Kategoria drogi - wewnętrzna Szerokość jezdni - 3,50 m Rodzaj nawierzchni jezdni - tłuczniowa Szerokość poboczy - 0.75 m, Zjazdy o szerokości nie mniejszej niż 5 m Długość odcinka planowanego do przebudowy wynosi 2645,30 metrów. W obrębie projektowanej przebudowy drogi występuje zieleń niska, średnia oraz wysoka ograniczająca techniczne możliwości budowy infrastruktury drogowej wymagającą wycinki. Teren przyległy inwestycji stanowią tereny leśne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiary robót, dokumentacja projektowo- techniczna i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ: 1) Przedmiar robót-- załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Dokumentacja proj.-techniczna- załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 45233140-2 Roboty drogowe 71355000-1 Usługi pomiarowe 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie dróg 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody Burzowej 45233142-6 Roboty budowlane w zakresie naprawy dróg 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 3. Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot umowy nieodpłatnej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, urządzenia i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia na okres nie krótszy niż 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne wykonawca będzie ponosił na zasadach określonych w kodeksie cywilnym (termin wygaśnięcia uprawnień z tytułu rękojmi zostanie wydłużony umową stron do 5 lat). 4. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacją projektową. 5. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami. 6. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (7 czerwca 2018 r. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202) normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych tj. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401), przepisami ppoż. oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. 7. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wymogami niniejszej SIWZ, z należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację właściwości użytkowej lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w/w dokumenty najpóźniej przy odbiorze końcowym zadania. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2, przy opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia się w kolejności: Polskie Normy; polskie aprobaty techniczne; polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych; krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (8 września 2016 r. Dz.U. z 2016 r. poz. 1570). 8. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 i 29 ustawy PZP, a mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zastosuje materiały równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały zostały zmienione i określić, jakie materiały w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie. 9. Wykonawcy mają możliwość dokonania wizji lokalnej terenu przeznaczonego do budowy w celu zapoznania się z warunkami zróżnicowania terenu i istniejącą siecią dróg dojazdowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 11. Zamawiający nie dopuszcza dalszego podziału zamówienia. 12. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonywania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 13. Zamawiający wymaga stosownie do dyspozycji art.29 ust 3 lit. a ustawy Pzp, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na wykonywaniu robót drogowych w zakresie wykonywania nawierzchni jezdni drogi pożarowej oraz profilowania i zagęszczania miechanicznego (łącznie minimum jedną osobę), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (13 kwietnia 2018 r. Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). Realizacja tego postanowienia będzie kontrolowana przez zamawiającego w oparciu o dokumenty wymienione § 5 ust. 12 wzoru umowy przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca nie musi w dniu podpisania umowy o zamówienie zatrudniać wymaganej liczby osób w oparciu o umowę o pracę, ale bezwzględnie musi spełniać powyższy wymóg przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. Nie wypełnienie tego obowiązku będzie podstawą do naliczania kar umownych, a nawet odstąpienia od umowy. Pracownicy zatrudnieni na okres realizacji zamówienia na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy z wynagrodzeniem równym lub przekraczającym równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego o którym mowa w ustawie z 10.10.2002 o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (7 kwietnia 2017 r. Dz.U. z 2017 r. poz. 847 z poźn.zm.). Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym nie krótszym niż 3 dni wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające, że dany pracownik jest objęty zgłoszeniem do ZUS -ZUA. 14. Wykonawca musi wykonać obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót, inwentaryzację powykonawczą oraz dokumentację techniczną odbioru instalacji. 15. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew 21-230 Sosnowica Aleja Kasztanowa 29 tel. 825912125, fax 825912475e-mail: parczew@lublin.lasy.gov.pl ? inspektorem ochrony danych osobowych w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe Nadleśnictwie Parczew jest Pan Witold Zakościelny 21-230 Sosnowica Aleja Kasztanowa 29 e-mail witold.zakoscielny@lublin.lasy.gov.pl tel. 825912125; ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego "Przebudowa drogi leśnej pożarowej nr 9 w leśnictwie Jedlanka ". ? prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ((tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm), dalej "ustawa Pzp"; ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Na potwierdzenie spełnienia obowiązków formalno-prawnych wynikających z RODO Wykonawca przedłoży oświadczenie według wzoru nr 14 stanowiącego załącznik do SIWZ"
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 71355000-1, 45230000-8, 45232130-2, 45233142-6, 45111000-8, 45111200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
730652.97
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P. P. H. U. RAFDAN Daniel Wałach 24-170 Kurów ul. Głowackiego 57A danielw-83@wp.pl
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
487110.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SOSNOWICA
więcej: przetargi SOSNOWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi o długości 1000 mb na dz. 221, obręb Prusice
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- "Remont i budowa chodnika wzdłuż ul. Skrajnej, ul. Ogińskiego oraz ul. Malczewskiego oraz dostosowanie chodnika wzdłuż ul. Skrajnej wraz z przebudową przystanku tramwajowego"
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Radków"
- Remont nawierzchni dróg na terenie gminy Pruchnik
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.